Merhaba nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir 💕
Yeni bölüm geldi 🎉 🎉 🎉
Umarım beğenirsiniz 🌈 💕 🌈Hastanenin önünde beni bekleyen Doğuşla buluşup içeri geçerken kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.
"Daha uyanmadı mı?"diye sordum asansöre binerken.
Doğuş gülümseyerek"Daha değil!"diye konuştu.
"Kız?"diye soruma karşılıksa"uyanıp ağlamaya başladı ilk seni görmek istedi ama sonra senin hastanede olmadığını söylediğimde tutturdu Barlas'ın yanına istiyorum diye"derken kahkaha attı."Bize de başka şans bırakmadı, şimdi Barlas'ın yanında uyuyor"
Bir gülümseme doldurdu dudaklarımı onunla evli olmak ve küçük bir çocuk, bu hayali onunla kurmak garipti ama aynı zamanda mutlu ediyordu.Parmağındaki yüzüğe baktım küçük taşları vardı,o an Doğuş "demek buldun"diye mırıldandı.
Ona baktığımda "Çakırla konuşuyordu, evlene bilirmisiniz diye.Çok heves yapmıştı.Bazen düşünüyorum acaba sana Emiri soylemekte hata mı ettim diye?"
Kaşlarım çatıldı"Hayır hata değildi,bilmem gerekiyordu."Asansör kapıları açıldığında derin bir nefes
aldım. Barlas'ın odasına dogryu yürürken,
kalbim hala hızlı atıyordu. Kapıyı usulca açtım ve içeri girdim. Küçük çocuk yatağın bir köşesinde uyuyordu, yüzünde huzurlu bir ifade vardı.
Barlas'ın hemen yanına bir sandalye çekip
oturdum. Bir süre onu sessizce izledim. Yüzü solgun görünüyordu.Parmağımdaki yüzüğe tekrar bakıp,
Barlas'ın elini tuttum.Onu böyle görmek berbat bir histi.
"Uyan nolursun"diye fısıldadım"artık uyan, neden hep beni uduyorsun ki?"
Gözlerim dolmaya başladığında hemen silip gülümsemeye çalıştım."Uyansana hem ben seni affettim ki"
dediğimde"Affettin mi?"diye soran sese karşı başımı salladıktan sonra şaşkınlıkla Barlas'a baktım.Hafifçe kıstıstığı gözleriyle bana bakarken "Barlas!"diye bağırmamla yüzü buruştu.
Hemen yandan bir bardan su içirdikten sonra gülümseyerek bana baktı.
"Yavrum"diye fısıldadığında elini tutarak "Buradayım"diye mırıldandım.
Etrafa bir bakış atarak koltukta yatan çocuğu gördüğünde kaşları kalktı.
"O..."diye mırıldanıp bana döndüğünde "Buraya gelmek için durmadan ağlamış" diyerek yatan kız çocuğuna baktım.Barlas buruk bir gülümsemeyle ona bakarken"Çok tatlı"diye mırıldandı.
Başımı sallayarak onayladım onu.Siyah kısa saçları ve büyük yalanlarıyla çok tatlı bir çocuktu.
Barlas bana dönerek gülümserken dolan gözlerimle ona bakan bana karşı kaşları çatıldı.
"Niye ağlıyorsun?"diye sorduğunda daha akmayan göz yaşlarım akmaya başladı.
"Ben çok korktum,seni kaybederim diye"
"Efes beni gerçekten affettin mi?"diye sorduğunda başımı salladım.
"Sen şehit olursan o günlüğü okumamı söyledin ama ben okudum"dediğimde kaşları çatıldı.
"Bu utanç verici"diye mırıldandığında "Hayır"diye hemen lafa girdim.
"Bu utanç verici değil hatta ilk defa kendimi seni bu kadar tanıyor gibi hissediyorum"Başını salladı sakince bir anda elini tuttuğum elime baktığımda kaşları havalandı şaşkınlıkla.
Hemen ardından heyecanla yerinde kalkmaya çalıştığımda yüksek inlemesiyle sinirle yerine yatırdım onu.
"Ani haraketler etme!"dediğimde yanda yerinde dönen çocuğa baktım."O yüzük?"diye mırıldandığında"Bu evlilik teklifinden yırttın demek değil,hemen heveslenme"diyerek gülümsedim.
"Yani kabul ediyor musun?"diye mırıldandığında "Sadece dolapta bir yüzük buldum ve parmağıma geçirdim, kabul edeceğim bir teklif almadım hiç?"diyerek omuz silktiğimde"Evlenelim mi?"diye sordu hevesle.
Kaşlarım çatılırken"Bu ne biçim evlilik teklifi be!"diye sesimi yükselttim.Gülümseyerek"Ben sana en güzel evlilik teklifini yaparım zaten yavrum,kabul ettin mi sen onu söyle"dediğinde güldüm.
"Bu yüzüğü takıyorsam sence kabul ettim mi etmedin mi?"dediğimde"Yerim lan seni"
diyerek bir kez daha anı bir şekilde hareket etip yüzünü buruşturduğunda göz devirerek cebimden kutuyu çıkardım.O beni izlerken kutudan diğer alyansı alarak elinden tutup yüzük parmağına taktım alyansı.
İkimizin elini yan yana getirip yüzüklere baktıktan sonra elimi kaldırarak dudakları üzerine getirdi.
Küçük bir öpücük kondurdu elimin hemen üzerine.
"Sana öyle hasretim ki"dediğinde gözlerindeki özlem gulumsememi sağladı.
"Sarılalım mı?"diye sormasıyla"omzun yaralı olmaz"dediğimde "belimden sarıl"diye mırıldandı sanki çok mantıklı konuşuyor gibi.
"O zaman omzun acımayacak mı?"diye sorduğumda"acısın, umrumda değil.Yeter ki sarıl bana"Gülümseyerek oturduğum sandalyeden kalkıp ona sarıldığımda kolları belimi sertçe sararak kökümü içine çekti.
O an garip bir sesle"Efes!"dediğinde geri çekilerek kızarmış surat ifadesine baktım.
Tahrik olduğunu belli eden ifadesiyle sersemlerken "kokun"diye mırıldandı.
O an tıpkı onun gibi koktuğumu hatırlarken yanaklarım kızardı.
"Şey senin evinde duş aldım da... işte kıyafet falan getirmek için gitmiştim.
Şey...bir kaç parça kıyafetini de giydim"
Diye hızlı hızlı kendimi açıklamaya çalıştığımda kolumdan tutarak bir anda kendine doğru çekti beni.Dudakları dudaklarıma temas ettiğinde ona ne kadar hasket kaldığımı fark ettim.
Dudakları dudaklarımı sarıp emdiğinde bir kolu belimi sarmıştı.
Geri çekilip alnını alnıma yasladığında "şehit oldum ve cennette miyim acaba?"
diye mırıldandı kendi kendine.
Buna karşı gülümsediğimde ilk yanağıma daha sonra boynuma derin bir kaç öpücük bıraktı.
Hemen sonra geri bana sarıldığında duyduğum sesle hızla Barlastan ayrıldım.Koltukta oturur pozisyona gelerek gözlerini ovan çocuk"Abi"diye mırıldandıgında kızaran yanağımla bizi o halde görmemiş olması için dua ediyordum.
Barlas'a ve bana bakarken yüzünde büyük bir gülümseme yaranan çocuğa doğru yürüyüp kucağıma aldığımda geri Barlas'ın yanına doğru yürüdüm.
Çocuğun yanağına büyük bir öpücük bırakarak "Bak kim uyanmış"dediğimde gülümseyerek sardı boynumu.
Barlas bize bakarken gülümseyerek"Güzel hanım efendi"diye kucağımdaki çocuğa seslendiginde daha o an çocuğun adını öğrenmedigimi fark ettim.
Barlas"tanışalım mı?"diye sorduğunda "Ben Barlas"diyerek ilk kendini tanıttı.
Çocuk gülümseyerek ben de"Ben de Ela"
diyerek utanır bir ifadeyle boynuma doğru sırnaştı.O an Barlas bize bakıp gülümserken "Tanıştığımız memnun oldum Ela"diye mırıldandı.
Bu halimiz o an içimi öyle büyük bir huzurla kapladı ki...
Kucağımda Ela ve önümde bizi o hayran bakışlarla izleyen Barlas...Ayyyy tatlı küçük bir aile oldular yerim yaaa🫠
Umarım beğenmişsinizdir 🌈💕🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...