Yeni bölüm 🎉
Yorumlarınız ve oylarının için teşekkür ederim.Hepinizi çok ama çok seviyorum.
Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur🌈💕🌈Efesden
Sabah uyandığımda yattığım yerin kesinlikle askeriye yatağı olmadığının farkındaydım.Oldugum yer yabancı bir ortam değildi Barlas'ın yatağındaydım.
Yerimde yükseldiğimde yan tarafta gördüğüm ilaçlar gülümsememi sağladı.
Yanındaysa not vardı.'Bebegim akşamdan kalma olduğundan baş ağrı ilacı bıraktım.İçtikten sonra, duş al ve mutfağa gel.Yiyecek bir şeyler hazırlamakla meşgulum"
Notun sonuna tatlı bir kalp bırakmıştı.
Mutfaktan sesler gelirken ilacı içip duşa girmiştim.Kolum her şampuan değdiginde acırken içerisi buhar olduğundan bunun nedenini bir türlü anlayamıyordum.
Duştan çıkıp kıyafetlerimi giydiğimde anca akıl etmiştim koluma bakmayı.
O an daha düne kadar orada olmayan deniz resmini gördüğümde neye uğradığımı şaşırmıştım.Dün ben dövme mi yapmıştım?
Hızla mutfağa doğru ilerlerken Barlas adım seslerini duymuş olacak ki kapıya dikmişti gözlerini.
İçeri girdiğimde gülerek beni karşılarken.
Hiç uzatmadan"kolumdaki dövme..."diye girdim konuya.Aynı an Barlas büyük bir heyecanla"çok güzel değil mi dün gece sen seçmiştin.Sen öyle çok ısrar edip çift dövmesi istediğinde ben de kıyamadım"
Diyerek söze girdi hemen sonra kolunun iç kısmında olan balık dövmesini gösterdi.Sinirle derin nefesler alırken bunu birde marifet gibi söylemesi daha fazla sinirlenmeme neden olmuştu.
"Lan ben sarhoşum aklım başımda değil,
saçma sapan şeyler istiyorum,sen niye izin veriyorsun lan"dediğimde heyecanı bir anda yok olmuş ve yüzü düşmüştü."Hiç düşünmedin mi şu an aklı başında değil ya sonra pişman olursa?"diye sorduğumda tezgahın arkasından çıkarak bana doğru geldi.
"Pişman mısın?"diye sorduğunda ağladı ağlayacak surat ifadesine baktım.
"Evet pişmanım"diyerek girdim lafa"Ve sen hep böyle yapıyorsun,bir yanlış yaptığında üzülmüş gibi yaparak kendini affettirmeye çalışıyorsun binbaşı!"
'Ben üzgünüm,seversin diye düşünmüştüm'
"Düşünme!"diye atıldım hemen"Bırak kendim hakkında olan her şeyi ben düşüneyim.Senin düşüncelerine ihtiyacım yok!""İstersen sildiririz"dediğinde sonlara doğru sesi kırılmıştı.
"Evet sildire bilirim, ama burada önemli olan benim bu dövmeyi sildirip sildirmemem değil!
Burada önemli olan senin benim sarhoş halimden yararlanman"dediğimde gözlerinin karardığını fark ettim."Ben"dedi bu defa sesi sertti"seni kullanmak isteseydim dün geceki o halini altıma bile ala bilirdim!"
Aynı an yüzüyle buluşan tokatım suratının sola doğru savrulmasına sebep oldu.
"Alçak!"diyerek tükürür gibi konuştuğumda gözlerinden akan yaşlara şahit oldum.
"Hataydı,bu dövme bir hataydı"dedim.
Yüzü bana doğru döndüğünde, kızarmış gözlerine baktım"Hata mı?"diye fısıldadı "Oysa dün çok heyecanlıydın,çok sevmiştin"dedi hayal kırıklığı dolu sesiyle.
"Ben..."dedim sakinleşmek adına derin nefesler alırken"Askeriyeye geçiyorum"
diyerek dış kapıya doğru ilerledim.
Hemen yan taraftaki askılıktan ceketimi alarak ayakabılarımı giyib binadan çıktım.
