Çağandan:
Odama yerleştim. Nazımın eşyalarını da benimkilerin yanına koydum. Yatağa yatmıştım ve kara kara düşünüyordum. Keşke ben bu sabah dışarı çıkmasaydım! Keşke o itin benim miniğimi kaçırmasına izin vermeseydim! Hepsi benim hatam! Ben yalnız bıraktım onu. En azından yanında birkaç tane koruma bırakabilirdim. Allah kahretsin beni ya!Ayağa kalktım ve miniğimin kıyafetlerine doğru yürüdüm. Elime bir tane bulunur alıp kokluyordum. Çok güzel kokuyordu. Aynı bir bebek gibi kokusu vardı. Acaba şu an napıyordur.
Kız kaçırılmış ne yapabilir Çağan?
İç ses zaten sinirliyim, sinirimi senden çıkarmiyim bak! Benim bir çare bulmam lazım. Ben bir şekilde onu bulmam lazım. Ben 3 güne bulamazsam deliririm. Ondan sonra da beni deli hastanesine yatırırlar heralde. En iyisi ben Leyayı ve Yağızı alıp o itin yanına gideyim. Çünkü ancak onu sıkıştırırsam ağzından laf alabilirim. Ha birde Leya var. Leyayı çok seviyor o. Onun hatrına bir iki laf eder belki. Hemen odadan çıkıp Leya ve Yağızın yanına gittim.
Çağan: "Yağız, abicim hadi gelin gidiyoruz. "
Leya: "Abi nereye gidiyoruz, noluyo? "
Çağan: "O pisliğin, o şerefsizin yanına gidiyoruz. Daha 1 gün bile olmamış olabilir ama ben artık çok fazla endişelenmeye başladım. "
Yağız: "Çağan, kanka valla ne desen haklısın ama adamın yanına gidince ne yapıcaz? Onu düşündün mü? "
Çağan: " Valla düşünmedim ama konumunu biliyorum. Telefonunda bilmediği bir uygulama var salağın. Hangi akılla indirmişim o uygulamayı bilmiyorum ama iyi ki indirmişim. Ordan bakıcaz şu an nerede olduğuna. "
Leya: "Abi, bulaşmasan mı? Yani ne biliyim ya başına bir şey gelirse? O zaman ne olacak? "
Çağan: "Benim başıma hiç bir şey gelmez. Ha gelirse eğer Yağız var. "
Yağız: "Çağan ne diyorsun oğlum sen? İyice delirdin sen? Hadi gelin gidelim hesap soralım. "
Çağan: "Tamam hadi gelin çıkıyoruz. "
Hızlı adımlarla evden çıktık. Hepimiz benim arabama bindik. Ben telefonumdan konumu açtım ve nerede olduğuna bakmaya başladım. Daha önce hiç onu orda görmediğim bir yerdi. Hatta burası bir evdi. Yoksa orda mı saklıyordu Nazımı? Dayan güzelim, dayan aşkım kurtarmaya geliyoruz seni...
Konuma varmıştık. Burası bas baya bir evdi. Cidden Nazımı burada saklayacak kadar mal mı bu ya? Hemen arabadan indik ve kapıya doğru ilerledik. Ben hemen deli gibi kapıyı tıklatmaya başladım.
Çağan: "AÇ LAN ŞU KAPIYI AÇ! " bağırıyordum. "ALOOO SANA DİYORUM AÇ KAPIYI" kapıyı kırarcasına yumrukluyordum.
Birden kapı açıldı. Kapıyı açan o şerefsizdi. Hemen boğazından sıkmaya başladım.
Çağan: "NEREDE LAN TUANA NEREDE?! "
Birden içeriden bir kadın sesi geldi.
Beril: "Aşkıım kim gelmiş? "
Aşkım mı? Noluyo lan burda?
Leya: "A-aşkım mı? "
Hızla kadın yanımıza geldi ve o iti korumaya çalıştı. İçerden iki kız daha geldi.
Elif: "Aaa noluyo ya burda? Siz kimsiniz, böyle vahşice saldırmaya utanmıyor musunuz?"
Zeynep: "Dur ablacım dur öğreniriz şimdi. Babacığım, noluyo burda? Bu vahşiler kim? "
Leya: "B-baba kim bunlar? " diye sessizce sordum.
Sessiz kaldı o it. SESSİZ KALDI, ALLAH KAHRETSİN Kİ SESSİZ KALDI!
Elif: "Ayyy sensin demek o yelloz. Yalnız hiç boşuna uğraşma babam bizi daha çok seviyo. Yani anlayacağın sana formaliteden sevgi gösteriyor şekerim"
Leya: "Ulan seni var ya" kızın saçından tuttum ve sürüklemeye başladım.
Evvet işte aradığım Leya bu. Ama konumuz bu değil. Tuana neredeydi? Allahım deliricem artık gerçekten deliricem! Yağız Leyayı tutmaya çalışıyordu.
Çağan: "LAN HEM SEVDİĞİM KIZI KAÇIRDIN, HEM DE BAŞKA BİR KADINLA MI BİRLİKTE OLDUN LAN GERİZEKALI?! ÖDETİCEM LAN HEPSİNİ SANA! HEPSİNİ TEKER TEKER ÖDEYECEKSİN! ŞİMDİ SÖYLE TUANA NERDE?! " yakasına yapıştım.
Mert: gülmeye başladım "Sana söyleyeceğimi düşünmüyorsun heralde. Eee herşeyin bir karşılığı var. Eğer sana dediğim şeyi yaparsan kızı alırsın. Ama eğer ki yapamazsan seni görüntülü arar kızı öldürürüm! "
Ne diyo lan bu! NE DİYO LAN BU!? ÖLDÜRÜRÜM DİYO! Allahım nolursun bişey olmasın Tuanama , nolursun!
Çağan: "SEN HELE BİR DENE BAK O ZAMAN ÖLÜMÜN KİMİN ELİNDEN ÇIKIYO! "
Kestikk!
Halâ Wattpad Türkiye'de kapalı ve benim bu günlerde modum gerçekten çok fazla düştü. Ben her Wattpad'a girdiğimde, sizden gelen o güzel bildirimleri almaya alışığım, yorumlarınızı okumaya alışığım, ama şimdi çoğunuz yoksunuz. Umarım en yakın zamanda bu duruma bir çare bulunur çünkü herkesin ücretsiz be kolay bir şekilde kitap okuma yöntemini elinden çaldılar. Yazar olmak isteyenlerin bile umutlarını elinden çaldılar..
İnşallah en yakın zamanda sizlere kavuşacağım💓
Sağlıcakla kalınn🤍
Diğer bölüm 10 oy 3 yorumda geliyooo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.