Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Bir de her şeye Barlas'ın gözünden bakalım ha?
Tarihlerde yanlışlar ola bilir umursamayın😘
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈Elimde tuttuğum defteri ve kutuyu alarak
Barlas'ın çalışma masasının önündeki
sandalyeye oturdum.
O an hissettiğim karışık duygular içinde merak galip gelmişti.Derin bir nefes alıp ilk sayfayı okumaya başladım12 Subat 2024
Psikologum günlüge başlamamı önerdi.
Yazmanın düşüncelerimi düzenlememe ve
hislerimi anlamama yardımcı olacağını söyledi.Açıkcası işe yarayacağına emin degilim ama denemeye değer gibi geliyor.En azından belki her gece gördüğüm şu kabuslara bir son verebilir.
Bugün yine onun kabusuyla uyandım. Emir... O güzel gülüşü, neşeli bakışları... Ama ardından gelen o korkunç ses, ve kucağıma yıkılan beden...
Sonrasını hatırlamak istemiyorum.
Kaybının üzerinden yıllar geçti ama acısı ilk günkü gibi taze. Sanki her gün o anı tekrar yaşıyorum.
Sanki beni o silahtan kurtarmanın karşılığı ölümden daha ağır gibi...Psikoloğum bunun travma oldugunu söylüyor,normal oldugunu. Ama normal mi bu? Deliriyor gibi hissediyorum.
Görevlerde dikkatimi toparlamakta
zorlanıyorum. Bu yüzden de kendimi
suçluyorum. Emir, hayatımın aşkı, ilk aşkım...Onu kaybetmek beni derinden yaraladı. Ona verdigim sözler var. "Her zaman güçlü olacağım" demistim ona. Ama simdi kendimi o kadar zayıf ve kırılgan hissediyorum ki...Onsuz bu yolu nasıl yürüyeceğimi bilmiyorum.Psikoloğum, onun hatırasını onurlandırmanın en iyi yolunun hayatıma devam etmek olduğunu söylüyor. Belki de haklıdır. Ama bunu nasıl yapacağımı henüz bilmiyorum.
Barlas'ın yazdığı her kelime, sanki kalbime bir hançer saplanmış gibi hissettiriyordu.
Oturmuş öylece onun İlk aşkına çektiği acıyı okuyordum.
Diğer sayfayı çevirdim
18 Şubat 2024
Her hafta oldugu gibi bugün de Emir'in
mezarını ziyaret ettim.
Hala her hafta mezarını ziyaret ediyorum,
elimden gelse her gün giderim ama bunu yapamıyorum.
Mesleğim buna engel oluyor...ve sanırım eğer her gün o mezara gidersem aklı dengemi tamamen kaybederim.O yüzden böylesi en iyisi sanırım
Bu aptal günlük, hiç bir işe yaramıyor zaten.
Ne faydası oldu ki? Her hafta Emir'in mezarını ziyaret etmekten başka bir sey yapamıyorum.Kendimi suçluyorum, onu koruyamadığım için.
Belki de başka bir şey yapabilirdim. Belki de daha fazla zaman geçirebilirdim onunla. Ama şimdi iş işten geçti.
Bugün yine o soğuk mezar taşına bakarken,içimdeki öfke ve hüzün bir kez daha kabardı.Bu dünya adaletsiz.
Emir, seni kaybettikten sonra bu dünya benim için hiçbir anlam ifade etmiyor.
Sadece sonsuz bir acı var..."Sonsuz bir acı diye tekrar ettim...
10 Mart 2024
Bugün askeriyeye yeni biri geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...