Merhaba nasılsınız bakalım?
Umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈"Deniz!"diye bağırdı Barlas önde çarpışan arabalara doğru kaçan çocuğa doğru.
"Yavaş ol düşeceksin!"diye de devam etti.
Güldüm, küçük bir çocuk gibiydi Deniz.
Arada sinirlerimi bozuyor ve Barlas'a yapışıyordu dünden beri.
Ama iyi biri olduğu nereden baksan belli oluyordu.
"Deniz!"diye yeniden bağırdı Barlas onu dinlemeyip koşmaya devam eden oğlana.
Elini tutarak"Bırak istediğini yapsın"diye mırıldandım.
Çocuk ruhluydu bu oğlan.
Barlas tuttuğum eline bakarak gülümsedi ve"Sen ne dersen o"dedi.
Güldüm.
Dünden beri ailesini gözlemlemistim Barlas'ın,mutlu ve huzurlu bir aileydi.
Bir birlerini kırmamaya dikkat ediyorlardı.
Güzellerdi...
Benim ailemden farklı olarak,doğrusu artık bir ailem bile yoktu.
"Yavrum,ne yapmak istersin?"diye sordu elini omzuma atıp beni kendine çekerken.
"Immm bilmem?"diye mırıldandım.
O an çarpışan arabalara koşan Deniz,bir anda bize doğru koşmaya başladı.
Yanımıza geldiğinde Barlas'ın elinden tutarak sürüklemeye başladı bizi.
Barlas omzuma attığı elini çekip elimi tutarak beni de çekiştirirken"Neler oluyor?"diye sordum.
Sonunda duyduğumuzda Deniz pamuk şeker satan adamı göstererek"Istiyorum"
diye mızmızlanmaya başladı."Al o zaman!"dediğimde bana dil çıkararak Barlas'a dönüp"Benim sugar brother'im"
diye mırıldandı.Barlas kahkaha atarken ağzım beş karış açık onları izliyordum.
Barlas gülerek elimi bırakıp pamuk şeker almaya giderken Denizde koluna girerek onunla ilerledi.
Barlas,pamuk şeker almak için standın önüne gittiğinde satıcıya birkaç söz etti. Bu arada, Deniz sabırsızlıkla yerinde duramıyordu.Barlas,pamuk şekerleri aldıktan sonra Deniz'in eline bir tanesini verdi.Geriye kalan bir taneyi de bana uzattı.
"Bu da senin" dedi gülümseyerek.
Deniz,pamuk şekerini büyük bir iştahla yemeye başlarken,Barlas ve ben onun bu haline gülmeden edemedik.Barlas'ın gözlerinde bir sıcaklık vardı.Ailesiyle birlikte geçirdiğimiz bu kısa zaman dilimi içinde çok mutlu olduğu kesindi.
Pamuk şekerlerimizi yerken,lunaparkın içinde yürümeye devam ettik.
Deniz, pamuk şekerini bitirdikten sonra tekrar koşmaya başladı.
"Deniz, yine mi koşuyorsun?" diye seslendi Barlas arkasından.
Deniz'in hevesle bizi sürüklediği çarpışan arabalara doğru yöneldik.Herkes birer araca binip emniyet kemerlerini takarken, Deniz'in heyecanı yüzünden okunuyordu. Motorlar çalıştı ve araba alanında hareketlenmeler başladı.
Barlas yanımda,Deniz ise birkaç araç ötede, büyük bir zevkle direksiyonu çevirip hızlanmaya çalışıyordu.
Başlangıçta her şey eğlenceliydi.Barlas ve ben kahkahalar içinde birbirimize çarpmaktan büyük bir keyif alıyorduk.
Ancak, bir anlık dikkatsizliğim sırasında başka bir araba hızla arkamdan gelip bana çarptı.Sarsıldım ve biraz öne doğru fırladım.
Barlas,bu durumu fark eder etmez yüzü ciddileşti.Direksiyonunu hızla çevirdi ve o araca doğru sürdü.Sert bir çarpışma sesiyle araca vurdu.
"Ne hakla arkadan vuruyorsun?"diye bağırdı,gözleri öfkeden parlıyordu.
Sürücü şaşkın bir şekilde Barlas'a bakarken,ben de toparlanıp emniyet kemerimi kontrol ettim.
"Sakin ol!"dedim sinirli adama ve Barlas'ın çarptığı araca bakarak"Afedersiniz"diye mırıldandım.
Barlas bana sert bir bakış atarken"Ne?"diye sordum.
"Niye özür diliyorsun?"diye sordu.
"Barlas farkında mısın,çarpışan arabalara bindik.Tabi ki böyle araçlar gelip bir-birine çarpacak!"dedim derin bir nefes alarak.
"Tamam tamam,İyi misin?" diye sordu Barlas,güldüm.
"Aniden çarptığı için irkildim ama iyiyim"
Diye mırıldandım.O an bir kez daha arabada ileri doğru savrulurken Barlas"Deniz!"diye bağırdı.
Deniz arabasıyla gelip beni vurmuştu.
"Barlas!"diye bağırdım bende bu sefer,daha yeni açıklamıştım bu oyunun amacını ona.
"Ne ya?"diye sordu sinirle.
Güldüm.
Çarpışan arabalar böyle devam etti.
Biri arabama vuruyor Barlas sinirlenerek sövüyordu onları.
Bu yüzden arabalar özellikle Barlas'a ve bana çarpmaya çekiniyordu.
Çarpışan araba serüveni böyle bitmişken şimdi de Deniz elimizden tutup hedefi vurarak oyuncak kazanılan oyunun yanına getirmişti.
"Bana şu ayıyı alsana Barlas"diye yalvarıyordu Barlas'a.
Barlas,Deniz'in bu masum isteği karşısında önce derin bir nefes aldı ve sonra gülümseyerek başını salladı olmaz der gibi.
"Deniz,ben bir askerim.Bu oyuncağı kazanmak benim için çok kolay olurdu, ama bu haksızlık olur" dedi Barlas, yumuşak bir sesle.
"Ne alaka?"dediğimde"Bir çok insan o ayıyı istiyor ve ben bir askerim diye onlardan öndeyim bu konuda.
"Boş"diye mırıldandım.
Denizde yeniden"ama istiyorum"diye mırıldandı.
O sırada ben,Barlas'ın elini bırakarak oyunun başına geçtim ve oyuncak tüfeği elime aldım.
"Merak etme Deniz, ben hallederim," dedim, ona güven verici bir gülümsemeyle.
Oyunun parasını ödedikten hemen sonra
Hedefleri dikkatle inceleyerek tüfeği doğrulttum ve ilk atışımı yaptım.Ve hedefi 12'den vurdum.
Deniz'in yüzü hemen aydınlandı ve yanıma gelerek"Bir tane daha vur, Efes!"diye bağırdı Deniz,gözleri heyecanla parlıyordu.
İkinci atışımı da başarıyla yaptım ve satıcı büyük,beyaz ayıyı uzattı.
Deniz'e doğru dönüp ayıyı ona verirken onun yüzündeki mutluluğu görmek içimi ısıttı.
Deniz, kocaman ayıyı kucaklarken bana sarıldı. "Teşekkür ederim, Efes!" diye fısıldadı.
Ve Barlas'a dönerek"Sen almazsan Efes'im alır"diyerek dil çıkardı.
Kahkaha attığımda elindeki kocaman ayıyı Barlas'ın eline tutuşturarak koluma girdi ve "Hadi atlı karıncaya binelim sugar daddy"
diye konuştu.Barlas"Deniz!"diye uyarırcasına konuştuğunda güldüm.
Günün devamında Barlas ve Denizle lunaparkta ki tüm oyuncaklara binmiştik.
Ve inanılmaz zaman geçirmiştik.
Onlar beni mutlu ediyordu.
Güzel aile olacaktık.
Ayyyy ben Denizi çok sevdim🤏💖🍬🐻❄️
Umarım beğenmişsinizdir 🌈💕🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...