Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Önemli bir bölüm o yüzden dikkatle okuyun bebekler💋
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈Saat tam 04:00'te, karanlık gecenin içinden ilerliyorduk. Ay ışığı dağların üzerinden süzülüyor, gölgeler arasında sessizce hareket ediyorduk.
Tim Alfa ve Bravo, dağın iki yanından sızmaya bağlamıştı. Herkes tetikteydi; en ufak bir ses bile dikkatimizi çekiyordu.
"Kartal-1, burası Alfa, ilerlemeye devam ediyoruz.Koordinatlar doğrulandı," diye fısıldadı Çakır telsizden.
"Anlaşıldı Alfa. Bravo Tim, rapor verin," dedi Albay Yavuz'un sesi telsizden.
"Burası Bravo,hedefe yaklaşıyoruz. Gözleriniz açık olsun,hareketlilik tespit edemedik henüz," dedi Doğuş.
Delta Tim ise batı yönünde kaçış yollarını
kapatmak üzere pozisyon almıştı.Amir dikkatle etrafi gözlüyordu. "Burası Delta,pozisyon alındı. Kaçış yolu kontrol altında."dedi Sayid.
Kampın etrafina ulaştığımızda, uzaktan
teröristlerin kampını net bir sekilde
görebiliyorduk. Kampta hafif bir hareketlilik vardı, birkaç kişi nöbetteydi."Alfa Tim, hedef görsel teyit edildi. Pozisyon alıyoruz," dedi Amir.
"Kartal-1, burası Kartal-2 . Hava destegi hazır mı?"diye sordu Amir, bekleyişin verdiği gerginlikle.
O an bize doğru açılan ateşle her kes bir an birbirine bakıp hemen siper aldık.
"Ateş açıldı!"diye bağırdı Amir,hemen ardından "Ateş serbest!" diye emri verdi.
Silah sesleri karanlığı deldi. Kurşunlar,
hedeflerini bulmak üzere hızla ilerledi.
Teröristler karsilik vermeye çalıştı ama hazırlıksız yakalanmışlardı.
Hava desteği de tam zamanında devreye girdi.
Hedefler teker teker imha ediliyordu."Kartal-1, burada Bravo. Kampın doğu kısmı temiz. Kayda değer direniş yok," dedi Doğuş.
"Anlaşıldı Bravo. Delta Tim, durum nedir?" diye sordu Albay Yavuz telsizin diğer tarafından.
"Delta Tim, birkaç terörist kaçmaya çalıştı ama etkisiz hale getirildi. Bölge temiz," dedi
Sayid."Burası Alfa,içeriye giriş yapıyoruz!"dedi Barlas,Sayidin"Dikkatli olun"dediğini duyuldu telsizden.
Bir kaç atış sesi ve tüm sesler sustu.
"Durum raporu ver alfa!"diye seslendi Sayid.
Çakır"Burası Alfa içeride çocuklar var!"
diye bildiri yaptığında hepimiz şaşkınlıkla birbirimize baktık.
"Tuzak ola bilir!"diye Sayid seslendiginde Çakır'ın"Barlas!"diye bağırışı ve iki ateş sesi yankılandı telsizden.Hemen yanımda pusuya yatmış Amire baktığımda"Alfa timi durum bildirin!"diye bağırdı.
"Burası Alfa Binbaşı Barlas yaralandı! Acil tibbi destek lazim."
Albay Yavuz'un "Anlaşıldı Alfa. Tibbi ekip hemen yönlendiriliyor. Yaralı durumu nedir?"
"Omzundan vuruldu,ama fazla kan kaybediyor.Kanamayı durdurmaya çalışıyoruz," diye yanıtladı Çakır, sesi sakin ama endişeliydi."Herkes dikkatli olsun. Tibbi ekip yolda
Barlas'ı güvende tutun,"dedi Albay Yavuz.Kalbimi yerinden çıkacak gibi atarken koşup yanına gitmemek için zor tutuyordum kendimi,gözlerim çoktan dolmuştu.
"Bravo timi etrafı tarayıp güvenli olduğundan emin olun!"dedi Sayid telsizden.
Beş dakika gibi süren bu süre bir ömür gibi gelirken"etraf temiz!"dedi Doğuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...