23.Şeker mi istiyorsun?

5.5K 203 257
                                    

Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕 Bölümü düzenlemeden atıyorum umarım beğenirsiniz 💋
🌈💕🌈

Saban uyandığımdan beri nedeni
bilinmeyen bir heyecan içindeydim.
Bu gün izin günümü Barlasla birlikte
geçiricektim.Birlikte film izleyeceğimizi söylemişti ve bu doğruydu ama asıl soru devamıydı.

Dünden beri yüzüne doğru düzgün
bakamıyordum.

Dügündügüm şeyler anında yüzümü
kızartıyordu.Barlasında bunun
farkında olması daha utanç vericiydi.

Sabah kalktığım an duşa girip traş olmak
rutindi belki ama bu gün bu bile utanç
vericiydi.

Bu gün hissettigim tek duygu utanç degildi
ama, aynı zamanda bir şeyler yaşarsak
bunun nasıl olacağını da bilmedigimden
korkuyordum ve gergindim.

Eger bir şeyler yaşarsak kimin canının daha fazla yanacağı belliydi zaten.Söz hakkım yok gibiydi bu konuda.

Barlas dan altta olmasını istedigimi hayal
bile edemiyordum.

Sex konusunda fazla bir bilgiye sahip
değildim,tabi konu kadinlar olmadığında.

Bir erkekle neler yapılır bilmiyordum.
Nelerden haz alır bilmiyordum,tabi kendi
bedenimi iyi taniyordum.Ama şuan sadece iyi tanidigimi dügünüyordum.

Ormanda yasadiklarimiza kadar gögüs
uçlarimin bu kadar hassas oldugunu
bilmiyordum.

Ah neden bunlari dügünüyordum ki,sadece
film izlemek belkide en iyisiydi.

Bunları düşünürken çoktan hazırlanmıştım bile.Öyle özel bir şeyler giymemiştim.

Jartiyer...siktir neden böyle şeyler düşünüyordum ki...

Altıma siyah bol eşofman üzerine kısa kol siyah bir t-shirt giymiştim.

Barlas'ın evini bildiğimden ne kadar kendim gitmek istesem bile izin vermemiş askeriyeden almak istemişti.

Ama buradan alması bir az garip kaçacağından askeriyeden bir az uzakta arabasını park edip beni beklemesini istemiştim.

Muhtemelen şu an beni bekliyordu,bense burada durmuş garip şeyler düşünmekle meşguldüm.

________

Önümdeki park halinde arabaya doğru yürürken gülümsemekten alamıyordum kendimi.Barlas arabanın hemen önünde durmuş sigarasını tüttürüyordu.

Beni fark ettiğinde elindeki sigarayı yere atıp ezdi.Uzun zamandır onunla ne zaman yan yana olsak sigara içmediğini fark etmiştim,içse bile ona yanaştığımda hemen söndürüyordu.Bu küs olduğumuz zamanda bile böyleydi.Ince düşüncesi beni kendine hayran ediyordu.

Ona bir kaç adım kalmıştı ki bu adımlarımı Barlas tamamladı.Kolları sırtımı sararken kollarımı boynuna doladım.Dudaklarımı öptüğünde gülümsemem genişledi.

Dudakları dudaklarımdan kayıp boynuma doğru gittiğinde yutkundum.Bir kaç öpücük kondurarak geri çekildiğinde
"nasılsın?"diye sordu."İyi,sen?"dediğimde başını sallayarak "iyiyim"dedi sadece.

Arabanın kapısına doğru yürüdüğü.de bir anda önüme geçerek arabanın kapısını açtı.
Gülerek koltuğa oturduğumda üzerime doğru eğildi ilk öpüceğini zannettim ama emniyet kemerine doğru elini uzattığında hayal kırıklığına uğradım.Kemeri takıp hemen geri çekilmek yerine elini yüzüme getirerek okşadı geri çekmeden önce parmaklarını kanca gibi bükerek yanağımdan makas aldı.Hemen sonra eğilip aynı kısmı öptüğünde ne diyeceğini bilemez bir haldeydim.

Askerim bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin