63.Ömür boyu,ömrüm boyu...

1.3K 78 51
                                    

Merhaba nasılsınız bakalım?
Umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈

Cüneyt'den

Kafeteryada oturup elimde çayımla her kesten en uzak masada ne yapacağımı düşünüyordum.

Dün gerçeklerin farkına varmıştım,ben Sayid'in başka birine ait olmasını, başkasına gülmesini, başkasını öpmesini istemiyordum.

Ben Sayid'e aşıktım,bu artık bir gerçekti.

Ama ya Anıl ona ne olacaktı?

Vicdan azabı beni yiyip bitiriyordu.

Kendim için bir zamanlar sevdiğim birini son yıllarında belkide yalnız mı bırakacaktım?

Hem de yanında olmamı istediği halde.

Bundan sonra ona sevgiyle bakamazdım,
onu artık sevmiyordum.

Son kararımı vermiştim burada kalacak Sayid'i öylece bıraktığım için kendimi affettirecektim.

Ama Anıl'ı da bırakmayacak onu da burada benimle birlikte kalmaya ikna edecektim.

Askerliğine burada devam etmesini isteyecektim.

Bunları düşünerek Anıl'ın yanına gitmek üzere masadan kalktım.

Yukarı koğuşa doğru adımlarımı hızlandırdım. Düşüncelerim beynimde dönüp dururken, Anıl'a nasıl yaklaşacağımı planlamaya çalışıyordum. İçeri girer girmez onunla konuşmam gerektiğini biliyordum. Ama kapıya yaklaştığımda, içeriden gelen konuşmaları duydum.

"Anıl, bunu yapmanın doğru olduğunu mu düşünüyorsun? Cüneyt'e gerçekten bu şekilde yalan söyleyerek nereye kadar gideceksin?"Bu Fatih'in sesiydi.

Ne söylediğini anlamaya çalışırken Anıl'ın sesi duyuldu içeriden"Başka çarem yok, Fatih! Cüneyt'in benimle İzmir'e gelmesi gerek.O zamana kadar da ne gerekiyorsa yaparım."

Kalbim sıkıştı. Neler oluyordu?

Ne yalanından bahsediyorlardı?

Fatih bizi biliyor muydu?

Bir an tereddüt ettim, ama kapıda beklemeye devam ettim, içerideki konuşmaları dinlemekten başka çarem yoktu.

Fatih derin bir nefes aldı. "Anıl, Cüneyt'i kandırarak ona haksızlık ediyorsun. Gerçekleri öğrendiğinde sana ne kadar kırılacak biliyorsun değil mi?"

Anıl'ın sesi bu kez daha sert ve savunmacı çıktı. "Fatih, anlamıyorsun! Cüneyt'e gerçeği söylersem beni asla affetmez. Onunla İzmir'e gitmek zorundayım, başka şansım yok."

Fatih"ama..."dediğinde Anıl'ın sesi yükseldi.

"O bana ait anlamıyor musun?Hep benimdi şimdi sadece kafası karışık,o Sayid denen adam ve o aptal Efes yüzünden oldu her şey."bir kahkaha yükseldi odadan,bir delinin kahkahasını andırıyordu bu ses.
"Ama şimdi benim,benimle geri dönecek!"

Içeriye doğru bir adım attığımda Fatih
"Sana katılmıyorum!"dedi Anıla doğru.

Anıl'ın sırtı bana doğruyken her şeyi anlamamı sağlayan o sözleri duydum.

"Sadece benimle geri dönmesini istiyorum Fatih bu kadar.Eğer geri dönmesini sağlayacak şey onu sevmemse öyle olsun.Seviyor gibi davranırım bende, şu an olduğu gibi."başını salladı iki yana"Ama şu an o Sayid denen herif yüzünden o da yetmediği için hasta olduğumu düşünmesi gerek.O zaten hep her kesi kendinden önde tutan biriydi,tam bir aptal!"

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin