[10]Doktor ve Alışveriş

1.2K 47 0
                                    

Tuanadan:

Leya: "Bana pek öyle gelmedi ama neyse" kaşlarımı havaya kaldırıp konuştum. "Abii beni alışverişe bırakır mısın? Kendime yeni bişeyler almak istiyorum. "

Çağan: "Üff Leya üff ya! Neyse Tuana ile ikinizi bırakırım, hem ona da kıyafet bakarsınız artık. Ammmmaa biz önce doktora gidicez seni sonra alırız. "

Leya: "İyi tamam ben de daha kolay hazırlanırım"

Tuana: "Aslında benim için hiç gerek yok, Leyanın eskilerini de giyerim"

Afra: "Hayatta olmaz kabul etmiyorum böyle bir şeyi. Çağan güzel düşündü sana da almak lazım bişeyler"

Tuana: "Peki efendim, ben o zaman şimdi gidiyim hemen hazırlanayım"

Afra: "Tamam güzel kızım sen git hazırlan"

Merdivenlerden çıktım ve odaya gittim. Dolabı açtım ve giymek için birşeyler aradım. Hemen buldum ve giymek için lavaboya gidip üstümü değiştirmeye başladım.

Kıyafetim böyle bir şeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kıyafetim böyle bir şeydi. Hemen saçlarımı tarayıp hafif de bir makyaj yapıp aşağı indim. Ayağım halâ acıyodu ama yürüyebilmiştim. Bence sadece inceleme var ayağımda, ama neden yanlış bir şey söylesinler ki? Çağanla arabaya doğru gittik ve arabaya bindik. Arabanın kapısını bana o açmıştı. Ben de tebessüm edip arabaya binmiştim. Dün fazla mı kırmıştım onu? Sanırım... Hastaneye doğru sürmeye başladı. Yol boyunca hiç bir şey konuşmamıştık. Ben Bluetooth kulaklıklarımı çıkarıp müzik dinlemiştim. ( Reklam değildi ksksks) Çok dalgındım ve öylece ayaklarıma bakıyodum. Biraz geçti ve araba durdu. Galiba varmıştık. Kafamı kaldırdım ve bakınmaya başladım. Çağan ise bana bakıyodu. Ondan gözlerimi kaçırıyodum. Akşam yaşananlar geliyodu aklıma. Arabadan indi ve kapımı açtı. Ben ise öylece etrafa boş boş bakarak indim. Kapıyı kilitleyip beni belimden tuttu ve hastaneye gitmeye başladık.

*** ( Arkadaşlar buralarını çok uzatmak istemiyorum hastaneden çıkarlar ve alışveriş mağazasına giderler)

Ayağım kırık değilmiş. Meğersem yanlış söylemişler. Ayağım incilmiş o kadar
Ben nasıl fark etmedim. Şu an mağazaya gidiyoruz. Leyayı da aldık. Ben önde Leya ise arkada oturuyodu. Çok geçmeden varmıştık.

Tuana: "Burası mı? " diye sorgulamıştım.

Leya: "Evet burası, ayy çok heyecanlıyım sana güzel güzel şeyler alıcaz! " arabadan indik ve mağazaya hepimiz girdik.

Çalışan: "Hoş geldiniz efendim! "

Hepsi: "Hoş bulduk. "

Leya beni bir sürü kıyafetlerin arasına götürdü.

Leya: "Şimdi sana verdiğim tüm kıyafetleri denicen ve alıcaz, tamam mı? "

Tuana: "Tamam tamam alıcaz hadi seç bakalım" güldüm. Çağan ise dik dik tüm kıyafetleri inceliyodu.

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin