29.Cevapsız

3K 148 31
                                    

Selam nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 💕 🌈 💕

Sabah uyandığımdan beri ne Barlas'ın tatlı iltifatları be de öpücükleri içimdeki o garip duyguyu yene bilmişti.

Ve Doğuşla konuşunca ya dek böyle olacağı belliydi.Hemen gidip konuşmalı aklımdaki sorulardan kurtulmalıydım.

Bu yüzden kahvaltıyı hemen bitirip hiç oyalanma dan askeriyeye geçmiştik.

Barlas bir süreliğine odasına gelmemi istese bile kabul etmemiş ve onu odasına yollayıp hemen Doğuşun odasına doğru gitmiştim.

Kapıyı çaldığımda içeriden gel komutunu duyduğum gibi içeri geçmiştim.

Doğuşla Çakır odada çay içiyorlardı.Beni gördüklerinde Çakır hiç bir şey söylememiş Doğuş ise hoşgeldin diyerek koca bir gülümsemeyle karşılamıştı beni.

Bende ona gülümseme sunarken"Yanlız konuşa bilir miyiz Doğuş?"diye sorduğumda Çakır'ın kaşları çatıldı, Doğuş gülümseyerek"bir sorum mu var?"diye sorduğunda"yanlız konuşsak daha iyi olur"
diye mırıldandığımda Doğuş Çakıra doğru "bize bir süreliğine izin verir misin Çakır?"
diye sorduğunda ne kadar bu durumdan hoşnut olmasa bile ayaklandı.

Bir süre bana baktıktan sonra Doğuşa doğru hareketlenerek üzerine eğilip dudaklarını öptü.

Barlas'la söhbetimiz arasında bana söylediğinden ve her hallerinden sevgili oldukları belli olduğundan hiç şaşırmıştım.
Çakır geri çekilerek öylece yanımdan geçerken Doğuşun gülümseyen suratını fark etmiştim.

Çakır çıktığında onu izleyen gözleri bana kaymış"Çok kıskançtır"diye açıklama yapmıştı.

Hemen ardından eliyle önündeki koltuğu işaret ederek oturmamı istemişti.

Doğuşu severdim iyi biriydi,samimiydi ve bana karşı hiç bir kötülüğü olmamıştı.Bu yüzden ona güveniyordum.Bu konunun aramızda kalacağına en ufak bir tereddütüm yoktu.

"Bir şeyler ister misin?"diye sorduğunda başımı iyi yana saklayarak"Sana bir şey sormam gerek"diye girmiştim konuya.
Bir taraftan Barlas'tan şüphe ettiğim için kendimi suçluyor diğer taraftan ne yapmam gerektiğini bilmediğimden içimde kalacağına ve kendimi yiyip bitireceğime bu olayı aydınlaşdırmaq daha baskın geliyordu.

Cebimden telefonumu çıkarıp fotoğrafı açtığımda telefonu Doğuşa uzatmış ve öylece onu izlemeye başlamıştım.
Doğuş fotoğrafı gördüğünde yüzündeki gülümseme silinmiş ve bir süre sadece fotoğrafa bakmıştı.

Telefonu geri bana uzattığında yüzündeki ciddi ifade gerilmemi sağlamıştı.
"Bu fotoğrafı nereden buldun?"diye sorduğunda"Barlas'ın evinde çekmece deydi"diye açıkladım hemen.

Kendimi bir an suçlu hissetmiştim.
Doğuş derin bir nefes alarak"Ne istiyorsun"
diye sormuş ve gözlerimin içine bakmıştı.
"Kim bu çocuk"diye soruma karşılık başını sallamış ve ayağa kalkmıştı.

"Bunu Barlas'a sorsan çok daha iyi olur"
demiş ve masanın arkasına geçip pencereden dışarı bakmıştı.

"Bak Doğuş bu fotoğrafı gördüğümden emin bile değilken ne kadar gerilediğini bilmiyorsun.Kim olduğunu bana asla söylemez.Çakırda öyle,bir tek sen bana yardım edersin."ayağa kalkarak arkasına geçtim"Çakır'ın hayatında böyle biri olsaydı kim olduğunu bilmek istemez miydin,beni en iyi sen anlarsın.Bunu bilmeye hakkım var"Doğuş çatık kaşlarıyla bana döndüğünde"Ben Çakır'a sorardım"diye cevap verdi.

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin