|63|

11.8K 969 61
                                    

'Ne kadar silersen sil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Ne kadar silersen sil. Ya yırtılır defterin ya da izi kalır cümlelerin'

-Cemal Süreya;

■□■□■

"Altmış üçüncü bölüm-Sidre"


"Dağhan yapma ya!" diye sitem ettim. Fakat paşam asla oralı olmamış, işine kaldığı yerden devam etmişti.

Şuan mutfaktaydık. El ele vermiş, yemek hazırlamaya çalışıyorduk. Konuşmamızın üzerinden üç dört saat geçmişti. Tatile geldiğimizi hatırlayarak o anları ikimiz de düşünmemeye karar vermiştik. Lâkin Dağhan bu kararımıza pekte uyuyor gibi değildi. Yanımdayken neşeli davranıyordu. Fakat her yalnız kaldığında yüzü adeta sirke satıyordu. Duvara bakarken dalıp gitiyordu..

Bunu farketsem de belli etmemeye çalışıyordum.

"Güzelim," dedi burnunu boğazıma sürterken.

Arkamdan sarılmıştı. Ve deminden beri rahat bırakmıyordu. Ya öpüp kokluyordu ya da gıdıklıyordu. Bense bu sırada zorluklarla başa çıkıp yemek yapmaya çalışıyordum.

"Hı ?" dedim domatesi doğrarken.

"Sen ömrü hayatında hiç mutfağa girdin mi ?"

Alaylı sesiyle kaşlarım havalandı. Bıçagı kesme tahtasına bırakarak, elimi hızlıca mendille sildim. Dağhana taraf dönünce burun buruna gelmiştik. Kalçam tezgâha yaslıydı. Onun elleri belimdeyken benim ellerim boynuna sarılmıştı.

"Mutfak becerilerimi beğenemedin galiba ?" dedim tek kaşımı havaya kaldırırken.

"Orta da beğenecek bir şey yok ki," dediğinde dudaklarım şaşkınlıkla aralandı.

"O zaman git o Nurayla sevgili ol!" dedim göğsünden ittirerek.

Yanından geçip gidecektim. Fakat Dağhan tabii ki, buna izin vermemişti.

"O ne alaka ?" dedi kaşları çatılırken.

"Onu sen söyleceksin Dağhan ağa. Siz yoksa sevgili falan mıydınız ?"

"Delirme istersen."

"Ha bir de bana deli diyorsun ? Yerinde olsam beceriksiz ve deli bir kadınla birlikte olmazdım!" dedim sinirle.

Sinirim tamamen Nuray denen kadınaydı. Dağhansa gunlük trip kotamın kurbanıydı.

Yine onu itip gitmeye çalıştım. Sonuç değişmedi.

Kar Tanesi (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin