İnstagram hesabım: melisasaid.14
Edit hesabım: cagtux.tntcea
50K okunmaya sadece 3K kaldııı!Tuanadan:
Yavaş yavaş ayılmaya başlamıştım. Kafam ağrıyodu, aynı zamanda da miğdem bulanıyordu. Ağzım bantlıydı , kollarım, bacaklarım bağlıydı. Her tarafım o kadar acıyordu ki, kıpırdayacak halim yoktu. Kaç saattir buradayım, beni kim getirmişti, Çağan neredeydi, benden haberi var mıydı sadece bunları düşünüyorum. Etrafıma bakıyordum, karanlık bir depo gibi biryerdi. Nerede olduğumu bile bilmiyorum ya. Yaralarım da acıyor. Herhalde ben burada ölücem. Herhalde benim burada sonum gelicekti ve benim de hikayem bu depoda bitecekti.İplerden kurtulmaya çalışıyordum. Olmayacağını bile bile zorluyordum. Bileklerim çok acıyordu. Offf kim getirdi beni buraya ya? Çağan şu anda ne haldedir acaba? Yokluğumu fark etmiş miydi? Beni arıyor muydu? Gözlerimden yaşlar gelmeye başladı.
Birden depoya bir adam girdi. Sanırım beni buraya getiren kişi oydu.
Koruma: "Ooo uyanmışsın bakıyorum. "
Anlamsız gözlerle bakıyordum ona.
Koruma: "Merak etme ben getirmedim seni buraya. Ama o kişinin korumasıyım. "
Kaşlarımı çattım.
Koruma: "Şimdi sana biraz kurallardan bahsedeyim. Bir, buradan kaçmak yok, kalkışma bile çünkü zararla oturursun. İki günde sadece 1 öğün yemek yiyeceksin. Üç bizim dediğimiz tüm her şeye zorluk çıkarmadan uymak zorundasın, yoksa daha kötü şeyler gelir başına. Ve sana mutlu bir haber vereyim. O çok sevdiğin sevgilin seni her yerde arıyor. Hatta her yere adam göndermiş seni bulmaları için. Ama seni hiçbir adam bulamicak, bulurlarsa da ölü bedenini bulurlar. "
Kafamı hayır şeklinde sallayarak, hayır dermiş gibi ses çıkararak ağlıyordum.
Koruma: "Aaaa ama küçük kız ağlamasana ya. Çok üzüldüm şimdi bak. " gülüyordum. " Neyse sana yemek getirdim ve yiceksin. "
İstemediğimi belli etmek için hayır şeklinde kafa salladım. Ya içinde zehir varsa, ya içinde cam parçacıkları varsa? Nasıl inanıyim ben onlara?
Koruma: "Hayatta kalmak istiyorsan ye. Ha istemiyorsan yeme o ayrı konu. " bana saf saf bakıyordu. "Hah bende öyle düşünmüştüm. Bak şimdi ağzını açıyorum ama eğer bağırmaya kalkarsan seni anında öldürürüm. " cebimdeki silahı gösterdim.
Ağzımı açtı ve derin derin nefes almaya başladım. Ellerimi de açtı ama ayaklarımı açmadı. Pilav getirmişti, yanında da bir bardak su. Yavaşça yemeği yemeye başladım. Korka korka yiyordum.
Yemek bittiğinde tabak ve bardağı yere bıraktım.
Tuana: "B-beni hiç salmicak mısınız? "
Koruma: "Senin boş sorularınla uğraşamam ben" dedim ve önce ellerini bağladım, sonra ağzını bantladım.
Adam hemen yanımdan uzaklaştı. O sırada da buradan kaçma planları yapıyordum. Kaçamayacağımı bile bile...
Yağızdan:
Okuldan ben, Leyam, Deniz ve Alisa çıkmıştık. Denize hadi biz artık gidelim gibi bakışlar atıyordum. Kızların öğrenmesini istemiyorduk çünkü onların ne kadar çok üzüleceğini az çok biliyorduk. Hadi Alisa bir şekilde bunun üstünden kalkar, yani çok üzülür ama en azından kendi babası yapmıyor bunu.Ama Leyam, boncuk gözlüm, kaldıramaz bunu, yemeden içmeden kesilir. Kıyamam ben ona. O yüzden kesinlikle ve kesinlikle öğrenmemeleri lazımdı.
Birden Deniz konuşmaya başladı.
