14.Dövme

4.7K 213 35
                                    

Yeniden merhaba umarım beğendiğiniz bir bölüm olur.Keyifli okumalar🌈💕🌈

Barlas'tan

Arabayla sahil kenarına geldiğimizde yan koltukta uyuyan bedeni izlemeye başladım,
arada kendi kendine mırıldanıyordu.

Sahil kenarına gelme sebebim biraz yürüyüp kendine gelmesini sağlamaktı,
ama yolda uyuya kalmıştı.

Bir kaç içkiyle nasıl bu hale gelmişti hala anlayamayıyordum,ben de içmiştim ama onun kadar kendimi kaybetmiş değildim.

Yavaşça uzanarak omzunundan sarstığımda mırıltılar çıkararak gözlerini açtı.

Arabadan inerek yan koltuktan onu da indirdiğim de yalpalayarak yürümeye başladı.

Arabayı kapayıp peşinden gittiğimde eliyle iskeleyi işaret edip"Burası çokkkkk güzel"
dedi kelimeleri uzatarak.

Oturması için sandalyelerden birine yaklaştığımda tuttuğum kolunu çekerek geriye doğru yalpaladı"Oturmıycam"
dediginde ona doğru ilerlemiş her adımımda geriye çekildiğinde kaşlarımı çatarak ona doğru ilerledim.

"Tamam oturma,gel yürüyelim"dediğimde başını sallayarak yürümeye devam ettiğinde ona yetişerek kolumu beline sardım.

Yol boyunca yanda olan tüm marketler hakkında bir şeyler söylüyordu.

Gözlerime sahip çıkıp ne kadar dudaklarına kaymasına karşı çıkmak istesem de başara bildiğimi söylemek tamamen yalan olurdu.

En son beni cekiştirdiği yere baktığımda şaşkınlıkla kolundan tutup kendime doğru,göğsüme doğru çektim.

"Immm...bırak"diye mırıldandığında "nereye"diye sordum.

"Dövme istiyorummm"diye bağırdığında ağzını kapatarak susturmaya çalıştım.
Pek işe yaradığı söylenemezdi.

Avcunda hissettiğim ıslaklık la geriye çektiğimde şokla ona bakıyordum.
Sen az önce elimi mi yaladin"diye sordugumda "Hakettin"diyerek hızla dövmeci ye girdi.
Gülerek derin bir nefes alırken içeriye girdim.

Belkide ceza almasını umursamasan askeriyeye göndermem gerektiğini düşünüyordum.

O an gözüme benim boylarda hafif kaslı adama yapışmış bir seyler anlatan Efes değdi.

Sakinleşmek adına aldığım nefesler hiç bir sike yaramadıgında onlara doğru ilerleyip Efes'in kolundan tuttuğum gibi kendime çektim.

Adamın bakışları anında bana kayarken Efesi iyice göğsüme çekmiş.Arkasında durarak iki kolumuda beline sarılmıstım.

"Sevgilim,neler oluyor"diye sorduğumda mırıldanarak bana doğru yaslandı.

Normalde olsa her halde yumruğunu çoktan suratıma savunmuştu.

Adam bana bakarken gülümseyerek"Ah demek dövme yapacağım kişilerden biri de sizsiniz"dedi.

Dediği şeyle kaşlarım çatıldı"Anlamadım"
dediğimde, Efes'i göstererek "Çift dövmesi istediğinizi söylemişti"diye açıkladı,aynı an arka taraftan bir adam Ömer diye bağırdığında birazdan geliceğini söyleyerek uzaklaşmıştı.

Efesi kendime doğru çevirdiğimde bir anda dudağını dudaklarıma bastırmasıyla bir şok dalgası daha geçti üzerinden.

Geriye çekildiğinde öyle çipil çipil bakıyordu ki,yeniden onu ilk gördüğüm an canlandı hatıralarımda.

Mavinin en güzel tonu olan gözleri harelerime dokunduğu an zaten anlamıştım ona bağlanacağımı.

Hiç bir şey yapmamıştı aslında ama bu bile yetmişti,onu sevmem için.

Onu gördüğüm ilk an ruhumun bir kısmını onun gözlerinde görmüştüm, diğer yarım olduğunu çok iyi biliyordum.
Ama o bundan emin değildi.

Onu tanıdıkcaysa içimden annesinin ayaklarına kapanıp en iyi kararlarının bir çocuk yapmak olduğunu söyleyip teşekkür etmek geliyordu.

Benim için yaranmış, hayır hayır bir biri için yaranmış iki ruh gibiydik.

Ben bunları düşünürken Ömer deden adam geri dönmüş ve elinde bir albüm getirmişti.

İçini açıp çift dövmelerini gösterdiğinde Efes kollarından sıyrılarak hızla onları incelemek için Ömer'in yanına koşmuştu.

Şu an onu engellemeli aklı başında değilken böyle bir şey yapmasına izin vermemeliydim.

Ama içimdeki o bencil kısım ona beni hatırlanması için bir iz burakmak istiyordu.

Kesinlikle doğru değildi yaptığım ama umrumda da değildi,onunla bir çift dövmesi yapmak fikri aklımı başımdan alıyordu.

Ben onun saçlarını okşarken o dövme seçiyordu.

En sonunda elini bir dövmenin üzerine koyarak "bunu istiyorum çok tatlı"diye mırıldandı.
Dövmeye baktığımda biri balık diğeriyse deniz dövmesiydi.

"Biri diğeri olmadan yaşayamaz,diğeri o olmadan bir hiç"dediginde gülerek alnından öptüm.

Dövmeyi yapmak için koltuğa yattığında adam dövmeyi yapmaya başlamıştı,
heyecanla onu izlerken ben tüm heyecanımla yüzündeki ifadeleri izliyordum.

Dövme küçük olduğundan çabucak bitmişti,hemen ardından ben yerimi aldığımda Efes yandaki koltuklardan birine kıvrılıp uyku pozisyonu almıştı.

Dövmem bittiğinde bedenindeki en minimal dövme buydu.Kücük bir balık...

Efes doğru söylüyordu ben onsuz yaşayamazdım,ama o ben olmadan bir hiç olur muydu emin değildim.

Dövmelerin parasını ödedigimde Efes koltukta çoktan uyuya kalmıştı.

Kucağıma alıp arabaya bindirdiğimde evimize doğru yola koyuldum.

Onunla tanıştığımdan beri benim diye bir şey yoktu.Kslbim,aklım,evim,param her şeyim artık bizim olmustu.

O benim her şeyimdi...

Ağğğğğğğğ...
Sen ne tatlı seviyorsun be Barlas'ım.
Umarım beğenmişsinizdir bölüm biraz kısa oldu ama olsun🌈💕🌈

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin