[33] En kötü gün

745 49 1
                                    

Arkadaşlar oylar düşmeye başladı ve bu beni üzüyor. Aşırı çok izleniyo(teşekkür ederim) ama çok az oy geliyo. Lütfen bol bol oy verin ve yorum atın yoksa artım sadece haftada 1 bölüm atıcam. Şimdi iyi okumalar. 🤗
Tuanadan:

Leya: "Ayyy Tuana senin olduğun okul günlerini özlemişim ya" gülümsedim

Tuana: "Bende çok özledim. "

Kimmiş bakalım bu sıkıntılı kız. Sinir bozucu olanı da bunun bana Çağanın söylememesi. Zaten niye söylesin ki?

Leya olmasa ben bunu öğrenemicem yani öyle mi anlıyorum?!

Evet öyle anlıyosun Tuanacım, ama motorunu biraz söndürsek iyi olmaz mı?

Tamam tamam sakinleşmem lazım. Yavaş yavaş okula doğru giriş yaptık. Havalı olmam lazımdı Çağanı etkilemek için. Acaba o kız kim ya çok merak ediyorum.

Tuana: "Leya bu Çağana yapışan kızın ismi ne? " fısıldadım.

Leya: "Bi bilsem" fısıldadım.

Tuana: "Neyse öğreniriz birazdan" fısıldadım.

Yağız: "Ooo gençler napıyosunuz bakalım? "

Karşıdan Alisa, Deniz ve Yağız geldi. Öyle özlemişim ki onları anlatamam.

Alisa: "Günaydınn " gülümsedim.

Tuana ve Leya: "Günaydın boncuğun "

Deniz: "Eee madem arkadaşız bizim Alisayla size bişey dememiz lazım" Alisayla baktım, bana anında gülümsedi.

Alisa: "Biz" el-ele tutuştuk "Sevgiliyiz! "

Leya ve Tuana: "Tebrikler kuzum" Alisayla sarıldık, ardından Denizle de sarıldık.

Çağan ve Yağız: "Tebrikler! " sarıldık.

Tuana: "Umarım ömür boyu hiç ayrılmazsınız "

Deniz: "Darısı başınıza- " geçmiş olsun bana.

Gözlerimi kıstım ve Denize dik dik bakmaya başladım. Alisa gülmemek için kendini zor tutuyodu. Bakışlarımı değiştirdim ve yapmacık bi gülümseme yaptım.

Tuana: "Aynen, aynen ne demezsin. " göz devirdim.

Yağız: "Eee neyse şimdi napalım? Hah en iyisi çantalarımızı bırakıp kantine inelim. "

Leya: "Evet güzel fikir öyle yapalım. "

Off halâ Çağanın yanına gelen giden yok. Öğrenmek istiyorum ya, kim bu kız? Hem Çağan öyle kolay kolay yüz vermez ona. Demek ki aralarında bişey var. Off ağlamak istiyorum ya! Sevdiğim çocuğu da kaybedemem ben! Ama açıklicaktım ona. Gidip insan gibi konuşucaktım.

Şimdi mi geldi aklına Tuana hanım?

Evet, şimdi geldi malesef. Yavaş yavaş yukarı çıktık ve sınıfa girdik. Acaba kız hangi sınıftan? Ya bizim sınıftansa? Ya bunca zamandır gözümün önündeyse de ben fark etmediysem? Eh normal bütün okuldaki kızların 95% Çağana aşık. Tam çantamı bırakıcaktım ki bişey fark ettim. Ben Çağanın yanında oturmuyo muydum? Tam benim yerimde bir "yelloz" oturuyo. Bu kim ya? Yoksa... O MU LAN BU? Herkes çamtasını bıraktı ve bana bakmaya başladı. Kız sarı saçlı, beyaz tenli, yeşil gözlüydü. Şuan onunla resmen bakışıyoduk. Hemen gözlerimi Çağana getirdim.

Tuana: "Çağan? Bu niye benim yerimde oturuyo? " sinirlendim.

Çağan cevap vermeden o kız konuşmaya daldı. Allahım gel de sık şunun boğazını!

Ceren: "Ben Ceren tatlım ve yeni öğrenciyim. "

Tuana: "Sana soran olmadı. Çağan cevap ver. "

Çağan: "Sen yokken Ceren geldi ve benim yanımda oturmaya başladı. Ama istersen kalkmasını söyleyebilirim. "

Tuana: "Bir zahmet söyle" sinirliydim.

Çağan: "Ceren hadi kalk "

Ceren: "Yoo ben niye kalkıyorum? Hem başka boş yer mi yok? " inadıma söylemiştim.

Çağan: "Kalkmıyo işte. Boşver Tuana "

Tuana: "Ne boşverin ya?! Sen istesen o kızı yerinden çok iyi bir şekilde kaldırabilirsin, değil mi?! "

Sorduğum soruya cevap vermedi. Sinir krizi geçirmememe az kaldı. Ne demek kalkmıyo ya?!

Ceren: "Aşkım istersen artık gerçeği söyleyelim herkes bilsin. Ne de olsa Ak gelini olmak kolay değil. ”

N-ne? İstemsizce gözlerim dolmuştu.

Leya: " Abi niye peki bizim haberimiz yok? " biraz sevindim çünkü abimin uzun zamandan sonra sevgilisi oldu.

Çağan: "Y-yeni zaten. Hem ona sevgili denilmez, flört gibi bişey yani. " Tuanaya bakıyodum, gözleri dolmuştu.

Tuana: "Pardon, bilseydim söylemezdim. Tebrikler bu arada. "

Cidden bu muydu sonumuz?

Tuana: "Şey, Leya ben bugün de kendimi iyi hissetmiyorum da eve gidicem. Hocaya haber verirsiniz. "

Leya: "Tamam kuzum sen git dınlen bir güzel evde. Bişey lazım olursa Hafize ablaya söylersin"

Kafamı salladım ve Çağan bakarak sınıftan çıktım. Artık ağlayabilirdim. Onu da kaybettim. Onu da kaybettim! Ne yapıcam ben şimdi? Onların aşkını mı izlicem bütün hayat boyunca? Arkamdan Çağanın koşarak geldiğini gördüm. Onların arkasından da Leya, Yağız, Alisa ve Deniz. Ve en arkada da o paçoz.

Koşa koşa okulun bahçesinden çıktım. Taksi aramak için yola baktım ama yoktu. Tam görünmüyodu o yüzden yola çıktım ve tam karşıya geçicekken.... Korna sesleri.... Bağırış sesleri...

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Tuanaya ne oldu?
Çağan ve Ceren gerçekten sevgili mi yoksa bu bir oyun mu?
Hepsi diğer bölümde....
Diğer bölüm 16-26 oyda geliyooo.

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin