Selam nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Bu bölüm Cüneyt ve Anıl arasında geçiyor, umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈Bardan dışarı çıktığımda soğuk rüzgar bedenimi titretti.Derin nefesler alırken elimin tersiyle dolu gözlerimden akan yaşı sildim.
Önümde kaçıncı flört ettiği kadındı bu?
Sanki bilmiyor muydu onu sevdiğimi,
biliyordu.Bal gibi de biliyordu,o tanıdığım en akıllı adamlardan biriydi, farkındaydı her şeyin.Sadece istemiyordu beni hayatında,sevgili olmamızı istemiyordu.
Ama ben ilk andan beri ona her baktığımda bunu arzuluyordum.
Bakışlarım gök yüzüne dalmışken düşüncelerinden kopmamı sağlayan sesi duydum,bir kadın iniltisiydi bu.
Sesin nereden geldiğini anlamaya çalışırken bir kez daha geldi aynı tiz ses.
Barın arka tarafından geldiğini anladığım an oraya doğru hareket ettim.Aynı an aklımda senaryolar dönüp duruyordu.
Ama arka tarafa geçtiğim an düşündüğüm tüm bu senaryolarda tamamen farklı bir görüntüyle karşı karşıya geldim.
Yardıma ihtiyacı olan bir kadın değildi bu.
Duvara yaşlanmış şehvetle öpüşen iki kişiydi sadece.Ve birinin kim olduğunu anladığımda daha yeni dolmayı bırakan gözlerim yeniden yaşlarla doldu,kendime acıdım.
"Anıl"dediğimde sesim fısıldar gibi çıkmıştı.
Kendimi toparlamaya çalışarak'Anıl!'dedim
bu defa sesim çok daha yüksek çıkmış,ve ikisi öpüşmeyi bırakmıştı.Kadın geri çekilirken Anılın yeşil hareleri bana kaymıştı.
Onlara daha fazla yaklaşıp Anılın tam dibinde durmuştum.
Kadın "Devam edecek miyiz?"diye sorarken gözlerini devirmiş Anılsa buna karşılık elini kadının ince beline sararak"tabi bebeğim"demişti ve bunları yaparken gözleri gözlerimden bir saniye dahi ayrılmamıştı.
Dişlerimi sıkarken, alnımdaki damarlardan birinin attığını hissettim.
"Cüneyt sen istersen git biz sonra konuşuruz ha?"dudağımın kenarı kıvrıldı
"Gideyim öyle mi?"diye sordum dişlerimin arasından.Başını salladı usulca.Anı bir hareketle Anılın kolunu tuttum aynı an sinir edici bir yavaşlıkla kadına doğru döndürdüm başımı "Siktir git!"dediğimde sert sesime karşı Anılın bedeninden geçen titremeyi hissettim.
Kadın Anıla döndüğünde tuttuğum kolumdan arkama doğru çektim.
"Ne bakıyorsun hala?siktir git"bu defa arkasını dönerek uzaklaştı,bense Anıla dönerek çattığı kaşlarıyla bakıştım.Hemen sonra sinirli yeşil hareleriyle.
"Ne yaptığını sanıyorsun?"dediğinde derin bir nefes aldım sakinleşmek adına.Kalbini kırmak en son isteyeceğim şey bile değildi."Bana hiç acımıyor musun?"diye zar zor sordum.
Kaşları kalktı sorgularcasına"Ne yapmışım ki ben?"sorduğu soru kahkaha atmamı sağladı ama bu sadece sinirdendi.
"Ne yaptın öyle mi?"başını salladı sakince
"Gelip en güzel anımda kadınla arama giren sensin!Hesap sorması gereken biri varsa şuan o da benim"bir kaç adım atıp onu duvarla arama aldığımda"bilmiyor gibi davranmaya daha ne kadar devam ediceksin?"diye sordum."neyi bilmiyor gibi?"sordu"bunu!"diyerek yavaşça dudaklarına uzandığımda bir kaç santim kala suratını yana çevirmesiyle dudaklarım yanaklarına temas etti sadece.Geri çekilirken buruk bir gülümseme kapladı dudaklarımı,oysa bana dönerek göğsümden geriye doğru itti.
Daracık alanda sırtım karşı duvara çarparken"seni seviyorum"diye fısıldadım.
"Olmaz öyle şey Cüneyt!"dedi sadece güldüm."Oldu ama hemde öyle güzel oldu ki inanamazsın"dediğimde bana doğru yaklaştı"Bak biz çok yakınız,kardeş gibiyiz
O yüzden senin kafan karışık"dedi hemen sonra kolumdan tuttu."Gel içeri geçelim,çok güzel kadınlar var.
Birini beğen zaman geçir sende anlayacaksın hislerinin yanlış olduğunu."
güldüm ama ona tamamen zıt bir şekilde gözlerimden yaşlar aktı."Sen beni aşktan soğuttun Anıl."dediğimde
duraksadı"Aşk?"dedi sorar gibi sonra devam etti."Sen sadece uzun zamandır hiç kimseyle birlikte olmadın kafan gitmiş iyice"gözlerine baktım"Ben yıllardır tek bir kişiyi arzuluyorum Anıl"dediğimde yüzüm yana doğru savruldu.Yanağımda hissettiğim acı o an kalbimdeki nin yanında hiç bir şeydi.
İçimdeki acı tüm bedenimi kavuruyordu.O an isyan eden sesini duydum
"Neden bunu bize yapıyorsun?bilmiyor musun sanki benim kadınları sevdiğimi?"
Ona doğru döndüm gözlerinden yaşlar akıyordu "İmkansızız biz anlamıyor musun sen?"
İyice duvara yaslanıp yere çöktüm başımı kaldırarak gözlerine baktım.
"Hep bir umut seni bekledim Anıl.
Gözlerime her baktığımda bir duygu aradım orda, aşk.Ama asla bulamadım..."
Yutkundum canım yanıyordu"Neden?"
dedim fısıldar gibi sonra devam ettim
"etraftakiler mi sorun,tepkileri mi korkutuyor seni?"Başını iki yana salladı tam karşımdaki duvara yaslandı "Hayır Cüneyt hayır,sorun sensin!"dedi gözlerini gözlerimde sabitledi
"Eğer kadın olsaydın seni seve bilirdim ama hayır ben bir erkeği sevecek kadar düşmedim"Bedenim titredi gülümseye çalıştım sadece bir adım atıp önümde eğildi.
"Cüneyt ben seni kaybetmek istemiyorum"
bir elini yanağıma doğru attı.Bana dokunduğu an heyecanla atmaya başlayan kalbime küfrettim sadece.
"Sen benim kardeşimsin, arkadaşımsın.
Bu gece hiç yaşanmamış,biz hiç bu konuşmayı yapmamışız gibi davranalım.
Eskisi gibi olalım yalvarırım."Yanağıma yerleştirdiği elini tutarak yüzümden ayırdım."Yoruldum..."dedim fısıldar gibi"imkansız bir aşkın yükünü taşımaktan yoruldum"gözlerine baktım,ilk defa yeşillerine bakmak bu kadar can yakıcıydı"Ben sana artık dayanamam,beni reddettim diye değil,bencilsin diye.Yanında kalmamı istiyorsun çünki böyle rahatına geliyor.Ama beni, duygularımı gram önemsemiyorsun!"başımı eğdim"Sırf seni yanlız bırakmayayım birlikte yapalım askerliğimizi diye ben yıllardır tezkeremi yakıyorum.Sırf burada yanında olayım diye.Ama artık gerçekten yoruldum,hem de çok."beni dinledi sadece,bölmedi beni ve sonra ayağa kalktı.
Gözlerim öylece ayakkabılarını izledi.
Bir süre sadece durdu yutkunduğunu duydum,ama sonra yana dönüp bir kaç adım attı,bir kaç adım daha ve gitti.Kafamı duvara yaslayıp dar alandan gök yüzüne baktım.
Sözleri aklımda yankılandı bir erkeği sevecek kadar düşmedim gözlerim doldu,bu kadar acıtmasaydı olmaz mıydı?
Mesela parçalara ayırıp kimliğimden nefret etmeme sebep olmasa?
Sonuçta onunla yıllardır beraberdik,bu kadar can yakmaya değer miydi?
Ayyyy ben Cüneytime çok üzülüyorum ama yaaa...
Umarım beğenmişsinizdir 🌈 💕 🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...