Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈Derin bir uykunun ardından gözlerimi yavasça araladım. Odanın içinde yayılan turuncu akşam ışığı, saatlerin nasıl hızla geçtigini gösteriyordu.
Odanın dışından gelen hafif sesler, annemle babamın akşam yemeği
hazırlıklarıyla meşgul olduğunu belli ediyordu.Yataktan kalkıp üzerimi düzeltirken, aklım
hemen Barlas'a gitti.Telefonumu elime aldım ve Barlas'ın numarasını tuşladım. Birkaç çalmanın ardından, tanıdık sesi yankılandı.
"Efes, yavrum nasılsın?" dedi neşeli bir tonla.
"Merhaba Barlas. iyiyim,yeni uyandım. Sen nasılsın neredesin, ablanın durumu nasıl?" diye sordum merakla.
"Iyiyim yavrum,her şey yolunda. Ablam ve yeğenim gayet iyi,şimdi tam hastaneden çıkıyoruz.Ablamı eve bırakıcam.Yemek davetiniz hala geçerli mi?" dedi.
Gülümsedim. "Tabii ki geçerli. Annemle babam seni bekliyorlar.
Barlas güldü. "Peki sen?"diye sorduğunda "ben ne?"diye cevap verdim.
"Özledin mi beni?bekliyor musun gelmemi?"dediğinde yanaklarımın ısındığını hissettim"Bilmem, sanırım özlemedim"dediğimde güldü"O yüzden mi uyandığın gibi beni aradın ha yavrum?"
diye sordu.Kaşlarım çatılırken"Her şeye de dikkat et!"
diye mırıldandım.Güldü"bende seni özledim yavrum,gelip seni öpücüklere boğmak istiyorum!"
dediğinde arkadan gelen ses dikkatimi çekti.
Ablasıydı sanırım"Sen ne kadar romantik olmuşsun öyle"diyordu.
Yanaklarım kızarırken"ablan yanında mı?"
diye sordun şaşkınlıkla."Evet yavrum"dediğinde"Niye yavrumla falan konuşuyorsun o zaman!"diye cıyakladım.
"Bebeğim,sesini duymak her zaman iyi ama bağırmasan çok daha iyi olucak!"dedi."Tamam neyse ne, bekliyoruz!"diyerek aramayı kapatıp odadan çıktım.
Telefonu kapattıktan sonra, annem ve babamın yanına gittim. Annem, yemek masasını hazırlamakla mesguldü, babam ise televizyonun karşısında gazete okuyordu.
"Barlas yolda, birazdan burada olacak," dedim.
Annem sevinçle bana baktı. "Harika, sofrayı biraz daha zenginlestireyim o zaman," diyerek mutfaga yöneldi.
Sofraya baktığımda tek eksik olan şeyin kuş sütü olan bu masayı daha fazla nasıl zenginleştireceğini düşünerek babamın oturduğu koltuğun hemen önündeki koltuğa attım kendimi.
O an telefonuma gelen bildirimle whatsapp'a girdiğimde Barlas'ın
Seni seviyorum ♥️ yazdığını gördüm.
Gülümserken mesajına kalp atıp telefonu kenara bıraktım.Babamda gazeteyi bir kenara bırakarak bana bir bakış attı.
Hemen ardından"Bu Barlas komutanla çok iyi bir adama benziyor ha"diye mırıldandı.
"Benziyor değil baba,harbi adamdır.Valla çok iyi de komutan askerlerine her komutan değer verir tabi ama çok dikkatli adamdır."
Babam başını sallayarak onayladı beni.
O an kapı çaldığında annem "oğlum bak bı kapıya"diyerek mutfaktan bağırdı.
Muhtemelen Barlas gelmişti.
Mutlu mutlu kapıya gidip açtığımda elinde tabakla önümde duran genç kadınla şaşırırken, kadın utangaç bir edayla
"Merhaba"diye mırıldandı.
"Merhaba"diyerek ona baktığımda"Esma teyze içeride mi?O davet etmişti de"diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...