Selam nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈Kafeteryaya girdiğim an gördüğüm manzara dejavu yaşamama sebep olurken aylar sonra duyduğum tanıdık ses gözlerimin dolmasına sebep oldu.
"Bizim kaçakta geldi!"diye bağıran Fatihle bizimkileri görünce garip bir his bürüdü içimi.Sanırım mutlu olmuştum.
Masadakilere kısa bir bakış attığımda Barlas,Doğuş ve Çakır'ın da onlarla birlikte oturduğunu fark ettim.
Ama çarem kalmamıştı bir selam vermezsem çok ayıp olurdu ve çok özlemiştim onları.
Fatih ayağa kalkıp eliyle gel gel yaptığında ona doğru yürüdüm.
Yanına gittiğim an kafama vurup"Eşek sıpası!"demesiyle sinirlenemedim bile.
Oysa dolu gözlerime bakarak bana sarılırken saçlarımı karıştırıp"Böyle bırakıp gidersen bizi sonra da eşşek gibi özlersin işte! diyerek sarılmayı bırakıp kenara çekildi.O an diğer devremlerle görüşürken gözüme Anıl değdi.
Gerçekten garip görünüyordu, çökmüş gibi.
Ona selam verdiğimde umursamadı öyle bir dalmıştı ki,sanırım duymamıştı.Fatih beni hemen yanına oturturken"siz ne zaman geldiniz"diye sordum.
"Bizim araçlar komutanlardan beş on dakika sonra geldi"diye cevap verdi Fatih.Sonra neredeyse bağırarak'Buradaki devremlerin benim yerimi tutamıyor mu?"
diye sordu neredeyse kafeteryada ki her kes bize bakarken "tutamazlar tabi oğlum,
benim yerimi kim tuta bilir ki?"diye devam etti.Bu haline gülerken"Seni çok özledik lan!"
diye mırıldandı.O an kafeteryaya giren Cüneyti görmemle derin bir nefes aldım.
Neredeyse benim kadar garipti onun da durumu.
Beni görüp yanımıza doğru geldiğinde masadakileri görüp duraksadığını hissettim bir an ama ilerlemeye devam etti.
Fatih"Nerede kaldın lan?"diye bağırarak sorduğunda Doğuşun"Anladık özledin de bağırma eşşek gibi"demesiyle masadaki her kes kahkahalarla gülmeye başladı.
Bakışlarım masada öylece oturup bana bakan Barlas'a kaydı.
Cüneyt "Sayid komutanın yanına çağırmıştı
onunlaydım."dediğinde Anıl ilk kez dünyaya dönmüş gibi başını kaldırarak Cüneyt'e baktı."Sayid?"diye Fatih'in sorduğu soruyla kafeteryaya bu gerginliği daha fazla gerecek iki kişi girdi.
Amir ve Sayid komutan
Etrafa bir bakış atarak bize doğru geldiklerinde,tayfaya bir bakış atarak "Selam"dedi ikisi aynı anda.
Her kes geri"aleyküm selam"diye cevap verdiğinde Amir yanıma otururken Sayid komutan hemen karşımda Cüneyt'in yanına oturup bir kolunu omzuna attığında Cüneyt gergin bir bakış attı bana.
Bu zamana kadar o kadar kendime takılmıştım ki Cüneyt'in Sayid komutanla yakın olduğunu fark etmemiştim.
Ya da kendimden uyduruyordum.
Anıla bir bakış attığımda o da benimle aynı hissetmiş gibi kaşlarını çatmış onları izliyordu.
Sayid komutan elini kaldirarak kafeterya elemanına seslenerek"aslan parçası buraya iki çay!"dedi.
Hemen sonra bize bakıp"esseklik ettim siz bir şeyler ister misiniz?"diye sordu.
Biz hayır anlamında başımızı salladığımızda elini kaldırarak "3 olsun o"
diye bir kez daha bağırdı.
Sonra Cüneyte dönerek"yorulmussundur içersin" diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...