Nereye gittiğimi düşünmeden bir süre öylece ilerledim.Sonunda iskelede sakinleşmek için biraz yürüdükten sonra taksiye binerek askeriyeye gittim.
Vardığımda dün Barlas'ın onunla birlikte olduğumu haber verdiğinden içeriye sorunsuz bir şekilde girdim.
O an hemen karşıda arabasının önünde bekleyen Barlas'la göz göze geldim.
Amacım yürüyerek onu umursamadan geçip gitmekken,askerlerden biri yanıma yanaşıp görüşe gelen birinin beni beklediğini söylemişti.
Daha o an bu günün görüş günü olduğunu hatırlatmıştım.
Kim olduğunu sorsamda bu zamana kadar onu görmediğini söyleyerek uzaklaşmıştı.
Tıpkı bir az once düşündüğüm gibi yanından geçip giderken, peşimden gelen adım seslerini duyuyordum Barlas'ın.Şimdi böyle tatlı tatlı peşimden gelirken sonunda teslim olacağımı biliyordum,ama en azından hatasını anlamalıydı.
Sert konuşmuştu,fazla sert.Sözlerinin canımı yakacağı kadar sert.Onu seviyordum, dövmeleri bedenini güzel gösteriyordu.Belki de bu yüzden sarhoşken dövme yaptırmak istemiştim.
Ama o aklı başında bir şahıs olarak bunu kabul etmemeliydi.Bunları düsünürken görüş alanına varmıştım, gözlerim etrafı tararken her kesin birileriyle oturmuş olduğunu fark ettim.Ama en uzak köşede arkası bana dönük bir kadın vardı.Gördüğüm an tanımıştım onu.
Omzunu hafif geçmiş sarı saçlar,o fizik.
O kadar aşinaydım ki bu bedene.
Barlas'ın ismimi bağırdığı an bende onun ismini bağırdım."Sıla"diye bağırıp onun oturduğu tarafa doğru koşarken ayağa kalkmış ve bana doğru dönmüştü.Ona yetiştiğimde kollarım belini sardığı an ayaklarını yerden keserek etrafımda döndürdüm.
Yere indirip geri çekildiğimde yerlerimiz değişmişti.
Gülerek ellerini yağının iki tarafından kavradığında,bir elimi yanağına koyarak baş parmağımı çukur şeklinde olan gamzesine getirdim.
Mas mavi gözlerine baktığımda eskisi gibi hissediyor muydum emin olamadım.
Ama onu çok özlemiştim.Bunları düşünürken birden biraz uzakta durup bizi izleyen Barlas'ı fark ettim.
Aynı an kalbimde anlamlandıramadığım
bir duygu hissettim.Bu mesafeden bile gözlerinde gördüğüm o şey yüzümdeki gülümsemeyi sildi.
Hayal kırıklığı...bu gün ikinci kez bana böyle bakıyordu.
Barlas'tan
Efes o kadına sarıldığında içimde bir şeyin koptuğunu hissettim.İçimde koca bir boşluk belirdi.Gözlerim iznimi bile almak gereği duymadan doldu.
Ben böyle değildim,ben ağlamazdım.Ama o beni bu hale getirmişti,çocuklaştırmıştı.
Onun için bir çok şey feda etmiştim.
Doğru söylüyordu kabul görmezdik,ama ben onun için bunu göze almıştım.Onu seçtiğim gün her kesten vaz getmiştim ben.
Ama şimdi o kadına her şeyiymişcesine sarılan Efes,kalbimi söküp elime vermişti.
Efes bana hiç öyle sarılmamıştı,dolu dolu gülmemişti.
Bana baktığında yüzündeki tek değişiklik silinen gülümsemesydi,ona iyi gelmiyordum.
O kadın kimdi bilmiyordum ama...sevdiğim adam tarafından benden daha fazla değer gördüğü aşikardı.
Barlas'ım bunları hak etmiyor ama...
Ben seni de süründürmesini iyi bilirim ama Efes...
Neyse seni çok seviyorum Barlas'ım💕
Umarım bölümü beğenmişsinizdir 🌈💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerim bxb
RomanceTamamlandı Bir binbaşı en fazla ne kadar takıntılı ola bilir? Barlas binbaşı Efese ne kadar takık olabilirse...