54.Teselli

1.7K 91 80
                                    

Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈

Doğuş'tan

Kapıyı aralayıp içeri girdiğimde Çakır'ın o çaresiz halini görüp içim parçalandı.

Her zaman güçlü ve kararlı olan Çakır, şimdi yıkılmış gibiydi. Kapıyı sessizce açıp içeri girdim ve yanına yaklaştım. Bir an
tereddüt ettim ama hemen ardından ona yaklaşarak bacaklarımı ayaklarının iki yanına atıp kucağına yerleştim.

Çakır, başını arkaya vermiş,sessizce ağlıyordu.
Kollarımı boynuna doladım ve sırtını oksamaya başladım."Çakır, kendini bu kadar yıpratma.Her şeyin bir çözümü var. Barlas güçlü bir adam, bunu atlatacak."

Çakır, gözleri yaşlı ama içinde bir umut ışığıyla bana baktı. "Atlatır değil mi? " dedi titreyen bir sesle.Başımı sallayarak onayladım onu "Ama onu böyle görmek, bu kadar çaresiz hissetmek... Zor geliyor."

Daha da yakınlaşıp başımı onun omzuna
yasladım. "Senin de güçlü olman lazım.
Bu kız çocuğunun bize ihtiyacı var.
Biz birlikteyiz. Bu zorlugu da birlikte aşacağız.Hem Barlas hem de sen, bunu basarabilirsiniz."
Çakır derin bir nefes aldı ve omzuma yerleştirdiğim başımı kaldırarak iki eliyle yanaklarımı tuttu."Birlikte," dedi kısık bir sesle. "Evet,birlikte başaracağız."

Bir an sessiz kaldı, sonra tereddütle konuştu.
"Doğuş,beni affettin mi?"diye sordu.

Bir kaç gün önce eğlenmek için gay bara gitmiştik ve orada bana asılan bir adamı fena dönmüştü.
Bu yüzden onunla kavgalıydım,bir kaç gündür konuşmuyor trip atıyordum.

"Bilmem," dedim, kaşlarımı hafifçe kaldırarak. "Olay oldukça ciddi sayılırdı, Çakır."
Çakir gözlerimin içine bakarak üzgünce, "Amaaa çok üzgünüm, seni hayal kırıklığına ugratmak istememiştim."diye mırıldandı kelimeleri uzatarak.

Omuz silkip nazikçe gülümsedim. "Evet,
farkındayım. Ama sen de biliyorsun, benim
gönlüm biraz zor alınır."

Çakır gülümsemeye çalışarak, "Peki, ne
yapmam gerekiyor?"diye sordu.

Başımı eğip biraz düsündüm, sonra gözlerimi onun gözlerine dikerek, "Beni bir daha böyle üzme, olur mu? Ve... belki de bir özür hediyesi fena olmaz."dedim.

Çakır hafifçe gülümseyip başını salladı.
"Anlaştık. Bir daha seni üzmemek için elimden geleni yapacağım. Ve özür hediyesi için de hazırlıklı ol."

Gözlerimi devirdim ama gülümsedim. "Tamam,o zaman seni affettim. Ama sadece bu seferlik,unutma."

Gülümseyerek kollarını belime sarıp başımı yeniden omzuna gömdü.

Her şey bittiğinde ve eve gittiğimizde sana hediye olarak çok güzel bir gece armağan edeceğim.

Boynumu öptüğünde gülümseyerek kucağına daha da sindim.

Ayyy ben bu çifte ölürüm lannnn.
Şimdi Doğuş ve Çakır yatak hayatlarında bazen BDSM tarzı bir şeyler yapıyorlar öyle bir bölüm yazmama ne dersiniz?

Umarım beğenmişsinizdir 🌈💕🌈

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin