22.Şaka

3.7K 178 116
                                    

Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir.
Yeni bölüm geldi🎉🎉🎉 umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈

Gözlerimi açtığımda nerede olduğumu algılayamamış.

Bembeyaz odada bir kaç sedye ve koluma takılmış bir serumla ben vardım.

Muhtemelen revirdeydim bunu düşünürken odaya giren Cüneytle haklı olduğumu anlamıştım.

Sakince odaya giren Cüneytin beni gördüğünde yüzünü büyük bir gülümseme kapladı.Hızla üzerime doğru gelip sarıldı.

"Ne kadar endişelendim bir bilsen?"
dediğinde içimi bir huzur kapladı.
Geri çekilerek elimden tuttuğunda
"Barlas nerede?"diye sordum bir anda hemen sonra toparlayarak"Barlas komutan"dedim.

En son hatırladığım şey Barlas'ın korkma diyerek beni sakinleştirmeye çalışması ve kucağına almalısıydı.

Cüneyt derin bir nefes alarak yan koltuğa oturdu"komutan yanına çağırdı,senin kaybolup bu hale düşmende onu suçlu buluyorlar?"dediğinde büyük bir şok dalgası sardı etrafımı.Ilk bir kaç dakika hiç bir şey söyleyemedim daha sonra aklıma buraya nasıl geldiğimi sormak geldi.

"Siz gelmeyince hepimiz ormana akın ettik sizi bulmaya çalıştık hava karardığında geri dönmek zorundaydık ama o an çalılıkların arasında Barlas komutan gözüktü seni kucağına almış öylece yürüyordu aklı tamamen başka bir yerde gibiydi.Ilk sana bir şey oldu diye çok korktum ama şükür sadece ateşin vardı.Yağmurdan dolayı çok üşümüşsün ateşinde öyle kalkmış."
dediğinde sadece kafamı sallayarak onayladım onu, aklım hala Barlas'taydı ne yani şimdi ona cezamı vericeklerdi.

"Cüneyt.."dedim sakin sesimle"biraz yanlız kalsam iyi olur"dediğimde sadece kazasıyla onayladı beni.Elini saçlarıma atıp karıştırdıktan sonra"Iyice dinlen"diyerek odadan ayrıldı.

Nerdeyse yarım saat sonra odanın açılan kapısıyla içeri dolan koku gelenin kim olduğunu önceden söyler nitelikteydi.

Genzime dolan koku huzura ermemi sağlarken duyduğum kalın ve tok sesiyle yüzümde ister istemez büyük bir gülümseme belirdi.

Kapıda doktor olduğunu düşündüğüm bir adamla konuşuyordu.

İlk hemen içeri gelmesini söylemek grldi içimden ama belkide uyandığımı bilmesine gerek yoktu en azından bir süreliğine.

Aklıma dolan bu sinsi fikirle yüzümdeki gülümsemeyi sildim hemen.

Bir kaç dakika sonra sesler kesildi odada adım sesleri yankılandı.Hemen sedyenin yanındaki sandalyeye oturduğunu hissettiğimde elini elimin üzerinde hissettim...

"Efes..."dediğinde ses vermedim"Uyan be güzelim"dediğinde gene ses vermedim.

"Biliyorsun değil mi seni ne kadar sevdiğimi?senin yanında ne kadar huzurlu olduğumu?Sen benimsin her şeyimsin.

Bazen çok aptalca davranıyorsun,salak bu çocuk diyorum,ama sen o kadar akıllısın ki aslında.

Seni sevmek ya da sevmemek benim elimde bile değil her şeyi sen idare ediyor gibisin.Başkası olsa senin yerinde,senin yaptıklarını yapsa asla affetmezdim,
biliyorum.Ama sen bir istisnasın her şeyinle bana terssin.Ama her şeyinle kabulümsünde.Hep beni sev ölümü Efes."
Dediğinde kalbim sıkışıyor gibi hissettim.

"Şimdi aç gözlerini Efes,uyandığını biliyorum"dediğinde gözlerim şokla aralandı.

Ne yani uyanık olduğumu biliyor muydu.
"Uyanık olduğumu biliyorsan neden öyle konuşuyorsun ki,her şeyi duydum"güldü.
Eğilip alnımdan öperken"Duymanı istediğimden fazlasını söylemedim"dedi.

"Ateşin düşmüş afferim, akıllı bir çocuk oldun"dediğinde kahkaha attım.
O da gülmeye başladığında kollarımı iki yana açtım"sarılmak istiyorum"diye mızmızlandığımda kollarını hızla eğilip belime sararken boynumdan öptü.
Bir süre öyle kaldıktan sonra yanağından öptüm.

"Komutanlar çağırmış ne söylediler?"
"Normalde olsa kesin ceza alırdım ama bu sefer nedense sadece azar çektiler.
Muhtemelen yakında önemli bir görev var?"yüzüm düştü"Yine mi gideceksin?"
Diye sorduğumda yanağımdan öptü sadece.

"Yarın izin gününüz belki benim eve gelirsin ha?"diye sorarak benden ayrılıp yüzüme baktığında aklıma ormandaki halimiz gelerek yanaklarım kızardı hemen.

"Ne o aklından neler geçiyor"dediğinde sesinde bariz bir alay vardı."Hiç"diye bildim sadece.

Böyle bir anda onu çıplak hayal ettiğimi bilseydi ne düşünürdü acaba?
Bu utandırıcıydı ama düşünmeden de edemiyordu bir tarafım.

Ayyyy biliyorum biraz kısa oldu ama gelecek bölüm fena...
Ben nasıl 18+sahne yazıcam yaaaa acaba öpüşsünler sonrası karanlık mı olsun?
Ağğğğ bilmiyorum
Neyse umarım beğenmişsinizdir 🌈💕🌈

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin