[28] Niye uyanmadı?

802 57 0
                                    

Arkadaşlar oylar aşırı düşmeye başladı. Yani beklediğimden de düşük geliyo. Böyle devam edersek bölüm yazmicam. İki günlüğüne köye gidiyorum lütfen bu koyduğum sınırı aşın ve yorum yapın. Şimdi iyi okumalar.
Çağandan:
Sabah kalkmıştım. Tuana kucağımdaydı. Saate baktım, 07:14. Saat 12:00 da burdan gidicektik, o yüzden uyanmasını bekleyemezdim. Ama uyandırmaya da içim vermiyo ki... Uyandırmadan taşımayı planlıyodum. Yavaşça ayağa kalktım. Her yerim tutulmuştu. Eşyalarımızı aldım ve evden çıktım.

Bunca yol kadar yürümüştüm Tuana uyanmamıştı. Bir terslik vardı. İlerden insan sesleri geliyodu. Hatta kampa gelmiştik. Tamam şimdi bakıcaz ne oluyo. Hemen kamp alanına kucağımdaki minikle girdim. Hemen öğretmenimiz yanıma koştu.

Öğretmen: "Çağan bulmuşsun Tuanayı! Nasıl iyi mi? Hem niye uyuyo uyanması gerekmez miydi? "

Derin nefes çekerek yanıtladım.

Çağan: "Dün akşam buldun onu. Dediğiniz evlerden birinde kaldık. Bu sabah da uyandırmak istemedim yolda uyanır sandım ama uyanmadı. Ben de ona bakıcaktım. "

Öğretmen: " Allah Allah gel bakalım "

Hemen bizim çadıra girdik ve Tuanayı yatırdık. Tam o sırada Leya ve Yağız koşa koşa yanımıza geldi. Leyanın gözleri suluydu.

Leya: "Abi iyi misiniz? Tuanaya ne oldu? "

Çağan: "Abicim ağlama sen, hem biz şimdi bakıcaz "

Yağız: "Çağan, olm iyisiniz değil mi? "

Çağan: "İyiyiz iyiyiz merak etmeyin siz bizi. Hadi sen Leyayı al da git biz gelicez "

Gittiler ama zar zor. Leya yanımızda kalmak istedi. Hemen Tuananın yanına bizle gelen hemşireler geldi. Hiç bişey demeden hemen ateşini ölçmeye başladılar. Ateşi çok hızlı yukarı çıkıyodu. Ateşi mi vardı? İyide ben nasıl fark edemem?! Ya benim yüzümden daha kötü olursa?

Çağan: "Hemşire hanım iyi mi Tuana? " cevap vermiyodular. "Hemşire hanım bişey sordum! "

Hemşire1: "Lütfen işimize karışmayın! "

Ne demek işimize karışmayın ya?! Benim okulumda çalışan nasıl bana karşı çıkar?

Çağan: "Benim okulumda çalışıyosunuz ne demek işimize karışmayın?! " sinirlendim.

Hemşire2: "Tamam sakin olun ateşi çıkmış birazdan iner iğne yaptık"

Çağan: "O kadar mı kötü?! Başka bir şeyi var mı? "

Hemşire1: "Başka bir şey yok 10 15 dkya uyanır. Max 20 dk sonra uyanır "

Hemşireler gitti. Ben onun yanında duruyodum. Nasıl fark edemem ateşi olduğunu? Ya daha kötü bişey olsaydı? Off ne ara oldu böyle yaa? Yok yok bidaha Tuanayı böyle yere hayatta getirmem.

Biraz zaman sonra Alisa geldi.

Alisa: "Nasıl oldu Tuana? "

Çağan: "Nasıl olduğunu bir bilsen, uyanmadı ki"

Alisa: "Nasıl uyanmadı ya? Uyanması lazımdı artık. " şüphelendim.

Çağan: "Haklısın. Ben de telaşlanmaya başladım. "

Tuana: "Ç-ç-çağan? " gözlerim kapalı aşırı bir ince ses ile konuştum.

Alisa:" Konuştu! "

Çağan: "Tuanam bak burdayım nasılsın? "

Tuana: "Ü-ü-üşüyorum" titriyodum.

Alisa: "Dur dur dur ben hemşire çarıcam"

Alisa hemen koşup hemşire çağırdı. İkisi de geldi .

Hemşire1: "Tuana uyanmışsın. Gel ateşine bakalım. "

Ateşine bakıyodular. Ateşi 40 dereceye yakındı. Çok kötü görünüyodu. Bitkin, halsiz... Tabi ya, dün akşam... O zaman yağmur yağdı, ve biz onunla biraz ıslandık. Ama o kadar çok ıslanmamıştık ki. Off herşey benim suçum.

Hemşire1: "Çağan Tuananın ateşi aşırı fazla. Duş alması gerekecek. Eğer eve vaktinde yetişemezseniz-" lafımı Çağan kesti

Çağan: "Hızlıca eşyalarını toplayın ben hemen haber verip geliyorum"

Koşa koşa oradan uzaklaştım ve öğretmenin yanına geldim. Leya da ordaydı. Olanları anlattım. Leya ağlamaya başladı. Öğretmene teselli etmesini söyledim. Yapacak başka hiçbir şeyim yoktu. Hızlı olmam lazımdı. Tabiki ben onu eve değil hastaneye götürücektim. Zaten herşeye karşı bir arabam vardı buralarda onunla gidicektik. Hemen Tuananın yanına geri koştum. Öylece yatıyodum. Bitkin ve yorgun görünüyordu. Kucağıma aldım ve arabaya doğru hızlıca taşımaya başladım. Arkamdan da onun ve benim eşyalarımı getiriyodular. Ön koltuğa yanıma koydum ve hemen sürücü koltuğuna oturdum. İkimizin de kemerini taktım ve eşyaları koymalarını bekledim.

Çağan: "HADİ ZAMANIM YOK! "

Eşyaları en sonunda koymuştular. Son gaz basıp gittim. Tuana gözlerini aralayıp arada etrafına bakıyodu ama bitkinliğinden gözlerini çok açamıyodu. Hem ona hem yola bakıyodum. Sabret güzelim yetiştireceğim seni.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Tuana nasıl olacak?
Neyi var?
Çağan yetiştirebilecek mi?
Ne zaman eve dönücekler?
Hepsi diğer bölümde...
Diğer bölüm 17-22 oyda geliyooo...

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin