פרק 10

1K 129 180
                                    

ריידר-

ג'ניפר הולכת בהתלהבות לעבר הכיתה שלנו ואני שומר על קצב ההליכה שלי זהה לשלה, אני לא רוצה שהיא תהיה מול קיל לבדה. ראיתי מה קיל עשה לאחרים ובכמה קלות הוא עשה את זה. האגרוף של ג'ניפר מתכווץ יותר והאחיזה שלה על החולצה של קיל מתחזקת כשאנחנו מתקרבים לכיתה.

"למה את רוצה לראות אותו?" אני שואל אותה למרות שאני יכול לענות על השאלה הזאת בעצמי, קיל נראה כמו שקר מעורר אימה, הוא נראה יותר מדי טוב, קשה לתלוש את העיניים ממנו באותה מידה שקשה להסתכל עליו מההתחלה. רק מלהביט לתוך עיניו אני יכול לחוש צמרמורת.

הגוף שלו נראה לא אמיתי, אלא כמו ציור ששמים בתוך מוזיאון ברומא. כל קוביה מסותתת היטב, הורידים בידיים שלו בולטים בכל פעם שהוא עצבני וקיל מאוד עצבני, השרירים בזרועות שלו מתגמשים בכל תנועה והחזה שלו ישר מושך את העיניים. יש לו גוף שכל גבר מייחל לו.

"כי הוא לוהט," ג'ניפר מפרשת את כל מחשבותיי עליו במילה אחת. אנחנו מגיעים לכיתה ועוצרים בפתח הדלת, רואים את קיל על הרצפה ליד סרגיי כשהוא מרים את עצמו על יד אחת בזמן שהיד האחרת שלו מאחורי הגב, סרגיי שמרים את עצמו בשני הידיים נופל לרצפה בהטחה רועשת וקיל נעמד כשהוא שם לב לג'ניפר ואליי.

הוא מותח את הידיים שלו, גורם לי להסיט את המבט לצד. "כן ילדה?" הוא שואל בקול עמוק שגורם ללב שלי לדפוק, ג'ניפר נראית שקועה במחשבות שלה ואני נותן לה מכה עם המרפק שלי. "אא- באתי להחזיר לך את החולצה." היא אומרת מיד אחרי שהפסיקה להזיל ריר על קיל. "אבל עכשיו אני לא חושבת שאני רוצה." היא מוסיפה בלחש.

קיל מתכופף ומרים את סרגיי מהחולצה שלו בקלות, "בפעם הבאה אתה יודע מה יקרה אם תתייחס אליו שוב ככה." קיל אומר וסרגיי מהנהן ומסתכל עליי בעיניים מבוהלות, אני בולע את הרוק שלי בלחץ, קיל עוזב אותו וסרגיי הולך מכאן במהירות, הוא עובר לידי מבלי להסתכל עליי.

"את תמשיכי להסתכל על הגוף שלי ילדה? אני לא בגיל שלך," ג'ניפר מצמצמת את העיניים שלה. "תפסיק לקרוא לי ילדה, אתה רוצה את החולצה שלך או לא?" היא מתגרה בו ואני מנסה לשדר לה בעזרת כוח המחשבה שאין לי שהיא תפסיק.

קיל מתקדם אלינו, כל צעד שלו מזוהה עם דפיקות הלב שלי, אני נצמד לג'ניפר כדי שלא יחשוב לעשות לה משהו. "איזה קעקוע יפה.." ג'ניפר ממלמלת ועוד רגע קופצת על קיל ומדביקה אותו לקיר. אני לוקח נשימה עמוקה, היא לא מפחדת מכלום, אבל זה בגלל שהיא לא ראתה מה הוא מסוגל לעשות.

קיל עוצר מולנו, מקטין אותי ואת ג'ניפר בזכות הגובה שלו. אני מסתכל על קעקוע הנחש, מה זה אמור לסמל בדיוק? "אתה מסתכל על הקעקוע שלי ולא אומר שום דבר," קיל מציין ואני פוער את העיניים שלי. "סלי-יחה שהסתכ..לתי על-ליו." הגרון שלי חנוק וג'ניפר זוקרת גבה בגלל ההתנהגות שלי.

אהבה מהומרת לשנאהWhere stories live. Discover now