פרק 19

637 88 75
                                    

ריידר-

"חשבתי שגבר כמוך הורג אנשים כמוני." אני נזכר במה שג'ניפר אמרה לי פעם. "זה נכון אבל אני אוהב לשחק עם הטרף שלי לפני שאני הורג אותו." הוא משיב ואני מרגיש משב רוח קריר שמקפיא את האווירה הלוהטת שהייתה עד לפני רגע, הוא אמר את זה בביטחון עצמי מוגזם, כאילו הוא כבר היה עם גברים אחרים במצב כזה אינטימי.

אני אפילו לא מתייחס למשמעות במילים שלו, בכך שהוא משחק איתי עד שישעמם לו ממני ויהרוג אותי. אני מתייחס לזה שהוא כנראה היה עם גברים אחרים, זה מגוחך להתעלם מאמירה כזאת קטלנית.

כשאני לא תחת השפעתו של קיל אני לוקח נשימה עמוקה והולך לכיוון הברזים, יש לי דם על הידיים בגלל שאני נגעתי בגופו הפצוע כשהוא נישק אותי נשיקה חושנית ועמוקה. אני לא יודע למה הוא שבר מראה וגם לעצמו לדמם. אני פותח את הברז ושוטף את הידיים שלי ואת הפנים.

"אז אתה אומר שעשית את זה בעבר עם מישהו אחר." אני פולט את מחשבותיי ומסתכל עליו דרך המראה השבורה. "אתה מקנא?" הוא שואל בקול גברי ועמוק, אני מתעלם מאיך שהלב שלי מתחיל לדפוק. זה מה שאכפת לו? אני יודע שזה לא הגיוני לקנא בצורה כזאת לאחר נשיקה אבל אני לא אוהב את המחשבה הזאת שאני עוד אחד מהגברים שהיה איתם.

אני יוצא מהשירותים, מרגיש שזו הייתה טעות. למרות שקיל ניחם אותי וגופו השרירי מחץ אותי ונתן לי לספוג את כל החום שהייתי צריך.

קולות המולה של אנשים שוטפים את המחשבות שלי ואני מסתכל על כל התלמידים שמתאספים מול היציאה של התיכון, אני הולך לעברם ונדחף כדי לראות מה גרם להם להתאסף, עיניי נפערות כשאני רואה אמבולנס עם דלתות פתוחות ובתוכו את אוליבר שוכב נאנק מכאבים, "איך הוא עדיין חי?" אחד מהתלמידים שואל. אני לא מבין את הכוונה שלו. הדלתות נסגרות על ידי החובשים והאמבולנס נוסע מכאן.

"קדימה אין מה לראות פה!" אחד המורים צועק והתלמידים מתחילים להתפזר, כשנשארים פה מעט תלמידים אני מבחין בג'ניפר נשענת על קיר ומסתכלת עליי. אנחנו יוצרים קשר עין. היא מסתכלת מאחוריי ואז מתחילה להתקדם אליי במהירות, אני לא מבין למה היא ממהר. אני מרגיש בעיטה חזקה ברגל שלי ואני לא מצליח להתיישר, אני נופל על הרצפה.

"אתה עשית לו את זה?!" אני מסתובב כך שהגב שלי מול הרצפה ומסתכל על שלושת הקוטפים, ללא אוליבר. אני מנסה לקום וביל דוחף אותי, דרו ומייסון תופסים את הידיים שלי ומקימים אותי. "קדימה כל אחד חמישה אגרופים." דרו אומר בגיחוך, ביל נותן לי אגרוף לבטן והאוויר נשאב ממני, אני מנסה להשתחרר אך ביל ודרו לוחצים לי על היד באחיזה מכאיבה.

"עוד ארבעה אגרופים." ביל אומר ומכין את האגרוף שלו, ברגע שהאגרוף שלו מכוון לעבר הבטן שלי הוא לוקח את היד שלו לאחור ומקרב אותה אליי במהירות. אני מכין את עצמי ואז ג'ניפר תופסת את היד שלו, מושכת אותו לכיוונה ובועטת לו ברגל, הוא נופל וג'ניפר מחזיקה את האגרוף שלו מאחורי הגב שלו.

אהבה מהומרת לשנאהWhere stories live. Discover now