Merhaba yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈"Cüneyt"diye mırıldandım,baş ağrım zar zor yatakta ayaklanma izin verirken.
Hemen yan tarafimda oturmuş yeni devremlerimle muhabbet eden Cüneyt bana bir bakış attı.Muhtemelen baş ağrım yüzünden buruşturduğum yüzüme Bakarak endiselenmiş olacak ki, ayağa kalkarak dolabına doğru yürüdü.
Elinde bir şişe hap ve su şişesiyle geri döndüğünde"teşekkür ederim"diye mırıldanıp ilacı içtim.
Gülümseyerek bir eliyle saçlarımı karıştırıp "kahvaltıya inmeliyiz"dediğinde yan taraftaki saate bir bakış attım.
Kahvaltı zamanı gelmişti,bir kaç saate de talim vardı.Cüneyt koluma girerek yataktan kaldırmak istediğinde ona karşı çıkarak kendim kalktım.
Artık bir askerdim, yaşlı ve yardıma muhtaç davranıp Cüneyi daha fazla yoramazdım.
Kafeteryaya inip sıraya geçtiğimizde izlediğimi hissederek ətrafa bir bakış attım.
O an gözüme takılan adamla derin bir nefes aldım.Elimde tabakla Cüneyti takib ederken duyduğum ismimle derin bir nefes aldım.
Amire doğru bir bakış attığımda işaret parmağıyla gel gel yaparak bana baktı.Cüneyt'e bir bakış atarak merak etmemesini söylerken Amire doğru yürüdüm.
Zaten bir bu adam kalmıştı, şükür o ondan da mahrum kalmadım.
Yanına yaklaşıp selam verdikten hemen sonra karşısındaki sandalyeye oturarak "günaydın"dedim zoraki bir nezaketle.
Oysa benim tam tersime büyük bir gülümseme sundu bana."Bir şey mi istemiştiniz efendim?"
dediğimde omuz silkerek"yalnız yemek çok sıkıcı,eşlik et istedim"diyerek yemeğine devam etti.Derin bir nefes alarak sakinleşmeye çalışırken yemeğimden bir çatal aldım.
Askeriye yemeği ne kadar iyi olursa o kadar iyiydi yemek.Ama baş ağrım ve bir anda gelen mide bulantısıyla ayağa kalkarak hızla kafeteryanın çıkışına doğru koştum.
Ve hemen ardından lavoboya,kabinlerden birine girerek klozete doğru kustuktan hemen sonra sifonu çekerek kabinden çıktım.
Aynı an gözlerim Amirin gözlerine kaydığında onu es geçerek yüzümü ve ağzımı yıkayıp lovobonun çıkışına doğru yürüdüm.
Tam çıkacakken kolumdan tutarak beni kendine döndürdüğünde çattığı kaşlarına baktım.
Baş parmağı çenemi kavrayıp yüzümü sağa sola hareket ettirdikten sonra"Bembeyaz olmuşsun"diye mırıldandı.
Elini çenemden çekip attıktan sonra
"iyiyim" diyerek lavobodan çıkıp, koğuşa geçtim.Koğuşa girdiğimde peşimden gelen adım sesleriyle durarak derin bir nefes alıp ona döndüm"Bu gün eğitime katılma bir az dinlen!"dediğinde kaşlarım çatıldı.
"Size bir ayrıcalık istemiyorum demiştim!"
dememe karşı bana doğru bir adım atıp "ayrıcalık falan yok!"dedi."Şu an senin durumunda hangi askerim olsa dinlenmesini söylerdim!"dediğinde derin bir nefes aldım.
"Istemiyorum"dediğimde güldü"Fikrini soran mı var asker?"diyerek dalga geçtiğinde"Ilaç içtim eğitime doğru iyi olurum"diye mırıldandım.
Çatılan kaşlarıyla"bu bir emirdir asker!"
demesiyle gözlerim doldu.Hemen arkamdaki ranzaya çöküp yüzümü ellerim arasına alarak gözlerimden akan yaşları saklamaya çalışırken yanıma oturduğunu hissettim.
"O adam resmen hayatımı sikti ve beni böyle güçsüz bir duruma soktu.Şimdi iyileşmeye, güçlenmeye ve her şeyi geride bırakmaya çalışıyorum ama olmuyor!"
hıçkırıklarım arasında kurduğum cümlelerle bir kolunu omzuma attı."Sadece her kese yük oluyorum, gerçekten çabalıyorum."dedim zorla.
Eliyle omzumu okşayarak"Düştüğünde daha güçlü kalkmak için bazen dinlenmek gerekir Efes.Bu bir zayıflık değil,bir stratejidir."dedi Amir.
Gözlerimi sildim ve derin bir nefes aldım.
"Ama eğitim kaçmaz" dedim inatla.Güldü"Bak, senin sağlığın her şeyden önemli. Eğitim.her zaman olur,ama sağlığını kaybedersen geri getiremezsin" dedi kararlılıkla.
Ayağa kalkarak bir elini saçlarıma daldırıp "bu gün dinlen, yarın seni yürümeyecek bir hale getiricem"dedi.
Aklıma gelen şeyle hızla başımı kaldırdığımda tepkime karşılık kahkaha attı.
Geriye dönüp çıkışa doğru yürürken
"Eğitimden bahsediyorum!"demesiyle yanaklarım kızarırken düştüğüm utanç verici duruma çığlıklar atıyordum içten içe.Ayyyy Amirin de Amirin🫠
Ikisine özel nasıl bir sahne istersiniz?
Umarım beğenmişsinizdir 🌈💕🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...