Deniz: "Aaaa Yağız bizim çok önemli bir işimiz vardı hatırlıyor musun? "
Yağız: "Hatırlamaz mıyım, tabiki hatırlıyorum. Eee kızlar siz eve taksiyle gitseniz oluyor mu çünkü bizim Deniz'le çok önemli bir işimiz var. "
Leya: "Aşkım ne işiymiş bu? " diyerek gözlerine baktım.
Yağız: "Hiiç çok önemli değil zaten 2 saate maksimum biter. "
Alisa: "Dur dur dur dur dur, bir saniye burada bir iş dönüyor. Önce Deniz'le çok önemli bir işimiz var diyorsun, sonra Leya ne işiymiş bu deyince çok önemli bir iş değil diyorsun. E enişte nerde kaldı bu işin mantığı? Hadi söyleyin de biz de bilelim. "
Deniz bana bu sefer sıçtık bakışı atıyordu. Bende hayır Denizciğim, daha sıçmadık bakışı atıyordum.
Yağız: "Ya insan bir sürpriz yapamıyo size de be. Bir bırakın bizi zaten maksimum iki saate hazır oluruz merak etmeyin. "
Deniz: "Evet ya, siz kadın halkı ne meraklı insanlar çıktınız! Hemen de her bir şeyi öğrenmek istiyosunuz. Bence biz yavaştan yavaştan gidelim. Alisam, nur yüzlüm, hadi öpüyorum seni, akşama bekle beni. "
Yavaş yavaş arabay doğru ilerledik ve arabaya bindik. Yağız hemen Çağanın attığı konuma doğru sürmeye başladı.
Alisadan:
Alisa: "Leya, bence bu işin içinde bir iş var. Denizin yalan söylediği o kadar belliydi ki. "
Leya: "Bende bir şüphelenmedim değil vallahi. Takip etsek yanlış anlaşılmayız değil mi? "
Alisa: "Yok kız ne yanlış anlaşılması. Hadi gel binelim arabaya çok uzaklaşmadan takip edelim onları. "
Leya: "Tamam hadi! "
Hızlıca benim arabama doğru ilerledik. Bindiğimiz anda arabayı çalıştırdım ve hızlıca onların arabasını gözümüzden kaçırmadan sürmeye başladık. Çok da diplerinden gitmek istemiyordum çünkü benim arabam olduğunu anlayabilirlerdi.
Biraz 5 10 dakika araba sürdükten sonra bir kafeye geldik. Allah Allah hayırdır inşallah.
Alisa: "Niye geldiler ki buraya şimdi? "
Leya: "Bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum. "
Arabadan indiler ve kafeye doğru ilerlediler. Bende hemen arabamı onların arabasının yanına park edip arabadan indik. Bizde yavaş adımlarla kafeye girdik. Girdiğimizde etrafımıza baktık ve hemen girişin yanındaki masaya oturmuştular. Çağan da oradaydı? Tuanayı otelde yalnız mı bırakmıştı? Yalnız bırakıp kahve içmeye mi gelmişti? Hemen Leyayla bizi görmemeleri için duvara yaslandık ve konuşmalarını dinlemeye başladık.
Çağan: "Ya ben kafayı yicem artık ya, gerçekten kafayı yicem! "
Deniz: "Çağan, kardeşim, tamam anlıyoruz endişeliyim ama böyle plan yapamayız. "
Yağız: "Deniz haklı Çağan, biraz sakinleş öyle plan yapmaya başlayalım. "
Ya ne diyo bunlar ya.
Leya: "Ne planından bahsediyo bunlar" fısıldadım.
Alisa: "Ne biliyim Leya, dinleyip görücez" fısıldadım.
Dinlemeye devam ettik.
Çağan: "Ya nasıl sakın olayım ya! Kendi öz babam, sevdiğim kızı kaçırmış! Hem de uyutupta! Nerede oldukları bile belli değil! Ya şuan Tuana acı çekiyorsa, ya şu anda Nazımı aç susuz bırakıyorsa, ya şu anda onu dövüyorsa? Ben yanında olamıyorum, çünkü o orospu benim miniğimi kaçırmış! "
Duyduğumuz şeyle yerimizde kaldık.
Kestikk!
Bölüm nasıldıı?
Sizce diğer bölümde ne olacak?
Tahminleri yorumlarda alalımm.
Bu bölüm bu sefer uzun oldu gibi, sizce nasıl oldu?
Diğer bölüm 15 oy 5 yorumda geliyoooor! 💕💞💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.