Merhaba nasılsınız bakalım 💕
Yeni bölüm geldi, umarım beğenirsiniz
Bu arada Barlas için bir model bulduk🎉
yerlipalyaco884 buldu ona da burdan çokkkkk teşekkür ederim 💕
Haydi bakalım okumaya🌈💕🌈Barlas kayboldugumuzu bir türlü kabullenemiyor öylece etrafta tur atmamıza neden oluyordu.
Takaatim kalmamıştı ve daha fazla
yürüyemiyordum.Sonunda etraftaki
taşlardan birinin üzerine oturduğumda
Barlas bana doğru dönerek"Kalk hadi
aksama kadar buradan kurtulmalıyız"
dediginde sinirle derin bir nefes aldim."Barlas saatlerdir ayni yeri turluyoruz,
bacaklarim acıyor hadi ama lütfen."
dedigimde sinirle"Napalım o zaman?"
diye sordu"Birilerinin bizi bulmasını
bekleyelim"dedigimde bana dogru gelerek
yanıma oturdu."Bin defa bu ormanda yarış yaptık ve şuana
kadar asla kaybolmadım.Bu tam bir aptal
işi.""Öyle nereye gittigini bilmeden beni sürüklersen olacağı bu!"dediğimde"Öpmek için sürükledim ne için sürükledim sanki."
dediginde dudagimin kenarı kıvrıldı."Evet öpmek için"dedigimde omzuyla omzumu dürttü hemen"şımarma!"
dediginde gülümsemem daha da genişledi.O da gülümsemeye başladığında başımı omzuna yasladım."Şimdi bu affedildim anlamına mı geliyor?"
"Efes artık üstün körü davranmak istemiyorum bu yüzden önce dikkatle konuşmamız gerek."
"Tamam konuşalım işte!"dediğimde derin bir nefes aldı.
O an gökten yüzüme düşen bir damla dikkatimi dağıttı.
"Siktir!"dediğimde Barlas gözlerini dikmiş ne olduğunu anlmaya çalışıyordu.O an yanağına düşen damla ve bir anda bastıran yağmur cevabını almasını sağlamıştı.
Hızla beni kaldırıp"Gel"dediğinde nereye gittiğimizi sormak istesem bile sadece susarak ona güvenmeyi seçmiştim.Sonunda durduğunda büyük bir kayalığın altında oyuk gibi hafif mağaraya benzer bir yere doğru cekiştirdi beni.
"Dolaşırken fark etmiştim burayı"diye yaptığı açıklamayı sadece kafamı sallayarak onaylamıştım.
Yere oturduğunda hemen peşinden ben de yanına oturmuştur.
Üzerindeki ceketi çıkarırken"Hava iyice soğumaya başladı"diyerek çıkardığı ceketi üzerime sardı.
Sert sesimle"Napıyorsun?"dediğinde kaşları çatıldı"Giy şunu üşüyeceksin!"dedi sadece.
"Sen demirden falan mısın? Sen üşümüyor musun?"yüzü yumuşadı"merak etme bebek,unuttuysan ben senin komutanın aynı zamanda bir binbaşı'yım bu şartlara alışığım,üşümem"ceketi üzerime geçirdiğim zaman onaylarcasına başını sallayıp önüne döndü.Aynı an yanımda oturan bedene sarıldığımda resmen ona yapışmıştım.
"Ne yapıyorsun?"diye sordu sadece
"Sarılarak ısınmaya çalışıyorum"dediğimde sarsılan bedeni güldüğünü belli ederken kahkahası duyuldu.Kalın sesi kulaklarıma dolduğunda kalbim sıkışıyor gibi hissettim."Barlas"dedim sadece bir süre sustuktan sonra devam ettim."Konuşalım mı?"
"Tamam"dedi sadece.Bir süre ikimizden de ses çıkmadı soğuk iyice içime işlerken kendimi halsiz hissetmeye başlamıştım.Buraya gelirken ıslanan kıyafetleri çıkarmadığımdan daha kötü hissediyordum sanki.Bunaları düşünürken Barlas konuştu.
"Efes sana iki seçenek sunuyorum.
Ya sonsuz bir ayrılık ya da sonsuz bir aşk.
İkisi arasında bir seçim yap!"dedi sadece bunun cevabını düşünmeye bile gerek yoktu."Aşk"dedim bir an bile tereddüt etmeden.Barlas sadece güldü"seni bundan sonra asla üzmeyeceğim"dediğimde"Söz ver Efes.."
dedi ve devam etti"çünki ben daha fazla dayanamam,sevdiğim adamın canımı
yakmasına daha fazla dayanamam."Başımı salladım usulca"Söz"diye fısıldadığımda bana doğru döndü.
Baş parmağıyla çenemi tuttuğunda gülümsemeye çalıştım.Bir anda başıma ağrı girmiş gözlerim yorgunlukla kapanmaya başlamıştı.
Barlasın kaşlarını çattığını gördüğümde gözlerim kapanıyordu o an bir elini alnıma koyarak derin bir nefes aldı.Elini yatağıma koyarak yavaşça kafamı salladı.
"Efes gözlerini kapama bebeğim"Dediğinde sesinin yavaş yavaş uzaklaştığını hissediyordum"ateşin kalkmış bebeğim lütfen kapama gözlerini"dediğinde gözlerim beni umursamadan kapanıyordu.
Son anda Barlas'ın kollarının bedenime sarılıp beni sert yerden kaldırdığını hissettim."Merak etme bebeğim iyi olucaksın?"dediğinde sesindeki endişe fark edilmeyecek gibi değildi.
Gözlerim kapandığında başımı Barlas'ın göğsüne doğru bıraktım sadece,o beni korurdu.
Hihihi Barlas'ın göz rengi yeşil yazan her yeri yeniden düzenlemem gerek ama şimdilik kalsın hihihihi
Neyse Barlas'ım da Barlas'ım 💕
Umarım beğenmişsinizdir🌈💕🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...