71.Final

2.7K 103 113
                                    

Herkese merhaba nasılsınız bakalım?
Umarım iyisinizdir 💕

Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉

Bu bölüm final,uzun bir hikaye oldu ve final bölümü de epey uzun.

Sizi 8010 kelimelik bir bölüm bekliyor.

Hadi bakalım iyi okumalar💕

Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈

Cüneyt ve Efes'in dansı medyada 3:40 da ki gibi düşünüp yazdım.💋

"Abi yaaaa"diye şikayet ederek Barlas'ın odasına girdi Deniz koşarak.

Gülerek onu takib edip içeri girdiğimde Barlas'ın koluna yapışmış beni şikayet ediyordu.

"Şuna bir şey söyle,bırakmıyor yakamı 3 saat eğitim mi olur yaaa..."derken Barlas'ın bakışları bana kaydı.

Göz kırpıp yeniden Deniz'e döndüğünde
"Efes komutanın eğitimlerine karışma hakkım yok"diyerek Deniz'in tüm umudunu yere serdi.

"Teşekkürler binbaşım"dediğimde gülerek
"Ne demek yüzbaşım"dedi.

Deniz kaşlarını çatarak"Amir gelsin görürsünüz siz!"Barlas'tan uzaklaşarak "Ikinizi de şikayet edicem"dedi.

Kahkaha atarak"Ne işe yarayacaksa artık"
dedim dalga geçer gibi.

Barlas"Ne zaman gelicek?"diye sorduğunda Deniz gülümseyerek"Bir kaç saate burada"
dedi.

Deniz ve Amir bir yıl önce sevgili olmuştu ve Deniz Amir'in yanına taşınmıştı.

Ama kader askerliğini İzmir askeriyesinde ve benim komutanlığım altında geçirmesini sağlamıştı.

Amir yıllık iznini alarak İzmir'e geliyordu bu gün.

Veeee Cüneyt ve Sayid artık İzmir'de görev yapıyorlardı.

"Başka bir şey var mı asker? Yüzbaşımla yalnız kalmak istiyorum"dediğinde ben gülerken o göz devirerek ve kapıyı çarparak çıkmıştı odadan.

"Binbaşım, konuşmak istediğiniz bir şey mi var?"diye sorduğumda gülümseyerek
"Immm daha çok yapmak istediğim şeyler var yüzbaşım"demişti.

Ona doğru bir kaç adım atıp masanın arkasına geçerek masaya oturduğumda
"Ne gibi efendim?"diye sormuştum.

Ayağa kalkarak önümde durup bir elini belime sararken diğer elinin baş parmağıyla dudaklarımı nazikçe okşarken
"Ne istediğimi çok iyi biliyorsunuz yüzbaşım"diye mırıldandı.

Dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp boynuma doğru gittiğinde durdurdum onu.

Anında kaşları çatılırken
"Istemiyormusun?"diye sordu.

"Işlerim var,şu an olmaz"yüzü düşerken
"Evde de yapamıyoruz zaten,özledim"dedi sırtımdaki eli pantolonumdan içeri girip kalçamı sıkarken.

Elini çekmesi için eline vurup"evde yapıyoruz sadece sana yetmiyor!"dedim.

Iki yıl kadar önce Fransa'da evlenmiş ve döner dönmez Ela'yı evlat edinmistik.

Yedi yaşı vardı şimdi.

Ama tek çocuk olmasını istemediğimizden daha 3 yaşında bir kız çocuğu daha evlat edinmiştik.

Asya...

Barlas kesinlikle kız çocuğu hastasıydı...

Sadece onlar uyuduğu zamanlar yapabiliyorduk ve Asya kesinlikle uykuyu hiç sevmeyen bir çocuktu.

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin