|42|

17.3K 1.3K 173
                                    

'Zor olan ne biliyor musun ? Çığlık çığlığasın ama sesini duyan yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Zor olan ne biliyor musun ? Çığlık çığlığasın ama sesini duyan yok..'

-Cemal Süreya;

"Kırk ikinci bölüm-Misafir"

Esnememle Toprağın bakışları beni buldu.

"Neden uyandın ki sen ? Ben seni odana taşırdım." dedi huysuz bir şekilde.

"Benim uykum hafiftir, doktorcuğum. Sen beni kollarına alamadan uyanırdım."

"Her şeye de bir cevabın var,"

"Tabii! Ben Sara Karadâğ'ın kızıyım." dedim gülerek.

O da gülmüş ve hemen ardından beni kolunun altına almıştı. Kafamı omzuna yaslayarak ilerlemeye başladım.

Konağın önünde arabayı durdurup inmiştik. Şimdide içeriye geçmek için ilerliyorduk.

"Ayaklarım gitmek istemiyor."

"Al benden o kadar, doktor. Ama biraz daha oyalanırsak annem kadın bizden kavurma yapacak."

"Acaba kim geldi ?" dedim hemen ardından.

"Bizimkilerin iş ortaklarındandır," dedi umursamayarak.

Bu duruma alışık olduğu her halinden belliydi. Konaktan içeriye girip bahçeyi geçtik ve avluya giriş yaptık.

Açılan kocaman masa,türlü türlü yemeklerle süslenmişti.

"Nerede kaldînız çocuğum ?" dedi annem kızgın olduğu belli bir ses ve tavırla.

Sırf eve geç gelmek için Toprak yolu uzattıkça uzatmıştı. Şimdi de 'ne yapacağız' bakışları atıyordu.

Usta bir yalancı olduğum için olaya el koydym.

"İlaçlarım için bir kaç eczane gezdik, anneciğim. Hepsi bir eczanede olmadığı için vakit kaybettik."

"Çok rahat, çok profesyonel." diyen kişi tabii ki, Cihangirdi.

"Ayy senin anneciğim diyen ağzını yiyeyim!" dedi annem sevgi patlaması yaşarken.

Bu tavrı hepimizi güldürmüştü.

"Babamlar nerede ?" dedim avluya göz gezdirerek.

Aziz ve babam yoktu.

"Şirketteler, şimdiye çıkmış olmaları gerekiyor."

"Hadi siz gidin hazırlanın."

"Niye ya ?" dedi Toprak anında itiraz ederek.

"Eşofman takımîyla olduğun için olabilir mi oğluşum ?"

"Seni görende misafirin Amerika başbakanı olduğunu sanar."

"Tilya," diyen Cihangirle adımlarım duraksadı.

Kar Tanesi (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin