24.Ne güzel inliyorsun öyle sen

8.1K 214 130
                                    

Merhaba nasılsınız bakalım, umarım iyisinizdir.
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉 umarım beğenirsiniz,full smut.🫠
🌈💕🌈

Barlas koltuktan rahatça kaldırdığı bedenimi kendi odasına getirerek yavaşça yatağa bıraktı.
Hemen bacak arama girip dudaklarını çölde susuz kalıp da su bulmuş biri gibi dudaklarıma bastırmış iştahla öpüyordu.

Bir eli tıpkı o gün ormanda olduğu gibi t-shirtümün içine girmiş bedenimi okşuyordu.

Elleri göğüs uçlarıma geldiğinde uçlarıyla hiç çekinmeden oynamaya başlamıştı.
Dudaklarımdan geri çekildiğinde çatık kaşları beni tedirgin etmiş olsada sinirle süzdüğü şey kıyafetlerimdi.

"Çok rahatsızlar"dedi çatık kaşlarıyla gülümsediğimde aynı zamanda t-shirtümü sıyırıp çıkarmıştım.

Bedenimi sürerken yüzünde güzel bir sırıtış belirmişti aynı an"bedenin bir hazineyi andırıyor"demiş ve boynuma doğru eğilip öpücükler kondurmaya başlamıştı.

Boynumu öpüyor emiyordu,en son bedenimi titreterek diliyle boynumdan göğüs uçlarıma kadar yol çizmişti.
O anlarda yaptığım tek şey soğuk ellerimle Barlas'ın sıcak sırtına yapışmak ve inlememeye çalışmaktı.

Barlas göğüs uçlarımdan birini emerken diğerini parmaklarıyla okşuyordu.
Bunun bu kadar güzel hissettireceğini asla düşünemezdim.

Barlas kafasını kaldırdığında"İnlemelerini tutmaya çalışma!"dedi emir verir bir tonda.
Ama kötü bir niyeti olmadığını biliyordum
"Sesini duymak istiyorum"diye yaptığı açıklamada bunu doğrular nitelikteydi.
Gözlerine bakmak utanmam sağlarken
"Utandırıcı"diye fısıldadım sadece.
"Duymak istiyorum"diye mırıldandı yeniden,ama beni zorlamak istemediği de belliydi.Yeniden göğsüme eğildiğinde bedenimin aşağı kısımlarına doğru diliyle yol çiziyor sonra yeniden göğsümle ilgileniyordu.

Göğsümü emmeye devam ederken acıyla karışık hissettiğim zevkle inlememi durduramamıştım, göğsümü ısırmıstı.

Biraz daha oralarda oyalandıktan sonra ısırdığı kısmı öptü, artık inlemelerimi durdurmayı denemiyor oluşumu fark etmiş olucak ki, öptükten hemen sonra"Teşekkür ederim"diye fısıldadı.

Barlas'tan

Önümdeki beden beni deli ederken tek
düşüne bildiğim oydu.

Bir iki ay kadar önce o kadınla Efes'i öyle gördüğümde şu halimiz benim için en büyük arzu ve en uzak ihtimaldi.

Onu gördüğüm andan beri onun için deli olacağımı ne hallere düşeceğimi zaten biliyordum.

Ama onun da beni bu kadar istemesi düşünmeye cesaret edeceğim bir şey değildi.

Bunları düşünürken duraksamış olmalıydım ki Efes'in beni deli eden cümlesini duydum.
Bakışlarını tavana dikmiş"lütfen artık başla" diyordu.

O an hiç bir şey yapmadan hemen sadece içine girmek istemiştim,beni deli ediyordu.
Ama hem onu korkutmamak hem de zevk almasını sağlamak için bunu kesinlikle yapamazdım.Ve ondan duymak istediğim başka şeyler de vardı.

Eşofmanını aşağı çekerken sakince "Neye başlayayım?"diye sordum aynı an'biliyorsun'
dediğinde ben de pantolonumu çıkarıp onunki ile birlikte yere doğru fırlattım.

Gözlerim ister istemez bedenini sürerken zaten sertleşen aletim şaha kalkmıştı.
Bir insan nasıl bu kadar muhteşem ola bilirdi.Sanki özenle yorulmuştu tüm bedeni,
kıvrımları o kadar cezbedici ve çekiciydi ki...
Ve o gözler, Allah'ım o gözler muhteşemdi...

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin