Merhaba nasılsınız bakalım?
Umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈"Yavrum hadi ama"diye mırıldandı Barlas yatakta beni kendine çekerken.
Yarın iznim bitiyordu ve ben Ankara'ya geri dönecektim.
Gitmememi ve onunla İzmir askeriyesine dönmemi istiyordu.
Ama bunu yapamazdım,yarın askeriyeye dönmeliydim.
"Olmaz Barlas"diye konuştum başımı boynuna gömerken.
Derin bir nefes alarak saçlarıma bir öpücük bıraktı.
"Gitmene izin veremem," diye fısıldadı Barlas,sesi hafifçe titreyerek."Sensiz ne yapacağımı ben?"
Yüreğim sızladı ama gitmeliydim.
"Barlas,biliyorsun ki gitmek zorundayım."
Barlas'ın kolları daha da sıkı sarıldı,sanki
gitmemi engellemeye çalışıyormus gibi."Birlikte olabileceğimiz bir yol bulmalıyız,
ben seni çok özlüyorum."diye mırıldandı.Ona daha da sokuldum,vücudunun vücuduma dokunduğunu hissetmek hoşuma gidiyordu.
"Seni anlıyorum," dedim usulca.
Barlas ellerini yavaşça belimden aşağı indirdiğinde"Bu son gecemiz"diye mırıldandı.
Ben geri çekilip ona baktığımda fırsattan istifade bir anda boynuma yapıştı.
Boynumu ısırıp sonra ısırdığı yeri yalayarak öptüğünde derin bir nefes aldım.
Onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştığımda yerinden bir milim bile kıpırdamadı.
Elleri aşağı inip popomu avuçları arasında sıktığında"Annenler evde"diye konuştum inlemem arasından.
Başını kaldırıp çeneme küçük bir öpücük kondurdu ve"Umurumda değil," dedi alçak bir sesle. "Şu an sadece seninle olmak istiyorum."
Kalçamdaki elinin biri yukarı kalkarak t-shirt'ümden içeri girip yavaşça göğsüme çıkardı.
Aynı anda kalçamı ve göğsümü sıkması ile
dudaklarım zevkle aralanmıştı.Bundan firsat bilip hızla dilini dudaklarımdan içeri gönderdi.Dili dilime değerken emmeye basladı.Artık direnmekten vaz geçip kapalı gözlerimi daha sıkı yumdum ve kontrolü ben ele alıp dilini emmeye basladım.
Nefesim yavaş yavaş tükenirken hızla beni
kaldırdı ve üzerine oturttu.Gözlerimi araladım,dudaklarımız ayrıldı kendimi onun gövdesinde oturur pozisyonda buldum.
Alttan bana baktı ve alt dudağımı
dişledi.Islak dudaklarımı yaladım ve kendimi
onun gövdesine sürttüm.
Altımdaki baklavaları oldukça net hissediyordum.Hızla kalçalarımdan tutup geriye çekti ve
beni çoktan kalkmış penisine oturttu.Nefesim kesilirken kalça arama değdi.
Büyüklüğünü uzun zaman sonra yeniden hissettim.Ellerimi gövdesine koydum ve "Barlas" dedim.Kalçami sıkıp iki yana ayırırken hızla kendini bana itti.
Beklemediğim için gözlerim irileşirken üzerinde zıplamış oldum.
Dudaklarımdan bir inleme kaçtı.
"Efendim?" dedi o kalın sesiyle.
Kendimi ona sürtmeye basladım ve
"Zor bir durumda görünüyorsun."
diyip hızla kendimi altımdaki erkekliğine
bastırdım.Başını arkaya atıp o hasta
olduğum inlemesini sundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...