Herkese yeniden merhaba.
Yaaaaa şu görsel çok tatlı değil mi?
Aşık oldum,haydi bakalım bu bölüm Efes kendini biraz affetdirsin💕
Umarım beğenirsiniz 🌈💕🌈Efesden
Görüş günü olduğundan Sıla beni ziyarete gelmişti.Ama bu beni biraz olsun mutlu etmemişti.Barlas o günden beri beni hiç umursamamıştı.
Ama ben onu düşünmeden bir an bile durmamıştım.
Kararımı vermiştim ben sadece ona ait olmak istiyordum.Sadece Barlas'a...
Bu yüzden bu masada oturduğumdan beri Sılaya olanları anlatmak için bir yol arıyordum.
Sonunda"Sıla..."dediğimde dikkatle beni izlemeye başladı"ben üzgünüm"diye fısıldadım."Sana umut verdiğim için ama..."
Elini kaldırarak susmamı sağladı.
"Bilmiyor muyum sanıyorsun Efes?"diye sordu"o gün öyle konuştuktan sonra gelip sadece kafanın karışık olduğunu söyleyip beni öpmem?Ben hiç bir zaman aptal bir kadın olmadım Efes.Baska birini sevdiğini seninle her görüştüğümde fark ettim.
Ama bir umut,belki benimle zaman geçirirsen onu unutur beni seversin diye düşündüm."sustu derin bir nefes alarak devam etti."Ama hayır Efes,bedenen yanimdaydın ama..."elini kalbine götürdü
"Şurası bana ait değildi!"gözlerim doldu."Ben birini seviyorum"dedim,güldü bir dost gibiydi bu gülüş."Biliyorsun Efes ben seni hep sevdim,senin üzülmen benim isteyeceğim son şey bile değil.Şimdi şöyle bana kim o şanslı kadın?"dediğinde duraksadım.
Onu sevdiğim adamı artık saklamak istemiyordum,hayır hayır artık olmazdı.
Artık korkaklık yapamazdım seviyordum ben onu,ondan utanamazdım,ben onu sevdiğim sürece hiç kimsenin düşüncesi umrumda olmamalıydı.Tıpkı onun gibi..."Ben onu çok seviyorum,bunu fark etmem uzun sürdü ama artık biliyorum.Ben ona aşığım."yüzüm düştü"Ama onu kırdım çok fazla,fazla yanlış yaptım.O bana hep tahammül etti.Ne kadar sınırlarını zorlasam bile bana kötü davranmadı.
Ama ben tıpkı şımarık bir bebek gibi davranıp onu üzdüm.Hep..."gözlerimi tam Sıla'nın gözlerine diktim."Ama hayır Sıla hayır ben bir kadına aşık olmadım!
Sevdiğim bir erkek!"dediğimde şaşırdığı belliydi ama sustu.Bir az zaman geçtikten sonra yeniden bana baktı"Efes..."dedi sessizce"Hayır Sıla beni yargılamana izin vermiycem,çünki ben onu seçtim.Onu seviyorum tüm saf duygularımla ve sevgim yargılanacak ya da dalga geçilecek bir şey değil."dediğimde güldü"Hayır Efes yanlış anlıyorsun.Seni yargılamak gibi bir düşüncem yok.Ama bu tavrın çok hoş,sevdigin kişiyi böylesine koruman,aşkına olan saygın,bu çok hoş.Ama söylediğine göre onu fazla üzmüşsün bu yüzden acele edip gönlünü alsan iyi edersin!"dediğinde gülümsedi
ben de gülümsedim."Teşekkürler Sıla."dediğimde"Teşekkür edecek bir şey yok,ama birisinden çabuk özür dilemen gerekiyor."
Ayağa kalkarak son kez ona sarıldım.
Hemen sonraysa Barlas'ın odasına doğru ilerledim,ama içeride yoktu.
Hemen koridorda ki bir askere nerede olduğunu sorduğumda en son lavobada tıraş olduğunu söyledi.Koşarak oraya doğru ilerledim.Sonunda kapının önünde durduğumda derin bir nefes alarak içeri geçtim.
Orada hemen aynanın önünde tıraş oluyordu.Açtığım kapıyı arkamdan kilitleyerek kapattığımda Barlas'ın aynadan arkaya doğru baktığını gördüm.
Hemen arkadan ona yaklaştıgımda bana doğru döndü"Neden kilitledim kapıyı?"
diye sorduğunda elinde tuttuğu tıraş makinesine doğru uzattım elini.Geriye çektiğinde"Lütfen..."diye fısıldadım ama umirsamadigi belliydi.Tam dibine girdiğimden kafamı kaldırmış yüzüne bakmaya çalışıyordum.
"Uzaklaş..."dedi sadece"Eğer seni traş etmeme izin verirsen uzaklaşırım."dedim.
Derin bir nefes aldı"Uzaklaş..."dedi yeniden
Kollarımı beline sardım sadece."Tamam lan edersin traş, yeterki uzaklaş benden!"dediğinde sarıldığım belinden kollarımı ayırarak biraz geriye çektim.
Elinden tras makinesini alarak yüzüne yaklaştırdım.Parmaklarım üzerine kalkarak köpüklediği kısma ilk darbeyi vurdum.O an konuşmaya başladım"Barlas ben Sılayı öptüm."dediğimde elimi tutarak geriye çekti"Makineyi almak istediğinde arkaya doğru kaçtım"Ben tam bir aptalım tamam mı Barlas,özür dilerim biliyorum çok yanlış yaptım."bir kaç adım atıp yeniden yüzünü tıraş etmeye başladım.
"Haklı değilim,hem de hiç."duraksadım
"Ben senin sayende aşkın, gerçek aşkın ne olduğunu fark ettim.Doğru söylüyorsun korkaklık ettim,korktum,kendimden emin olamadım senden emin olamadım.Ama şimdi eminim kendimden eminim.
Ben sadece sana ait olmak istiyorum Barlas,her şeyimle sadece sana ait olmak!"
Güldü"Buna inanayım mı Efes?"dedi dalga geçer gibi."İster inan ister inanma Barlas,ama ben akıllandım.Geç oldu ve bu zamana kadar seni bir çok kez kırdım,biliyorum ama artık sadece seninle mutlu olmak istiyorum."
tıraşı bittiğinde arkasını döndü, yanına bıraktığı havluyu elime aldım.Yüzünü yıkayıp yeniden bana doğru döndüğünde elimdeki havluyla yüzünü kuruladım.
"Sen beni affetsende etmesende senin benden..."yutkundum havluyu kenara bırakarak gözlerine diktim gözlerimi
"vaz geçmediğin gibi bende senden vaz geçmiycem Barlas!""Ben senden..."gözlerini kaçırdı"çoktan vaz geçtin Efes."
"Affetme beni,süründür ama yalvarırım Barlas sana yalvarırım,benden vaz geçme."
dediğimde parmaklarım üzerine kalktım yeniden dudaklarım yanaklarına dokunduğunda"O kadını öptüğün dudakların bana değmesin Efes,yalvarırım."diye fısıldadı.
Kalbime bir sancı girdi o an,"bu dudaklar.." diye fısıldadım"bir günah işledi Barlas,ama artık sadece sana ait olmak istiyorlar, başka kimseye değil."Tişörtünün hemen üzerinden göğsünü öpüp geriye çekildim.
"Ben sana aşığım Barlas Aktan!"
"Biliyor musun Efes,ben senin peşinden çok fazla koştum.O yüzden şimdi senin sıran."Güldüm"Memnuniyyetle"dediğimde arkasını dönerek eşyalarını topladı.
Hemen sonra yanımdan geçerek kapıya doğru yürüdü ve kilidi açarak dışarı çıktı.Hayır ondan vaz geçmiycektim, yüzsüz olduğumu bile düşünse bunu yapmayacaktım.Bu zamana kadar gururum hiç bir şeye yaramamış sadece mutsuz olmamı sağlamıştı, şimdi sıra kalbimi dinlemekteydi.
Efesden u dönüşü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...