פרק 5

360 22 4
                                    

-מתאו-

אני ממצמץ מנסה להבין מה קורה.
אני רואה דמות לא ברורה מולי.
דמות של... אישה?
''קרלו!! הוא כאן!'' האישה צועקת ועכשיו אני מבין הכל.
האירוע, רוקו מתרחק, הרימון, בל.
''בל?''
''חכה רגע מתאו.''
עכשיו אני רואה גם את מיקלה וקרלו מתקרבים אליי ואני נעמד מהר, מהר מידי אני נאחז בכתף של מי שנמצא לידי כדי להתייצב ומהר מאוד מבין שזה הכתף של בל.
פאק. למה המגע שלה חייב להרגיש כזה טוב, העור שלה כזה רך..
אני מתייצב וישר סורק את האזור אני לא מבין כל-כך מה קורה עדיין אבל מה שאני כן מבין זה שרוקו לא פה, בל אכשהו כאן, כולם בורחים ויש הרבה צעקות ויריות.
''חייבים לצאת מכאן! עכשיו!'' בל צועקת כדי שנשמע אותה ומובילה אותנו דרך.. יצאה סודית?
ממתי זה פה? מה זה הדבר הזה? איך היא יודעת על זה? אני שומר את כל השאלות לאחר כך וכרגע מתמקד בלצאת מפה.
הגענו החוצה ואנחנו באים ללכת לכיוון המכונית שלנו אבל בל עוצרת אותנו
''הם פיצצו את המכונית שלכם. בואו, המכונית שלי שם.'' היא אומרת ומצביעה על הצד השני.
אנחנו מתקדמים לשם ואני שואל
''מי זה הם?'' קרלו שואל
''מאיפה אני יודעת?'' היא עונה וזה היה די צפוי.
אנחנו מגיעים למכונית ואני בא להיכנס לצד הנהג אבל בל עוצרת אותי.
''ממש לא. אני נוהגת. לך למושב השני.''
היא אומרת ואין לי כוח להתווכח איתה אז אני פשוט הולך.
לפני שאני מספיק לחגור היא כבר מתחילה לנסוע, יחסית מהר אבל לא עוברת על שום חוק או משהו.
''איך ידעת איפה אנחנו? איך ידעת מתי לבוא? מה עשית שם? למה עזרת לנו? מה את עושה בכלל? לאן אנחנו נוסעים?'' קרלו מפציץ אותה בשאלות שאני שאלתי את עצמי מקודם ואני מחכה לתשובה.
''אתה רוצה את התשובה האמיתית או את התירוץ שהכנתי?'' היא שואלת בהתגרות, כאילו לא נכנסה לאירוע פרטי של המאפיה וכמעט נהרגה בעצמה.
''את התירוץ.'' קרלו אומר עם חיוך והאמת הפעם אני לא מאשים אותו.
''הלכתי לבקר את דודה שלי ושמעתי יריות בדרך, עצרתי בצד ונכנסתי לבית הגדול הזה ומתאו ואתם היחידים שזיהיתי אז הלכתי לעזור לכם.''
היא אומרת ואני מגחך וקרלו צוחק.
''והאמת?'' אני שואל
''הייתה לי הרגשה רעה אז נסעתי לאחוזה שלכם ובאתי לצאת מהאוטו עד שראיתי חיילים ליד הכניסה וחיילים מתים בשער כניסה. הבנתי שזה לא משהו נורמלי אז חזרתי הביתה, איתרתי את המיקום שלכם וגם ראיתי שאתם ביחד אז נסעתי אליכם. כשהגעתי ראיתי אנשים בכניסה וכבר חשבתי שמשהו לא טוב עומד לקרות אז ארגנתי תוכנית מהירה. התוכנית נכשלה אבל אז פשוט נכנסתי וראיתי הכל אז ישר רצתי לעזור.''
היא מדברת מהר.
''איך ידעת איפה האחוזה שלנו?'' מיקלה שואל ואני וקרלו מצטרפים אליו בשאלות.
''איך האנשים לא ראו אותך?''
''איך מצאת את המיקום שלנו?''
''מה הייתה התוכנית המקורית שלך?''
''איך נכנסת כל כך בקלות לבפנים? לא היו שומרים?''
ככה הפצצנו אותה בשאלות בשאלות עד שסיימנו.
''סיימתם?'' היא שאלה והסתכלה עליי. הנהנתי.
''יופי. תנו לי ללמד אתכם משפט לחיים.
אל תשאלו שאלות, לא תשמעו שקרים. עכשיו אם תסלחו לי אני צריכה לעשות שיחה.''
היא אומרת ולוחצת על המסך טאבלט של המכונית.
היא לוחצת על המספר הראשון ומתחילה לדבר בשפה שאני לא מכיר.
אני יודע לדבר איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, יפנית ואנגלית אבל לא היה לי מושג מה זאת השפה הזאת.
אבל היא נשמעת טוב.
לפחות כשזה יוצא מהפה שלה, זה נשמע טוב.
היא מסיימת את השיחה ושמה שיר כלשהו באיטלקית.
היא מדברת איטלקית?
לפני שאני מספיק לשאול אותה אני מסתכל דרך המראה ורואה רכב.
נראה לי שראיתי אותו כבר יותר מידי פעמים.
''אני חושב שעוקבים אחרינו.'' אני אומר אחרי שהיא עושה פנייה והרכב עושה בדיוק את אותה פנייה.
''אני יודעת שמתי לב.'' היא אומרת ומתחילה לשנות כיוון ולעשות פניות חדות ומהירות במטרה לעבד את הרכב.
אני מוציא אקדח ופותח את החלון, אני מנסה לפגוע ברכב אבל מפספס בגלל פנייה שהיא צריך לעשות.
מיקלה מנסה גם להשתלט על הרכב מאחורינו אבל הוא לא מצליח.
''קרלו, אני צריכה שתתחלף איתי.'' היא אומרת לקרלו ומסתובבת כדי להסתכל עליו.
הוא מהנהן והיא עוזבת את ההגה והולכת למושב האחורי בזמן שהוא נוהג.
היא פותחת את החלון ומוציאה את האקדח שלה, לוקח לה כמה שניות אבל בסופו של דבר היא מתמקמת ויורה.
למה זה כזה סקסי לראות אותה יורה?
אני מגלגל עיניים לעצמי ומכוון את האקדח שלי לאוטו מקום בדיוק ומצליח לירות ולהרוג את הנהג.
אני יורה מהר גם במי שיושב לידו ושניהם מתהפכים.
קרלו חוזר למקום שלו ובל חוזרת למושב הנהג וממשיכה לנסוע עוד שתי דקות עד שאנחנו מגיעים לאחוזה והיא עוצרת.
''מתאו.'' היא אומרת.
''כן?'' אני שואל.
''אני חושבת שמגיע לי העלה בשכר בשביל זה.''
אני צוחק בשקט אבל קרלו לא מתעפק.
אנחנו כולנו יוצאים מהאוטו ומתחילים ללכת לכיוון האחוזה. אני נעצר אומר לה
''אל תדאגי לגבי זה.'' וממשיך ללכת אני שומע אותה מניעה את האוטו ומתחילה בנסיעה.

אהבה שבורהWhere stories live. Discover now