49.Plan

1.7K 95 51
                                    

Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Bu bölüm tatlı sahneler de var hihihihi
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈

Sayid, odanın karanlık köşelerinden
yankılanan hafif titresimlerle birlikte masanın başında duruyordu.

Odada toplanmış olan bizler, önümüzdeki haritalar, uydu görüntüleri ve istihbarat raporlarına bakıyorduk.

Sessizliği bozan ilk ses Sayidinki oldu.

"Arkadaslar," dedi, haritanın üzerinde
parmağıyla bir noktayı işaret ederek.
"Son gelen istihbarat raporlarına göre, teröristlerin kampı burada, su dağın eteginde.Uydu görüntüleri ve yerel muhbirlerimizin bilgilerine göre, yaklaşık 30 kisilik bir grup var. Ağır silahları ve patlayıcıları oldugunu biliyoruz."

Barlas,onun hemen yanında duruyordu ve konusmaya başladı. "Sayid Komutan,
timlerimiz saldırıya hazır. Eger hava desteği sağlanırsa, bu operasyonu kısa sürede başarıyla tamamlayabiliriz."
dediğinde Amir girdi araya"Hava desteği zaten planın bir parçası ancak yerleşimin etrafindaki sivillerden dolayı dikkatli olmalıyız. Önceliğimiz, sivil kayıplarını en aza indirmek."

Sayid haritanın diğer ucuna baktı.
"Tim Alfa ve Bravo, dağın iki yanından sızarak ana kampı çevirir. Delta timi ise batı yönünde bekler ve kaçış yollarını kapatır.Böylece teröristlerin kaçma şansı kalmaz."

Çakır bir adım öne çıkarak konuştu.
"Yerel halkla temas kurarak,güvenli bölgelerin belirlenmesi konusunda da
bir plan yapmamız gerekiyor. Operasyon
sırasında sivil hareketliliği kontrol etmemiz
sart."Sayid, gözlerini odadaki herkesin
üzerinde gezdirerek konusmasina devam etti.

"Bu görev çok önemli. Buradaki her ayrıntı,
bizim ve sivillerin güvenliği için hayati. Herkes görevini tam olarak yapmalı.Hava desteği,kara kuvvetleri ve yerel işbirliği ile bu operasyonu başarıyla tamamlayacağız. Herkes hazırlıklarını yapsın. Operasyon sabah saatlerinde başlayacak.Saat 04:00 hazır olun! Toplantı bitmiştir!"

Her kes odadan yavaş yavaş ayrılmaya başlarken, Sayid son bir kez daha haritayı inceleyerek planın üzerinden geçti.

Bense tam odadan çıkacakken Barlas yanıma gelerek kolumdan tuttu.
"Efes konuşalım mı?"diye sorduğunda başımı saklayarak onayladım onu.

O an biz dışarı çıkacakken odada kalan son kişi olan Sayid yanıma gelerek"Cüneyt nerede Efes?"diye sordu.

"Muhtemelen kafeteryaya inmiştir" dediğimde teşekkür ederek o da çıktı odadan.
Boşalan odayla birlikte Barlas kapıyı kapatıp hemen önümde durdu.

Gözlerinde hem bir komutanın kararlılığı hem de sevdiği birine duyduğu endişe vardı. Bir an için sessiz kaldı, sanki
doğru kelimeleri bulmakta zorlanıyormuş gibi.

Sonunda derin bir nefes aldı ve elimi tuttu.
"Efes," dedi yavasça, gözlerimin içine bakarak.
"Bu görev gerçekten çok tehlikeli. Her
adımımızı dikkatlice atmalıyız.Bu senin ilk görevin bu yüzden çok mutluyum,bu komutan olma hayellerine giderken önemli bir basamak,ama aynı zamanda seni düsünmekten de kendimi alamıyorum."

Sözleri kalbime dokunmustu. O anda,
profesyonel bir askerden çok, endiseli bir
sevgiliydi.

"Sana bir şey olmasını istemiyorum," diye
devam etti.

"O yüzden lütfen, çok dikkatli ol.Her adımını, her kararını iki kez düşün. Benim için... bizim için... hayatta kalmalısın."

Gözlerim dolmustu. "Barlas," dedim sessizce."Bu görevden sağ salim döneceğiz, ikimiz de."

Barlas, gülümseyerek başını salladı. "Evet,
döneceğiz. Ve döndüğümüzde, geleceğimiz hakkında ciddi bir sekilde konuşmalıyız."

O anın duygusallığı içinde, Barlas elimi
bırakmadan bir adım öne çıktı ve alnımdan
öptü. "Seni seviyorum," dedi fisıldayarak.

Hiç bir şey yapmadım ne cevap verdim ne de bir hareket.

Barlas, son bir kez daha gözlerimin içine
baktıktan sonra, "Simdi gitmeliyiz.
Hazırlamamız gerek," dedi. Başımı sallayarak kabul ettim ve birlikte odadan çıktık.

Önümüzdeki görev fazla zorluydu ama inanıyordum biz başarıcaktık.

Ayyyyy Barlas'ımda Barlas'ım❤️‍🔥
Umarım beğenmişsinizdir 🌈💕🌈

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin