|4|

26.6K 1.5K 147
                                    

'Çocuklar boyama kitabı değildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Çocuklar boyama kitabı değildir.
Onları en sevdiğin renklere boyayamazsın'

-Khaled Hosseini;

''Oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen. Şimdiden desteğiniz için teşekkürler, iyi okumalar 💗''

■□■□■

"Dördüncü bölüm-Araştırma"

"Bildiğimiz gibi 27 Eylül, 2000 tarihinde on kız çocuğu doğmuş." diye konuya giriş yaptı Behzat.

Tam iki haftadır ki, bu konuyla uğraşıyorduk. Behzat önce hastane'yi daha sonra yetimhaneyi araştırmıştı. Bir kaç kez bu konuyu konuşsakta şuan tüm bilgiler masaya dökülmüştü.

Bugün bu iş bitmeliydi. Daha fazla dayanamıyordum.. boğulduğumu hissediyordum.

"Geçen hafta bu on kız çocuğundan birini seçtik ?" diyerek eminliğini sorgular gibi bana baktı.

Olumlu anlamda kafamı salladım.

"Sarışın, mavi gözlü kavramına sadece bir kişi uyuyor zaten.

Behzat devam ettirdi sözlerimi,
"Aynen öyle. O gün doğan çocuklardan sadece biri sarışın, renkli gözlü. Ki, sadece bu çocuğun şimdiki haline ulaşamadık. Geri kalan dokuz çocuğunda şimdi ki halleri ortada." diyerek panoya baktı.

Dokuzu da siyah saçlı, kahverengi gözlüydü. Sadece bir kız benim gibiydi.. onunda hakkında pek bir şey yoktu. Bu kızlar gibi şimdi ki hali yoktu.

"Efendim kusuruma bakmayın fakat bir şey sormak istiyorum."

"Buyur," dedim bakışlarımı resimlerden çekerken.

"Bu bebek siz misiniz ?"

Sorusuyla bir yumru oluştu boğazımda. Behzat zeki bir adamdı. Üstelik evlatlık olduğumu biliyordu. Anlayacağını biliyordum zaten.

Yutkundum. Ben miydim bu bebek ?

"Bilmiyorum," dedim gözlerinin içine bakarak.

"Anne'den kalan bir mektupda böyle söylüyor.. onların kızı olduğum iddia edildiği için araştırmanı istedim." dedim bir çırpıda.

Annemden değil, anneden...

"Neden direkt o aile'ye ulaşıp dna testi yaptırmıyorsunuz ki ?" dedi anlamaya çalışır bir ifadeyle.

Kar Tanesi (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin