|68|

9.5K 867 87
                                    

'Oysa benim ruhumda savaş var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Oysa benim ruhumda savaş var. Durmadan ölüyor içimdeki insanlar'

-William Shakespeare;

∆§∆

"Altmış sekizinci bölüm- Söz"

"Şimdi bas baya evlenme kararı aldınız ?" dedi Sarp sesine yansıyan şaşkınlığı ile.

"Yok artık!"

"Olmaz öyle şey!"

"Yalan haber o,"

"Denizkızım, ne saçmalıyor bu dingil ?"

"Sara, ne diyor bunlar ?"

"Abla evlenecek misin ?"

Aynı an da duyduğum sorular ile yüzümü buruşturdum. Ah, açıklamak olayın en zor olan kısmı.

"Bir susun!" dedim en son dayamayıp patlayarak. Ortam sessizleşse de biraz sonra yine bir birlerine gireceklerdi. Bu yüzde vakit kaybetmeyerek konuştum. Bir yerden başlamam gerekiyordu.

"Doğum günümde Dağhan bana evlilik teklifi etti, gördüğünüz üzere bende kabul ettim."

"Daha sevgilili olalı ne kadar oldu ? Ne evliliği ?" dedi babam kaşları çatılırken.

"Hepsi o ağa bozuntusunun başının altından çıktı kesin. Ben dedim, bunları vakti zamanında ayırmalıydık."

"Ayol bir susun da konuşsun kız!" dedi annem sesini yükselterek.

Ona teşekkür eden bakışlarla bakmış, daha sonra konuşmaya devam etmiştim.

"Evlilik için erken olduğunun biz de farkındayız. Zaten yakın gelecekte bizi bekleyen bir evlilik yok. Sadece ilişkimizi bir adım daha ileriye taşıdık."

"Babacığım," dedim ona doğru ilerleyerek.

"Biliyorum, bu durumu pek sevmedin. Ama ben hemen evlenmiyorum ki. Hem evlensem bile siz her zaman benim ailem olarak kalacaksınız. Yoksa bir şey değişecek mi ? Beni eskisi kadar sevmeyecek misiniz ?" dedim sona doğru duygu sömürüsü yaparak.

"O nasıl söz Deniz'im ? Sen her zaman bizim kızımız, biriciğimiz olacaksın. Hiçbir zaman sana olan sevgimiz azalmayacak. Azalamaz."

"Sen mutluysan biz mutlu oluruz. Madem Dağhan bizden canımızı almakta kararlı, bir zahmet sabretsin."

Sözleri ile geniş bir şekilde tebessüm ettim. Dudaklarımı babamın yanağına bastırdım.

Kar Tanesi (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin