26.Kontrol

3.6K 152 77
                                    

Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir
Ayyyy yeni bölüm geldi🎉🎉🎉
Umarım beğenirsiniz 💕 🌈 💕

Barlas sinirle bana bakarken fark etmediği şey bende onun kadar sinirliydim.Ve Barlas tam ağzını açıcakken ben önce davrandım
"Delirdin mi sen? Hiç tanımadığımız bir adama ilişkimizi mi açık ettin?"

Barlas da aynı benim gibi sinirle"Ne o bilmemesini mi yeğlerdin?"diye sordu sonra hafif alayla devam etti"Ah artık sana bakmayacak,yoksa bu yüzden mi bu kadar rahatsız oldun?"dediğinde beni resmen onu aldatmakla suçlamıştı.

Sinir tüm bedenimi sararken o devam etti "Ah o aynı zamanda seni avucluyordu değil mi?"Yüzlerimizi bir birine yaklaşırtırırken
"Ah zevk aldın mı?biraz daha dokunmasını ister miydin?"diye sordu aynı an sadece sinirden dolan gözlerimi gördüğünde duraksadığını hissettim.

Ama bir anda yeniden bağırmaya başladı
"Lan ben sabahın köründe kalkıp kahvaltı hazırlıyorum,diyorum romantik bir kahvaltı yapalım sen elin adamını..."sinirle masaya tekme attığında göğsünden iterek
"Biliyor musun ne zaman zevk aldım?"bir parmağımı göğsüne bastırdım"Dün gece seninle o yataktayken zevk aldım,ama şimdi sen sanki çoktan önemsizleşmişim gibi beni kırmaya devam ediyorsun.Benden
istediğini aldın ve bu mu yani?"diyererek
çıkışa doğru ilerledim.

Ama kolumdan tutarak bunu yapmama engel oldu.Aynı an sinirle"Belki gerçekten de gidip Seyit'in bana dokunmasını istemeliyim" diye mırıldandım kendi kendime"Ama bı bahaneye ihtiyacım var"ben bunları söylerken Barlas ne dediğimi anlamaya çalışıyor gibiydi.
Masaya yaklaşıp aradığım şeyi Seyit'in getirdiği tabağı bulduğumda"Işte bu "
diyerek çıkışa doğru ilerlemiştimve aynı an "muhtemelen özür dilersem sorun etmez"
demiştim.

Tam kapıyı açıcakken Barlas'ın kolumu kıracak derecede sıkıp tabağı duvara vurarak kırması ve beni odaya sürüklenmesi bir olmuştu.

Odaya girdiğimiz an"Aptal mavi"diye mırıldanmıştı.Sinirle beni karşısına aldığında bir kaç adım atarak geriye kaçmama sebep olmuş ve yatağa devrilmiştim.

Aynı an üzerime çıktığımda sinirle"burada kavga ediyorum"diye bağırmıştım.
Barlas gülerek"ben de"dediğinde dudaklarıma yapışmış ve öyle sert öpmüştü ki bunun kesinlikle kavga olduğunu anlamak zor olmamıştı.

Elleri bedenimi tamamen sarmışken inlercesine"Bu bedene benden başkası dokunmasın Efes"diye mırıldandı.
Hemen sonra"beni çok zorluyorsun"
dediginde elleri yukarı doğru kaydı.
Çok tatlısın dediğinde ne yapmaya çalıştığını çoktan anlamıştım.

Bu onun özür dileme yoluydu onunla zaten bir kez yatağa girdiğimde kurtuluş olmadığını anlamıştım ve haklıydım.

Ama bir az önce bana öyle bağırdıktan sonra neden şimdi sadece yatıp yaptığı şeye devam etmesini istiyordum ki?

Ve o neden bu kadar hızlı değişim yaşamak zorundaydı ki?

Beni de kendi gibi dengesizlestiriyordu,
ama hiç şikayetçi değildim.

Onu yana doğru iterek üzerine çıktığımda
gülerek bana bakmıştı.

"Üstte olmak istiyorum"dediğinde gözleri şokla açıldı.

Bu haline kahkaha atmak istesem bile kendimi durdurdum.

"Ben idare etmek istiyorum"dediğimde hala öylece bana bakıyordu.

Gülerek"Sen içimdeyken üzerinde olmak nasıl hissettirir merak ediyorum"
dediğimde bir süre öylece bana baktı bense çoktan kahkaha atmaya başlamıştım.

Bir anda sırtını yerden kaldırması ve kollarını belime dolayarak boynumu ısırması bir olmuştu.

Acıyla inlediğimde sakin sesiyle kulağıma doğru "kötü çocuklar cezalandırılmalı"diye fısıldamıştı.

Bu kelimenin neden olduğunu bilmediğim bir biçimde beni azdırması qaripdi.
Ama şu an çok fena onu istiyordum ve düşündüğümde bunda utanılacak bir şey olmadığına karar vermiştim.Sonuçta sevgilimdi sevişmemiz ve bir birimizi arzulamamızdan daha doğal bir şey yoktu.

Bunları düşünürken yanağıma konan öpücüklerle kendime gelmiştim.
Öpücüklerine karşılık verdiğimde gülerek beni izlemeye başlamıştı.

"Demek yönlendirmek istiyorsun ha..."
diye sorduğu soruya mırıltılarla cevap vermiştim.

Bir süre öylece yüzüme baktığında eğilerek dudaklarına bir kaç küçük öpücük bıraktım

Belimedeki kollarını çekerek yatağa yattığında ellerini kafasının altında birleştirerek öylece beni izlemeye başladı.

Kıyafetlerini soyup hemen sonra kendi kıyafetlerimi çıkardığımda ikimiz de çıplak kalmıştık.

Çoktan sertleşmişti,elimle bir kaç kez aletini çektiğimde hafifçe inledi.

Yatakta doğrularak geriye çekilip yatak bastığında yakalandığında eliyle gel gel yaparak yanına çağırdı.

Kucağına çıktığımda tamamen çıplak bedenlerimizin temas ettiği her bir kısım ateş gibiydi.

Kolunun birini belime dolayarak diğer parmağına yatağın yanına bıraktığı kayganlaştırıcıyı sürüp deliğime sabitledi.

Bir parmağı girdiğinde kendimi rahat bırakmaya çalışsam bile bu biraz zor olmuştu.İkinci parmak girdiğinde bir kaç kez git gel yaparak makas hareketleriyle deliğimi genişletmeye çalıştı.

Parmağını içimden çıkararak yan tarafta bıraktığı prezervatifi alarak avcuma bıraktı.

Benim takmamı istediğini anladığımda paketi açarak bir az arkaya kayıp bacakları üzerine oturdum.

Kendime bu zamana kadar nasıl taktıysam ona da takmaya çalıştığımda Barlas gülerek beni izliyordu.

Sonunda işimi bitirip kucağına geldiğimde bacaklarımı iki yanına atarak dizlerim üzerine yükseldim.Kolları belimi sarstığında aletini tutarak deliğimde konumlayıp yavaşça üzerine oturdum.

Ne kadar içime girerse acı katlanırken yüzüm buruştu.

"Bebeğim"dediğini duydum Barlas'ın kolları sırtımı okşarken rahatlamamı istiyor gibiydi.

Öpücükler kondurduğunda gülmeye çalışarak dudaklarına yapıştıgımda üzerinde haraketlerimi hızlandırmaya başladım.

Kollarıyla bana yardım ederken hızlandım Barlas'ın kolları arasında inlemelerimiz doldurdu tüm odayı.

Ayyy umarım beğenmişsinizdir bir az sonra başka bir bölüm daha atıcam 🌈💕🌈

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin