|8|

23.4K 1.4K 97
                                    

'O gün orada çok güçlü durdum ama köşeyi dönünce yere çöktüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'O gün orada çok güçlü durdum ama köşeyi dönünce yere çöktüm.'

-Feridun Andaç;

"Oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalarrr ☘"

■□■□■

"Sekizinci bölüm-Diyarbakır"

Yanımda ilerleyen Behzat'a ve etrafımda çevrelenen korumalara göz ucuyla baktım.

Özel jet'le havalimanı'na iniş yapmıştık. Jette sadece ben, Behzat ve korumalar vardı. Ah, bir de ayrılmaz parçam olan kiyafetlerim!

Jet'i eşyalarım doldurmuştu ama şuan söz bu konusu değildi.

Havalimanının çıkışında bekleyen arabaya doğru ilerledim. Kendimden emin duruşumu zedelemeden arabaya binmiştim. Behzat binince şoför arabayı çalıştırdı. Diğer korumalar arkamızdaki araçla gelecektiler.

"Nereye efendim ?" diyen şoför'ü Behzat cevaplamıştı.

"Asilzade oteline,"

Asilzade oteller zinciri, sayını unuttuğum mülklerden biriydi.

Yirmi dakikanın ardından duran araçla derin bir nefes soludum.

Arabadan inerek otele giriş yaptım.

Her şey çok iyi olacaktı. Yıllarca sorun sende diyerek bilinç altımı zehirleyen kişileri yanıltacaktım. Beni seven bir ailem olacaktı. Olmalıydı.. olsun...

Buna ihtiyacım vardı. İçimde durmadan ağlayıp sesini duyurmaya çalışan çocuğun duyulmaya, görülmeye, tek bir sözle, farkedilmeye ihtiyacı vardı.

Görünümümün aksi bir insandım. Sert, umursamaz, duygusuz değildim. Tüm bunlar sadece bir kılıftı.

Sevdiğim kişilere karşı asla sert ve soğuk olamazdım. Bu doğama aykırıydı. Umursamaz değildim, sadece öyle gözüküyordum. Her şeyi en ince detayına dek düşünür, detaylarda kaybolurdum. Ve asla duygusuz değildim.

Nesli tükenen hayvanlar için gözyaşlarını akıtan bir çocuktum ben. Evsiz kişiler, ailesiz çocuklar ve şiddete maruz kalan her bir canlı için ağlayan biriydim.

Herkes bana duygusuz dese bile ben duygusal biriydim. Travmam haline gelmiş olay yüzünden kolay kolay ağlayamazdım. Bir çok insan'ın aksine gözyaşlarım dışa değil, içe akıyordu.

Kar Tanesi (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin