Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi🎉🎉🎉
Umarım beğenirsiniz 💕 🌈 💕
Sabah uyandığımda her zamankinin aksine yanımda yatan beden dün olanları anı anına hatırlatırken yüzümün yeniden kızardığını hissediyordum.O an Barlasın sesini duydum"Günaydın bebeğim"diye fısıldamıştı."Günaydın"
diyerek karşılık verdiğimde yatakta zaten yakın halimizi sırtımdan tutarak kendine çekerken iyice birbirimize girmemizi sağlamıştı.Bu durumdan şikayetçi değildim, olmazdım
da zaten.Kafamı boynuna gördüğümde gülerek boynumun arkasından saç diplerimi okşuyordu."ne zaman uyandın"diye sorduğumda gergindim acaba dün geceden mennun muydu?onu tatmin edebilmiş miydim?
"Bir kaç saat olmuştur"dediğinde şaşkınlıkla kafamı kaldıracakken boynumdaki eli beni boyun boşluğuna geri bastırmıştı.
"Böyle çok iyi hissediyorum"diye fısıldamıştı aynı an.
"Kaç saatdir öylece..."cümleme devam edemeden"seni izliyordum"diye konuştu.
Sonra devam etti"tabi arada kalkıp hazırladığım kahvaltıyı saymazsak"Gözlerim ışıldarken başımı kaldırdım,bu defa bana karşı çıkmamıştı ama yorgun bir nefes verdi.
"Kahvaltı mı hazırladın"dediğimde onaylar biçimde kafasını salladı.
"Kahvaltını yatağa getirmek isterdim ama birlikte yersek daha iyi olur"diye fısıldadı.
Gülümsediğimde ciddileşen yüzü gerilmemi sağladı.Kollarımdan tutup yatakta yukarı doğru çekerek yüz yüze gelmemizi sağladı.
Aynı an sert sesiyle konuşmaya başladı
"Açık açık sorucam Efes,iyi hissettin mi?"
Bu kadar açık sormaya hiç utanmıyor muydu?Başımı salladım usulca onun aksine ben gözlerine bakamıyordum.
"Gözlerime bak Efes ve sesli söyle"
Ne derdi vardı, neden sesimi duymak istediğini söylüyordu hep?
Ama ben neden hep onun söylediğini yapmak istiyordum?Başımı kaldırıp gözlerine baktım her an yüzüm daha da kızarırken"iyiydi,iyi hissettim"diye fısıldadım.
"Sen?"diye sorduğumda yanağımdan öptü önce hemen sonra"nasıl mı hissettim?
Muhteşem hissettim Efes.Seni öpmek, okşamak her bir kısmını tatmak ve seninle sevişmek.Daha güzel bir şey hayal bile edemiyorum."gülümsedim sadece biraz yaklaşarak yeniden dudaklarımdan öptüğünde güldüm.Elini sırtımdan biraz aşağıya doğru getirip popoma bir kaç kez pat patladı.
"Acıyor mu?"diye sorduğunda daha yeni hissetmiştim arkamdaki acıyı.
Çok büyük bir acı değildi ama hissediyordum.Başımı hayır dercesine salladığımda "krem işe yaramış"diyerek dün gece en çok utandığım anı hatırlattı.
Dün her ne kadar karşı gelsemde beni yıkamış ve ağrıyı kessin diye deliğime merhem sürmüştü.Bu kadar çok şey biliyor olması sinir bozucuydu.Ilki olduğumu söylüyordu ama hiç öyle davranmıyordu.Her şey hakkında bir şeyler bilmeler falan sinir bozucuydu.
Acıktığımdan bunları düşünerek ilk banyoya sonra da mutfağa ilerlemiştim.
Barlas fevkalade bir kahvaltı hazırlamıştı.Dün zaten mutfakta iyi olduğunu anlamıştım,ama bu kadarını beklemiyordum.Fazla iyiydi,masada kuş sütü eksik dedikleri olay tam olarak bu sofraydı.
Barlas çay dökerken mutfak masasında oturmuş onu izliyordum.Ta ki kapı çalıncaya dek.
Barlas muhtemelen kuryenin olduğunu söyleyip kapıyı açmamı rica ettiğinde, kapıya doğru ilerlemiştim bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...