هممون خسته بودیم و دیگه نای ست پنجم رو نداشتیم ولی در کمال تعجب و ناباوری ما برنده شدیم.آبشار اخر رو تهیونگ زد. تا چند ثانیه اول چشمام گشاد شده بود و هنوز باورم نمیشد برنده شدیم. اما ناگهان با یه پرش بلند خودمو به تهیونگ رسوندم و دادی کشیدم و محکم بغلش کردم. اونم منو محکم بغل کرد.
اینقدر هیجان داشتم و ادرنالینم بالا رفته بود که بوی گند و لباس های عرقوشم برام اهمیتی نداشت.
چند لحظه بعد بقیه هم به سمتمون جستن و محکم بغلمون کردن. داشتم تو بوی گند عرق و فشاری که بازوهاشون داشت بهم میاورد له میشدم.دستم توسط کسی کشیده شد و به زور از لابه لاشون بیرون اومدم.
که متوجه شدم اون فرد تهیونگ بود.
+ایشالله و عاقبتت بخیر بشه ، نجاتم دادی.خندید و موهای خیس از عرقشو بالا زد.
تهیونگ_خواهش میکنمدخترا تو جایگاه داشتن خودشون رو برای تهیونگ خفه میکردن..همینجوریشم یه سر و کردن از همه توی زمین بالاتر بود و حالا اینجوری بازی رو تموم کرده بود..واقعا امروز درخشیده
اخمامو تو هم کردم..چطوری میتونه با موهای بهم ریخته و عرق اینقدر جذاب باشه..تمومش کن..
فکر کنم احساساتم دیگه داره از حسودی تبدیل به یه چیز دیگه میشه..تحسین..اره من دارم تهیونک رو تحسین میکنم.
چقد مسخره.جنی اینقدر ذوق زده شده بود که نزدیک بود خودش رو از جایگاه تماشاچی پرت کنه پایین که خوشبختانه جیمین لباسش رو گرفت و موفق شد از ضربه مغزی شدن نجاتش بده.
ولی یونگی وارد زمین شد و هوسوک رو بغل کرد و بهش تبریک گفت.
وارد رختکین شدیم تا لباسامون رو عوض کنیم و یکم استراحت کنیم. چند لحظه بعد مربی وارد شد و یکم سخنرانی کرد و تبریک گفت و خلاصه از این چرت و پرت ها.
بعد از بیرون رفتن مربی وون هو دستاشم مشت کرد و بهم زد.
وون هو_اگه گفتین حالا باید چیکار کنیم؟همه منتظر بهش خیره شدیم.
وون هو_جشن بگیریم دیگه کصخلاچانیول_تازه اولین بردمونه.
هوسوک_ و مطمعنا اخریش نیست
چانیول با حرص دندون هاشو روی هم سابید
چانیول_نگفتم که اخریشه ، گفتم نباید از همین العان شروع کنیم جشن گرفتن بزارید حداقل یکم بریم جلو.وون هو_نه ضد حاله من دلم جشن میخواد
بوم گیو_وون اصلا تو خودت کاپیتانی تصمیم با خودته
چانیول_کاپیتانم اینقدر عیاش؟
هوسوک با لحن مسخره_همینکه تو عیاش نیستی کافیه.
از جام بلند شدم.
+بخدا شروع کردین دعوا کردن دهن جفتتونو سرویس میکنم.بوم گیو_شما دوتا یه کاری میکنید که این جونگکوک ساکتم صداش در میاد.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙉𝙚𝙬 𝙎𝙩𝙪𝙙𝙚𝙣𝙩ⱽᵏᵒᵒᵏ
Romantizmɴᴇᴡ sᴛᴜᴅᴇɴᴛ [چی میشه اگه با ورود یه دانش آموز جدید به مدرسه یه اکیپ چند ساله از هم بپاشه؟] . . . Genre:school life-romance-sports-littile fake chat-comedy-drama couple:vkook-sope-namjin