64.Yetim

1.3K 75 69
                                    

Merhaba nasılsınız bakalım?
Umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈

Önümde oturmuş bana Selin'i öven annemi dinlerken hemen yanımda yeri izleyen adama yandan bir bakış attım.

Üç gün olmuştu buraya geleli ve her gün Selin bize gelmiş,yemekler getirmişti.

Annemse her gün onu övmeye devam ediyordu.

Bir gün önce Barlas'la evlenmek ve evlat edinmek istediğimize karar vermiştik ama şuan oturmuş annemin benim için uygun gördüğü eş adayını dinliyorduk.

Bunun onun için ne kadar zor olduğunun farkındaydım ve bu kadar sakin kala bildiği için onunla gurur duyuyordum.

Ama artık buna izin veremezdim,annem her ben hayır olmaz demedikte o kızı da,
kendini de umutlandırıyordu.

Barlas hazır olduğumda aileme açıklamamı ve o zamana kadar sabırla bekleyeceğini söylemişti.

"Anne, sanırım artık konusmamız gereken
önemli bir şey var," dedim, derin bir nefes
alarak. "Selin çok iyi biri olabilir, ama onunla bir gelecek düşünmüyorum."dedim.

Babam okuduğu gazeteyi lafımı duyar duymaz kenara bırakıp bize dikkat kesilirken yutkundum.

Annem çattığı kaşlarıyla"O da ne demek?"
dediğinde derin bir nefes aldım.

"Anne o kadını sen bana uygun gördün,
ama bana bir kez bile onu sevip sevmediğimi sormadın,ya da evlenmek istiyor muyum?nişan istiyor muyum?"

Annem "Oğlum niye istemeyesin, gül gibi kız!"dediğinde başımı salladım iki yana.

"Güzel kız,iyi kız,Allah sahibine bağışlasın.
Ama ben bu kıza karşı en ufak bir şey hissetmiyorum! Onu gördüğümde mutlu hissetmiyorum,kalbim hızla atmıyor anlamıyor musun?"

Annem çatık kaşlarıyla bana baktı. "Ama Efes, Selin seni çok seviyor,hem onun gibisini bulamazsın bak"dedi.

Göz devirdim ve"Ben de birini seviyorum, anne," dedim,göz ucuyla Barlas'a bakarak.
O,sessizce yanı başımda oturuyor anne ve babamın tepkisini ölçüyordu.

Annemin yüzündeki şaşkınlık ve sinirli ifadesi değişmeden devam etti. "Efes, ne demek istiyorsun?" diye sordu.

Derin bir nefes aldım ve kendimi toparlamaya çalıştım.

Artık söylemek zorundaydım.

Barlas'ın elini tutarak ona bir bakış atıp anne ve babama döndüm.

Annemin bakışları ellerimizdeydi.

"Anne, ben Barlas'ı seviyorum," dedim.

Bir tepki vermediğinde devam ettim "Onunla bir gelecek kurmak istiyorum. Onunla evlenmek ve bir aile kurmak istiyorum."

Bu sözler annemi sersemletmişti.Kaşlarını daha da çatılmış ve gözleri büyümüştü.
"Ne?"demişti sesi titreyerek.

Bunun karşılığında Barlas tuttuğu elimi sıkıca kavramıştı "Anne,bu kararı vermek kolay olmadı," dedi."Ama birbirimizi seviyoruz ve birlikte olmak istiyoruz."

Annem çattığı kaşlarıyla Barlas'a baktı.

Tam bir şeyler söyleyecekken araya girdim.

"Anne, ben mutlu olmak istiyorum," dedim. "Ve Barlas'la mutluyum.Onu seviyorum ve onunla bir gelecek düşünüyorum. Bunu anlamanı ve kabul etmeni istiyorum."

Annem derin bir nefes aldı, gözlerinde öfke ve şaşkınlıkla. "Efes, bu bir sapkınlık," dedi, sesi titreyerek. "Erkek erkeğe böyle şeyler olmaz. Bu doğru değil. Bu bizim değerlerimize aykırı."

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin