İyi okumalar,umarım beğenirsiniz.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
🌈💕🌈Araba deniz kenarında durduğunda hayranlıkla denizi izliyordum.Her yerde deniz vardı,ama burası çok güzel gözüküyordu,fazla güzel.
Arabadan inerek denizin en yakınına doğru gittim.Burası kesinlikle çok güzeldi.
Gece gökteki ay ve yıldız denize arkadaşlık ederken çok güzeldi.Muhtemelen sabahları burası tamamen farklı,bambaşka gözüküyordu ama şu anda muhteşemdi.
Yüzümdeki kocaman gülümsemeyle Barlas komutana döndüm."Teşekkür ederim komutanım burası düşündüğümden çok daha güzel."
"Rica ederim,burayı görmeye bu kadar hevesli birinin hevesini kıramazdım öyle değil mi?Hem askeriye dışında komutanın sayılmam.Daha fazla komutanım deme."
"Tamam komuta..."anında susarak başımı saladım.
"Buna alışa bileceğimi sanmıyorum."
"Merak etme alışırsın.
Hatta başka kelimelere de alışa bilirsin."
Son cümlesini fısıltı şeklinde söylemişti ama ben yinede duymuştum.
"Anlamadım komutanım"dediğimde öksürerek elini salladı"Yok bir şey,çay alalım diyordum."Dedi hemen ilerdeki çay orağını göstererek.Yavaşça başını salladım içimi ısıtmak iyi gele bilirdi.
Barlas hemen ayağa kalkarak çay ocağına girdi.
Bense dalgaların taşlara vuruşlarını ve İzmir iskelesini izliyordum.Taki Barlas elinde iki fincan çayla gelinceye dek.Birini bana uzettığında hemen bir yudum aldım aynı anda o yanıma yerleşirken"Bekle biraz soğusun öyle iç,çok sıcak"dedi.
O an ağzımdakı aşırı sıcaklıkla kısık bir inleme çıktı ağzımdan,çok fena yanmıştım.Elimle ağzıma doğru hava vermeye çalışırken Barlas yaptığım aptallığı fark ederek gülüyordu.Bunu gördüğüm an kaşlarım çatılmış yarım yamalak bir şekilde"Ne gülüyorsun ya"
demiştim.Gülmeye devam ederek elini yanağıma atmış ve yavaşça bana yaklaşmıştı.Bunlar hepsi sadece bir kaç saniye içinde grçekleşirken ağızlarımızı aynı hizaya getirmiş ve aralık dudaklarımdan ağzıma doğru ağzından hava üflemişti.Ben şaşkınca ona bakarken bir kaç kez daha hava üfledikten sonra ilk biraz arkaya doğru kaymış sonra çeneme koyduğu elini yanağıma getirerek okşamış ve geri çekilmişti.
"Tam bir aptalsın"derken yüzümdeki şaşkın ifadeyi zorla silmiştim."Bu defalık size karsılık vermiyorum Komutanım.Sonuçta bu gün beni buraya getirdiniz ama bana aptal diyemezsiniz" bunları fazla sakin bir şekilde söylerken özellikle komutanım kelimesine baskı uygulayarak söylemiştim.Neden böyle yaptığım hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu,ama fazla yakın olmak garip hissettiriyordu.
Bunun üzerine bir süre ikimizde susmuş ve denizi seyre dalmıştık,ta ki benim Barlas komutana olan soruma kadar."Denizi sever misiniz komutanım?"usulca başını salladı
"Severim,kim sevmez ki?Sakin,huzurlu,hoş,
güzel"deyip içlendiğinde hafifçe sırıttım
"Komutanım denizden bahsettiğinize emin misiniz?"
"Bilmem,sanırım daha çok bir deniz gözlüden bahsediyorum"dedi gözlerini gözlerime sabitleyerek.
Yine ve yeniden gözlerimi kaçırarak önüme baktım.Neden böyle yapıyordu?yada ne yapıyordu da her bir konuşmamız sonunda sükuta bürünüyordu?
Çay içerken bunları düşünmeden edemiyordum.O an yeniden sanki dejavu yaşıyormuşum gibi Barlas komutanın eli görüş alanıma girdi.Elinde tuttuğu şekerlere baktım"Tatlı almak istedim ama satmıyorlardı.Artık şekerlerle idare etmelisin"
Elinden şekerlerden birini alarak aramızdaki gerginliği aşmak için"Cebinde şeker mi taşırsın hep?"diye sordum.Önüne dönerek"Hep değil senle tanıştıktan sonra cebinde şeker taşımaya başladım."dedi.
Bunun karşılığında dayanamayıp
"Sikerler ama..."dediğimde dilimi ısırdım umarım duymamıştır diye dua ederken çatık kaşlarıyla yüzüme baktığında tüm umutlarım sönmüştü.
"Neden küfrediyorsun?"diye sorduğunda derin bir nefes aldım"komutanım sizinle doğru düzgün konuşamıyoruz,her bir sorum derin bir sükutla bitiyor.
Cevaplarınız garip geliyor."Barlas derin bir nefes alarak beni izlemeye başladı,bakışlarım denize döndüğümde hala üzerimde onun bakışlarını hissediyordum.
"Bende sinirliyim "dedi bir anda"Üzerimde bıraktığın etki beni sinirlendiriyor,garip hissediyorum duygularımı daha tanımlayamıyorum ama ben sana karşı boş değilim Efes..."
İlk başta ima ettiği şeyi anlayamasamda anladığım an yüzüne indirdiğim yumruğu kesinlikle beklemiyordu.
Bu bölüm de bu kadardı.Umarım beğenmişsinizdir.
Barlas'a kala bir karakter bulamıyorum siz barlası nasıl düşünüyotsunuz?
Yeşil gözlerinden başka.🌈💕🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...