Herkese merhaba aslında bölümü yarın sabah atıcaktım ama 100 okunmayı geçmişiz bu yüzden çok mutluyum.
Okuyup seven herkese çok teşekkür ederim.
Bu bölüm 100 okunmanın şerefine umarım daha fazla ilerleye biliriz.🌈💕
İyi okumalar yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyor olucam.💋Belimdeki havluyla aynada kendimi incelerken kaslarımın buraya geldiğim haline göre daha belirgin olduğunu fark etmiştim.
Daha iki hafta olmuştu buraya geleli ama hemen spora,sabah uyanmalarına,soğuğa alışmıştık.
Bu gün çarşı iznine çıkacaktık ve bu beni fazlasıyla heyecanlandırıyordu.Hep İzmir iskelesini görmek istemiş ama bir türlü fırsat bulamamıştım.Bu gün bunun için fazlasıyla güzel bir gündü.Hava fazla soğuk değildi ve güneş çok güzel parlıyordu.
Sabah uyandığından beri heyecanla o tarafa bu tarafa gidiyordum.
Bir çok kişi bunu fark etmişti,Barlas komutanda bunlardan biriydi.O günden sonra bir birimizle iyi geçinmeye başlamıştık.Artık bana eskisi kadar qıcık gelmiyordu.
Ben bunları düşünürken"Sen hala hazır değil misin?"diyerek içeri giren cüneytle kendime geldim.Gülümseyerek arkama döndüğümde Cüneyt hafifçe bedenimi süzdü.
Ondan pek fazla utanmıyordum,sonuçta kardeşim gibiydi.
"Seninde bedenin fena degilmiş"dedi gülerek yanıma yaklaşırken ellerini saçlarıma salarak hafifçe dağıttı."Bende de bişeyler var işte."dedim hafifçe başımı kaşıyarak.Bana gülerken aynanın karşısına geçerek kendini süzdü.
"Çıkmıyor muyuz"dedi saçlarını eliyle arkaya doğru tarayarak.
"Sakallarımı traş edeyim çıkarız"diye cevap verdiğimde elleri yavaşladı hafifçe sırıtırken bana doğru döndü."Hangi sakallardan bahsediyorsun oğlum,
bedeninde bile kıl yok senin"Hemen kendimi savunmaya geçerek"Var sadece fazla değil."dedim.Daha fazla gülerken kafasını salladı anladığını belli edercesine."Çocuklar hazır sende sakallarını tıraş et.Biz seni kafeteryada bekliyoruz."dedi
sesindeki ayayla."Ama abi ya..."dedim sitemle.Gülerek yanımdan geçip gittiğinde aydada sakallarım olması gereken yanağıma baktım.Cüneyt abartıyordu tamam çok fazla olmaya bilirdi ama benimde sakallarım çıkıyordu.Bunları düşünerek sakallarımı traş edip hemen kıyafetlerimi geçirdim üzerime.
Dünden beri acaba ne giysem diye düşünüyordum sonundaysa beyaz bir gömlek boş siyah bir pantalon ve üzerine kahve bir hırka geçirmiştim.
İşim bittikten hemen sonra heyecanla kafeterya'ya gitmiştim.Hepsi iceride fazla şık bir halde beni bekliyorlardı.
Şaşkınlıktan dayanamayıp"Bu ne hal?"diye sordum.Karşılığında"Ne varmış halimizde,jilet gibiyiz değil mi?"diye sordu Fatih sırıtarak.
"Sanki biraz fazla abartı olmuş"dedim gülümseyerek."Ne abartısı oğlum kardeşin sizin için en kıyak restoranı ayarladı bu gün."Fatih'in sözleriyle yüzümdeki gülümseme silindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...