Çağandan:
Çok yakındık. Korkmuş olucak ki kalbi hızlı hızlı atıyodu. Anlamsızca gözlerime bakıyodu. Aslında çok güzel kızdı. Aşık mı oluyodum yoksa? Off napıcam ben? Birbirimizden ayrıldık ve konuşmaya başladım.Çağan: " Napıyosun sen ya düşseydin? Anlaşıldı senin yanından da ayrılamicaz, gel şimdi odaya gidelim orda yemek yeriz. "
Bana sadece kafa sallamakla yetindi. Cidden çok mu korktu?Belinden yavaşça tutup yürümesine yardım ettim. Zaten yakın zamanda da yavaş yavaş yürümeye başlar. Ne saçmalıyorum ben ya nasıl yüricek ayağı kırık ya. Çok geçmeden odama vardık ve hemen yatağa oturdu. Bende dolabı açıp ona gecelik çıkardım.
Tuana: "Çağan ben biraz acıktım. " dudaklarımı büzüştürerek söylemiştim.
Çağan: "ÇoĞoN bEn OcUkTuM" taklidini yaptım ve gülmeye başladım.
Tuana: "İyi getirme kendim gider alırım. Sana ihtiyacım yok! " arkamı döndüm.
Çağan: "Tamam lan tamam dur getiriyorum" odadan çıkmıştım.
Aşağı indim ve Hafize ablaya Tuanayla odada yiyeceğimizi söyledim. Pilav, et ve yanında garnetürler vardı. Bir tabak pilav üstüne de et koymuştum. Dolabı açıp baktığımda sütlaç vardı. Ulan bak nasıl söylemiyolar ya! Bir kase de ondan aldım ve yanına iki çatal ve bir kaşık aldım. Ben sütlaç yemicektim Tuana için almıştım. Bunları bir tepsiye koyup odaya gidiyodum. Odaya girdim ve karşımda, sadece kırmızı sütyenle duran Tuanayı gördüm. Beni gördüğümde hemen kıyafetlerini alıp üstünü sakladı zaten altını giymişti sadece üstü kalmıştı.
Giyeceği buydu.
Tuana: "Çağan ne bakıyosun dön arkanı çabuk zaten zorlanıyorum" bana bakıp vücudumu süzüyodu. "Çağan dedim dön arkanı! "
Çağan: "Tamam tamam döndüm" arkamı döndüm ve yüzümde hafif sırıtış vardı. Yatakta oturuyodu zaten.
Tuana: "Tamam dönebilirsin" yüzüne bakamıyodum çünkü utanmıştım. Kızardığımı hissedebiliyodum .
Tepsiyi aldım ve karşısına oturdum. Halâ yüzümde sırıtış vardı.
Çağan: "Utandın mı sen? "
Tuana: "Yoo ne alaka? "
Çağan: "Çok alaka"
Yavaş yavaş yemeye başlamıştık bir güzel bitirmiştik. En sonunda sıra tatlıya geldi. Önüne öylece bakıyodu.
Çağan: "Yesene "
Tuana: "Bana mı ki, ama senin canın ister" düşünmeye başladım.
Çağan: "İstemem ben güzelim merak etme"
Tuana: "Çağan sen sapık mısın ya hep böyle yapışıksın" derin iç çekip sırıtmaya başladı. Ben de yavaş yavaş yemeye başladım. Gerçekten çok güzel bi tatlıydı. En son annem yaptığında yemiştim. "Teşekkür ederim Çağan. "
Çağan: "Afiyet olsun ama. Benim sana demem gereken bir şey var. "
Tuana: "Evet, dinliyorum. Yine beni öldürme planları falan mı yap-"lafımı kesti.
Çağan: " Ben aşık oldum"
Tuana: " Aaaa hangi şanssız bu kız acaba. "
Çağan: "Kendine şanssız deme bence"
Tuanadan:
Ne Çağan bana aşık mı olmuştu? Onunkisi aşk değil takıntı! Başından beri bana takıntılı. Ama ne yazık ki ben de ona karşı bişeyler hissediyorum.Tuana: "Nasıl yani ben miyim bu kız? "
Çağan: "Evet, sensin. Tanışmamız biraz kötü olmuş olabilir, ama bence bunları unutabiliriz ne dersin? " Tuanayı hafifçe çenesinden tutmuştum.
Tuana: "Çağan bizden olmaz. " acı ama gerçek, bizden olamazdı.
Çağan: " Lütfen Tuana "
Tuana: "Çağan olmaz"
Çağan: "Seni seviyorum " dudağından öpmeye başladım. Neye uğradığını şaşırmıştı. Biliyorum, şu anki yaptığım hayvanlıktan da öte bir şey, ama ne yapayım, kendimi tutamadım. Yavaşça ayrıldım.
Tuana: "Çağan ben senin istediğin kızlardan değilim. Yani tek gecelik kızlardan değilim ben. "
Çağan: " Ben ne tek gecelik, ne bütün gecelerlik kız istiyorum. Ben seni istiyorum Tuana. Seni.. "
Tuana: " Abartıyosun iyice. Bu da mı planlarının içinde yoksa. Beni böyle kendine yakınlaştırıp beni kaçıracakmısın? İşkence de edersin sonra sen. Yemem ben bu oyunları, haberin olsun "
Çağan: " Seni kaçırmam için seni kendime yakın etmeme gerek yok. İstediğim zaman seni zaten kaçırabilirim. Ama benim hislerim sana karşı çok farklı. "
Tuana: "Bence yalnış yoldasın Çağan o yüzden bence birbirimizden uzak duralım"
Çağan: "Tuana daha birbirimizi böyle tanımıyoruz diye söylüyosun anlıyorum, ama bana inansan olmaz mı? "
Şu an kendimi çok kötü hissediyodum. Niye böyle olmuştu. Ee yaptıklarım az değildi ama.
Çağan: "Ben yatıyorum iyi geceler. " arkamı döndüm ve yattım.
Tuana: "İyi geceler "
Bunu beklemiyodum. Böyle bir şeyi hiç beklemiyodum. Nasıl bakacaktık birbirimizin yüzüne? Nasıl başarıcaktık bunu? Çok geçmeden birbirimize arkamızı dönük bir şekilde uyuya kalmışız.
Kestik!
Böyle bir şey beklıyo muydunuz?
Tuana neden kabul etmedi?
Çağan ile araları nasıl olacak?
Bundan sonra nasıl birbirilerin yüzüne bakıcaklar?
Hepsi diğer bölümde....
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, şimdiden teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.