Herkese merhaba uzun zamandır bölüm atmıyorum,özlemişim.Bu bölüm bir az tatlı,biraz Barlas'a nefret etmelik.
Ama Barlas'ı sevelim🫠🤗
İyi okumalar umarım beğenirsiniz,
oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum🌈💕Sabah öylece yerimde yuvarlanırken gece yattığım araba koltuğunun bu kadar rahat olmadığını fark ederek yavaşça gözlerimi açtım burası kesinlikle askeriye odası değildi.Etraf tamamen beyaz ve siyahla dekore edilmiş sade ve şık bir odaydı.
Odanın dışından çatal bıçak sesleri geliyordu.O an muhtemelen nerede olduğumuzu kavradım,Barlas'ın evinde.
Hızla ayağa kalkarken üzerimde sadece boxerim olfuğunu fark etmiştim.
Aman tanrım neden çıplaktım ben?Neler oluyordu.O an yeri göğü inledicek kadar yüksek bir sesle "Barlas"diye bağırdım.
Aynı an mutfaktaki sesler kesildi ve odaya yaklaşan koşar adımlar başladı.Kapı açıldığı an Barlas komutanı gördüm.
Koşarak yanıma gelip yataktaki bedenimin hemen yanında yere eğildi.Üzerime çektiğim örtüyü kaldırarak tüm bedenimi süzdü.Yüzünde çok belli bir endişe olmasa ikinci çığlığı da çoktan basmıştım.Hızla kenara attığı örtüyü yeniden üzerime çekerken"Noldu,niye bağırdın?Düştün mü? Canın yandı mı?"diye sordu.
"Düşmedim "dedim sinirle.Kaşlarını yukarı kaldırarak sorarcasına bana baktı.
"Neden çıplağım?"diye sorduğumda derin bir nefes aldı."Gece uyandığımda kendime gelmiştim.Öyle uyumaya devam edemezdik.Ben de eve getirdim seni.
Kıyafetlerine de ben dokunmadım.
Senden hoşlanıyor ola bilirim ama ne fırsatçı,ne de bir sapığım.Gece sıcaklayıp kendin çıkarmaya başladın."Tamam bazen bunu yapardım,ama gece arabada uyumamız onun hatasıydı.
"Gece evinin adresini söyleseydin şuan burada ve bu durumda olmazdık"dedim sinirle."Neden,ben bu durumdan fazlasıyla hoşnutum.Dün geceden de aynı şekilde"
dediğinde derin bir nefes aldım.Umarım dün gece olanları hatırlamıyordur.Diye içimden geçirirken ayağa kalkıp göğsümden yatağa doğru itti.Üzerime çıktığında"Dün gece derken?"diye sordum."Immm..."diyerek dudağının kenarını yaladı.Tam üzerimde bacaklarını iki yanıma yerleştirmişti.
Yüzünü yüzüme yaklaştırarak"mesela dün geceki şefkatin,yanımda olman"dediğinde derin bir nefes aldım hatırlamıyordu.
Sonra yanağıma öpücük kondurarak
"ve öpücüğün"dedi.Siktir hatırlıyordu!
Gergin bir şekilde onu üzerimden itmek istediğimde bir milim bile kıpırdamadı.
Biraz geri çekilerek başını göğsüme doğru bıraktı."Teşekkür ederim" diye fısıldadı."Dün üstlerden biri beni o şekilde görseydi,
askeriyeye ve rütbeme veda etmem çok olasıydı."hemen sonra iki yanımdan sarkan kolları yavaşça belimi sardı."Biliyor musun,dün gece sana bir kez daha tutuldum."dediğinde ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Üzerimden kalk,Barlas!"dedim sert bir ses tonuyla.Barlas ilk beni umursamamış sonraysa yavaşça ellerini doladığı sırtımdan çekmiş ve kalkarak yatakta öylece oturmuştu.
Gömüldüğüm yataktan yavaşça kalkarak Barlas'ın önüne geçip konuşmaya
başladım."Bak dün seni öpmemin sebebi sana karşı bir şeyler hissetmem değil."dediğimde kaşları hafif çatıldı"Sadece anın büyüsüne kapılıp öylece öptüm"dediğimde
"Sen her kesi anın büyüsüne kapılıp öper misin?"diye sordu iğneleyici bir tonda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...