[49] Ameliyat

385 29 11
                                    

Çağandan:
Tam polisler hırsızları arabaya bindirirken silah sesleri duyduk. Allahım nolur bişey olmamış olsun nolur! Hemen polisler hızla içeri girdi ve sesin olduğu yere doğru gittiler. Bende koşa koşa arkalarından gittim. Ses bizim odaların katından gelmişti. Hemen 3. kata çıktık. Gördüğüm şeyle kanım dondu resmen. Yerde kanlar içinde yatıyodular. Polisler sonuncusunu da tuttular ve hızla ambulansı aradılar. Ben hemen koşarak onların yanına eğildim.

Çağan: "NAZIM, LEYA ALIN GÖZÜNÜZÜ LÜTFEN! HADİ AÇIN GÖZLERİNİZİ! AMBULANSI ARAYIN NE DURUYOSUNUZ HADİ! "

Ağlamaya başladım. Eğer kardeşime ve Nazıma bişey olursa bu sefer hepsini ellerimle öldürcem! Kim niye bizim eve girip bize zarar vermek ister? Allahım sen onları koru nolursun!

Çok az zaman sonra ambulans geldi ve önce Leyayı alıp sonra Tuanayı taşıdılar ambulanslara. Hemen üzerime bişey geçirip arabanın anahtarını alıp evden çıktım. Arabayı çalıştırdım ve son gaz hastaneye doğru sürmeye başladım. Hem sinirliydim, hem üzgün. Hâlâ aklım almıyor, kim niye böyle bir şey yapar?

Çok geçmeden hastaneye vardım. Tuanayı ve Leyayı sedyeye alıp ameliyathaneye taşıyodular. Bende onlara doğru hızlı adımlarla yürüyodum. İkisini de içeri aldıktan sonra kapılar kapandı. Aynı filmlerde gibi olmuştu. Ne değişik bir hayat yaşıyoruz ya! Ama güzelime ve kardeşime birşey olursa cidden onları kimse elimden alamaz. Ölümleri elimden çıkar.

(Yarım saat sonra)
Annem ve babam da hastaneye gelmişlerdiler. Hepimiz hastanede konuşmadan çaresizce oturuyoduk. Elimden hiç bir şey gelmiyo. Yağızı da aramıştım, onun da gelmesi lazımdı artık, derken Yağız bize doğru koşarak geldi.

Yağız: "Çağan, Leyam nasıl? İyi dimi, iyi de lütfen! " çok endişeliydim ve aynı zamanda da sinirli.

Çağan: "Daha ameliyattan çıkmadılar. İnşallah sapa sağlim çıkıcaklar. "

Yağız: "Çağan iyide hangi vicdansız yapar böyle bir şeyi? "

Çağan: "Bilmiyorum, Yağız. Ama bulursam ellerimden kimse alamicak onu! "

Bunu dediğim an babam bana ters ters bakmaya başladı. Niye böyle bakıyodu şimdi? Yoksa o pislik mi bişey yapmıştı? Bunu güzelce araştırmam lazımdı.

(3 saat sonra)
Doktorlar sonunda ameliyattan çıkmıştılar. Yüzlerinde gülümser bir ifade yoktu. Bu beni iyice tedirgin etmişti. Hemen yanlarına gittik ve sorularımızla onları boğmaya başladık.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Tuana ve Leyanın durumları nasıl?
Ameliyat nasıl geçti?
Kim onları bu hale getirdi?
Çağanın babası niye ters baktı ona?
Hepsi diğer bölümlerde...
Diğer bölüm 26 oy 10 yorumda...

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin