Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈Cüneyt'den
Kafeteryada oturmuş çayımı yudumlarken içeriye giren adamla hepinizin ayağa kalkması bir oldu.
Sayid önümüze geldiğinde selam vererek rahata geçerken Sayid"Cüneyt, konuşa bilir miyiz?"diye sordu.
Başımla onayladığımda"Odama geçelim!" diyerek önden gitti.
Hemen peşinden ben de onu takib ettiğimde, önde odasına doğru ilerliyordu.
Ikimizde odaya geçtiğimizde Sayid arkamdan kapıyı kapatarak hemen önüme geçti.
"Komutanım, bir şey mi oldu?" diye sordum,endiseyle.
"Hayır, bir sey olmadı," dedi Sayid, hafif bir
gülümsemeyle. "Seninle konusmam gereken önemli bir konu var."
Bir an duraksadiktan sonra Sayid derin bir nefes aldı. "Cüneyt, bu görev öncesinde seninle paylasmak istedigim bir sey
var,dedi sessizce.Dikkat kesildim. "Nedir, komutanım?"
Sayid, gözlerini gözlerime dikti ve konusmaya başladi. "Bu görev çok tehlikeli, bunu biliyoruz,ama seninle konuşmak istediğim şey bu değil.Tehlikenin ötesinde, senin bilmeni istedigim bir şey var. Uzun zamandır bu anı bekliyordum, ama bir türlü söyleyemedim..."yutkundu ve bir elini yavaşça belime yerleştirdi."Seni seviyorum, Cüneyt."diye söze devam ettiğinde duydugum sözler karşısında şaşırdım. Bir an için ne diyeceğimi bilemedim, gözlerim doldu ve kalbim hızla çarpmaya başladı."Geldiğin ilk günden bu zamana kadar içimdeki hisler gittikçe büyüdü,ve aşka dönüştü.
Beni ciddiye almaya bilirsin ama ben seni seviyorum!"Sayid, yanıma yaklaştı ve elimi tuttu.
"Bu görevden sağ salim döndügümüzde, birlikte bir gelecegimiz olsun istiyorum Cüneyt.Bunu bilmeni istiyorum seni gerçekten seviyorum"Elimi sıkıca tutan adama bakarak gülümsedim.
"Senin hislerine inanıyorum Sayid ve sanırım bu hisler tek taraflı değil.
Senin gibi emin bir şekilde bunun aşk olduğunu söyleyemem ama sana karşı hiç bir hiss beslemiyorum da diyemem."Sevgi dolu bir bakış attıktan sonra,elimi nazikçe okşadı.
Bana doğru biraz daha yaklaşarak
yüzüme doğru eğildi.Kalbim hızla çarparken, Sayid'in sıcak nefesini dudaklarımda hissettim.Sonunda, beklenen an geldi ve dudaklarımız birbirine değdi. Önce yavaş ve nazik bir öpücüktü bu, ama ikimizin de içindeki arzu hızla büyüdü.
Öpücüğümüz giderek daha tutkulu ve ateşli bir hale geldi.
Sayid'in elleri, saçlarımdan boynuma, oradan da belime doğru kaydı. Beni kendine doğru çektiğinde, vücudumuz birbirine tamamen yaslandı.Dudaklarımızın dansı, nefeslerimizin hızla hızlanışıyla birlikte bir bütün haline geldi.
O an,dünyada sadece ikimiz vardık, zaman durmus gibiydi.
Ellerim, Sayid'in sırtında gezinirken onun
kaslarının gerginliğini ve sıcaklığını hissettim.Dudaklarımdan kopup boynuma doğru küçük öpücükler kondururken, onun iç çekislerini verdiği derin nefeslerini duyabiliyordum.Boynumdan koltuğunda yüzüme geri dönerek dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup hemen ardından yüzümün çeşitli bölgelerinden öptü.
Geri çekildiğinde suratına bakmaya utanarak yere baktığımda "Şimdi hazırlık yapmamız gerekiyor, degil mi?" diye sordum.
Başını sallayarak onayladı. "Evet, haklısın.
Görev bizi bekliyor. Ama unutma, ne olursa olsun birlikteyiz."Gülümseyerek başımı salladım. "Unutmam,
Sayid. Hadi, görev bizi bekliyor."Birlikte odadan çıkarken,son kez alnımdan öptü,içimde garipti bir his vardı.
Anıla olan sevgim uzun zaman önce bitmişti ve simdi sanırım bu adama karşı bir şeyler hissediyordum ve o da bana karşı bir ilgi duyuyordu.
Bunun nereye gideceğini bilmiyorsun ama
denemenin ne zararı vardı ki?Ayyyy ben Sayide ölürüm,biterim.
Bana bir Sayid lütfen ❤️🔥🫠
Umarım beğenmişsinizdir 🌈💕🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...