Leyadan:
Abim gerçekten çok üzgündü. Aynı zamanda da sinirliydi. Birisi bir laf dese dövücek haldeydi. Nerden bilebilirdik böyle bişeyin olucağını?
Leya: "Abi tamam üzülme, elbette seni affedecek. "
Çağan: "Onu o kadar tanıyosam affetmicek, ama affedebilmesi için elimden geleni yapıcam. "
Abimden de bu hareket beklenirdi zaten. Yağızla ara ara göz göze geliyoduk. Gözleri sanki sakinleşme mi istiyodu. Yavaş yavaş onun olduğu odaya doğru ilerledik. Abimin duyguları eminim ki çok karşıktı. Ruh gibi geziniyodu. Neredeyse Tuana her hastaneye düştüğünde abim suçluydu. Bir ara bu kızın hayatını araştırmalıyız abimle. Geç bile kaldık. Bu kızın ailesinden kimler kalmış öğrenmeliyiz.
Neyse konumuz bu değil.
Odanın önüne geldik ve abim derin bir iç çekerek kapıyı açtı. Hemşire içerideydi.
Hemşire: "Lütfen dışarı çıkın! Ben çıkınca girebilceksiniz "
Abim bişey demeden geri çıktı. Yüzünü bile görememiştik. Odanın yanındaki sandalyelerden birine oturdu ve kafasını tuttu. Elindeki damarlar belli oluyodu. Sinirden mi üzüntüden mi oluyodu bunlar?
5 dakika sonra hemşire çıktı ve gitti. Ve şimdi o korkulan an. Bizi hatırlicak mı?
Leya: "Abi, ya bizi hatırlamazsa... " yüzümdeki üzüntüyle söyledim.
Çağan: "Elbet bir gün hatırlicak bizi Leya. Er yada geç. Belkide himmet hafıza kaybı yaşamamıştır. " diyerek yavaşça odaya girdim.
En sonunda odaya girebilmiştik. Deniz ve Yağızın dışarda kalmasını söyledik ama itiraz ettiler ve onlar da girdi. Uyanıktı. Etrafa bakıyodu sadece.
Leya: "Tuana? "
Kaşlarını çatarak bize baktı. Yüzünde de bi gülüş vardı. Çok garipti.
Tuana: "Buyur "
Leya: "B-bizi hatırlıyosun değil mi? "
Tuana: "Aaaa ayıp ediyosun ama sizi unutur muyum hiç. Aha bak söylicem bile şimdi kimsiniz. Sen.." Çağanı gösteriyodum " sen şey yapan değil miydin ya? Neyse ne yaptığını çok iyi biliyosun. Ve siz "elimle hepsini gösteriyodum " Benden sakladınız ve onun planına uydunuz. "
Çağan: "Tuana gerçek değildi oyun oynamak istedik "
Elimle alkışladım.
Tuana: "Bravo tebrik ederim. Valla ne diyim tam insanını bulmuşsunuz OYUN OYNAMAK için. " bir kere daha alkışladım.
Alisa: "Tuana biz sadece Çağan aşıkmısın diye test yapmak istedik. Yani onu kıskanıyo musun diye. "
Tuana: "Aşk... Hmm bende olmayan bişey. Başka bir duygu söyle kontrol edeyim çünkü bu kelimeyi pek tanımıyorum. "
Çağan: "En iyi biz ikimiz biliyoruz bu lafı. Hatırla"
Tuana: "Demekki Leyanın da dediği gibi sadece bazı şeyleri hatırlayabiliyorum. Mesela senle olan herşeyimi silmişim. Ama böyle daha iyi, valla daha iyi. Sen de bir ara dene "
Çağan: "Tuana nolursun soğuk davranma bize. " yatağa oturdum ve elini tuttum ama o geri çekti.
Tuana: "Bence konuşmamız burda bitti. Şimdi bi zahmet gidin korumalardan birine söyleyin eşyalarımı toplasın buraya getirsin. Hepsini. Hiç bir eşyamı kalmasın o evde. "
Abimin kalbine inmiş gibiydin.
Leya: "Tuana yapma " gözlerim sulandı.
Tuana: "Beni siz böyle yaptınız! Ben hiç bir şeyden habersiz bir kızdım. Kendini ezdiren, varoş bir kızdım. Ama iyiki beni bu hale getirdiniz, yoksa ben size kendimi ezdirmeyi devam edicektim. Şimdi lütfen gidin burdan ve bidaha gelmeyin. Ayrıca teşekkür ederim bu zamana kadar beni evinizde ağırladığınız için. Onun parasını ayrı bir şekilde ödicem."
Çağan: "Tuana yapamazsın böyle bişey, izin vermem! Seni hiç bir yere salmicam "
Tuana: "Farkındaysan sana soran yok "
Çağan: "Yalvarırım gitme, ben sensiz hiçbir yere varamam. Tuana ben sana kör kütük aşığım. Senin için yapamayacağım şey yok! Ben bunu istiyorum de hemen yaparım"
En sonunda aşkını itiraf etti. Ortada çoook büyük bir sessizlik oluştu...
Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce diğer sezon ne olacak ? (Yorumlara yazın)
Tuana ne diyecek?
Tuana gerçekten gidecek mi? Giderse nereye gidecek?
Hepsi diğer sezonda...
Diğer sezonu 6 bölüm birikince atıcam ama eğer burda da 18 oydan fazla oy varsa atıcam. Hatta 22 oy olursa daha da hızlı gelicek. Şimdiden teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.