Arkadaşlar cumartesi günü 5 günlüğüne geziye gıdıcez o yüzden internetim olmayabilir ve bölüm atamaya bilirim. Ama geldiğimde bol bol bölümler geliceeek.
Tuanadan:
Aradan tamı tamına 1 hafta geçmişti. Biz bugün kampa gidiyoduk. Ve bu süreçte neler mi olmuştu?Çok şeyler olmuştu.
Nerden başlasam azdır. Alisa ve Deniz bu kısa sürenin içinde flört gibi bişey olmuştular. Sevgili olmaları yakındır.
Leya ve Yağız. Lan sevgiliymişler! Bize bile söylemediler. Herkes biliyo. Çağan hariç.İnşAllah da öğrenmez. Peki ya biz? Ne olmuştu bize?
Birbirimize yakındık. Ama o zamandan sonra hiç öpüşmemiştik (çok acıklı wlnjma). Ama hep birbirimize yakındık. Aynı odada uyuyoduk. Ama eşyalarımı odamdan almamıştım.
Gelelim kampa. Herkesin çadırında bir erkek olucakmış. Neymiş biz kızlar kendimizi koruyamıyomuşuz da, kaybolurmuşuz da, kendi başımızın çaresine bakamazmışız da. Çağan da tabi bunla çok büyük dalga geçti. Sonuç olarak ben Çağanla, Leya Yağızla, Alisa da Denizle.
Aman ayrılmasın çifte kumrular.
Kıskanma Tuana, darısı başına .
Bu arada Çağan kardeşinin sevgilisi olduğunu duyarsa önce kardeşini, sonra Yağızı en sonda da beni cezalandırır.
Kamp 2 günlüktü. Evet çok az günlüktü o yüzden çok kıyafet almicaktım. Kendi odamda kıyafetlerimi bir küçük valizin içine koymuştum. Oraya uygun olarak bir kıyafet aldım. Aslında bugün gidicektik yarın dönücektik. Çok saçma ya!
Bunları giydim. Saçımı at kuyruğu yapıp önünden serçem bıraktım. Artık hazırdık. Herkes Leyayla bizi aşağıda bekliyodu. Herkes derken erkekler ve Alisa. Hemen aşağı indik.Tuana: "Hazırız gidebiliriz "
*************Kampa varış**************
Varmıştık, çadırları kurmuştuk ve herşeyi yerleştirmiştik. Herşey çok güzeldi. Burası bence en çok Leyanın hoşuna gidicek. Hayvanları, doğayı, çiçekleri o çok sever çünkü. Bence Afra abla bunun için yapmıştı bu geziyi. Hoca bana iki görev söyledi. Birincisi odun toplamak. İkincisi ise herkesin yerinde olup olmadığını kontrol etmekti. Ben ilk önce bu görevi yapmayı tercih ettim. Çünkü odunlar akşama gerek olucak ve şu an öğlen. Gidip hemen herkesin yerini listeye göre belirlemeye başladım.
Liste:
Çağan-Tuana
Umut-Hava
Mert-Melek
Semih-Eda
Erdem-Merve
Yağız-Leya
Berk-Gizem
Deniz-Alisa
Arda-MelisaListe bu şekildeydi. Bide bizim isimlerimizi en üste yazmışlar.
Anlamadık sanki
Yavaş yavaş herkesi kontrol etmeye başladım. Erkekler de öğretmenin yanındaydı. Bizi nasıl korumaları lazımmış onları öğreticektiler. Tüm işi biz yapçaz oh ne güzel. Gel keyfim gel. Kesin Çağan yaptı kesin.
***Herkesi kontrol ettikten sonra
Herkes tam yerindeydi. Kimsenin yerinde bi farklılık yoktu. Bu benim işimi kolaylaştırmıştı. Yoksa herkesin yerini birer birer değiştirmem gerekicekti. Akşam olucaktı. Tam odun toplamaya gidicektim ki Çağan geldi.
Çağan: "Nereye gidiyorsun bakalım? "
Tuana: "Odun toplamaya gidicem. Yani var odun ama yinede odunumuz olsun. "
Çağan: "İyi tamam git ama geç gelme. Sen şimdi kaybolursun da. "
Tuana: "SeN şİmDi kAyBoLuRsUn dA " tekrarladım
Çağan: "Sonunda görücez Tuana hanım "
Tuana: "Sonunda görücez Çağan bey " yüzüne yaklaşarak söyledim ve hemen ordan gittim.
Öncelikle öğretmenimize odun toplamaya gittiğimi söyledim. İzin verince hemen hızlı adımlarla ilerledim.
Çok güzel odunlar bulamıyodum o yüzden ormanın biraz derinliklerine inmeye karar verdim. Burdaki odunlar Çağan gibiymiş. Aynı onun tip var. Bir odun bu kadar mı benzer Çağana. Birer birer odunları çuvala doldurmaya başladım.
Çağandan:
Tuana gitmişti. Adım gibi eminim kaybolucak. O böyle şeyleri hayatta beceremez.Sanki sen çok becerebiliyorsun.
Aman sen sus be. Hem ayrıca niye işini bu kadar geçe bırakıyo? Hava kararmaya başladı görmüyo mu? Kaybolma olasılığı çok yüksek. Neyse en iyisi biraz hava alıyim.
Hava baya kararmıştı ama Tuana ortalıkta yoktu. Ben bi gerilmiştim. Arka tarafta mangal yapılıyodu. Hocanın yanına gittim.
Çağan: "Hocam Tuana ortalıkta yok! "
Öğretmen: "Nasıl yok kaybolmamış değil mi? "
Yok amk burda ama ben söylemiyorum.
Çağan: "Hocam yok yok. Ben onu aramaya gidiyorum. "
Öğretmen: "Tamam ama dikkatli ol! Ormanın içinde küçük küçük kulübeler var haberin olsun. Oralarda olabilir"
Kafamı onaylayıcı bir şekilde salladım ve hemen aramaya başladım.
Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Çağan Tuanayı bulabilecek mi?
Tuana nerede?
Korktu mu?
Hepsi diğer bölümde..
Diğer bölüm 14-22 oyda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.