Wanna be king in your story
I wanna know who you are
I want your heart to be for me
Power over me - Dermot Kennedy
Ik vind het fijn om met Sofie te praten en haar de vragen te kunnen stellen waarvan ik denk dat ze wel kunnen. Doordat zij zich niet inhield, had ik ook geen reden meer om dat te doen en ze leek er wel mee om te kunnen. De vraag waarom ze precies nu naar hier gekomen is, brandt op mijn lippen, maar ik heb het gevoel dat het daarvoor te vroeg is. Ik vervloek mezelf omdat ik niet zeker weet of ze vorige week de linkse verwonding al had en ik moet mezelf eraan herinneren dat ik het langzaam aan moet doen om haar vertrouwen te winnen als ik haar het gevoel wil geven dat ze bij mij terecht kan als ze nood heeft aan een diepgaand gesprek. Nadat ze het laatste restje thee in haar mok geschonken heeft, trekt Sofie haar trui terug aan. Het vuur is bijna helemaal gedoofd en de temperatuur in de kamer is langzaam aan het dalen. Ik krijg een glimp van haar strakke buik te zien en jup, daar reageert mijn pik natuurlijk weer op.
'Laat maar staan, ik neem het mee naar de keuken wanneer mijn glas leeg is,' zeg ik zacht wanneer ze aanstalten maakt om haar mok en theepot mee te nemen. Hoe sneller ze weg is, hoe sneller ik van mijn stijve af ben.
'Slaap lekker,' fluistert ze wanneer ze me passeert. Die bloemige geur van haar maakt me helemaal gek. Gelukkig kan ik mijn boek tijdig als schild gebruiken, anders had ze iets gezien wat ons beiden in verlegenheid had kunnen brengen. Zodra ik zeker ben dat ze boven is, gooi ik de laatste slok wijn naar binnen en breng de vaat naar de keuken.
Omdat mijn lul nog steeds fier rechtop staat, besluit ik - nadat ik de deur naar Sofie haar kamer op slot heb gedraaid - een douche te nemen. In plaats van het water op koud te zetten, kies ik voor de leukere optie. Ik ga onder de warme straal staan en geniet van het warme water dat over mijn lichaam stroomt. Van zodra ik de kleur van de douchegel opmerk, realiseer ik me dat ik het verkeerde flesje genomen heb. Haar geur omhult me terwijl ik me was. Wanneer ik bij mijn lul aankom, sluit ik mijn hand er stevig omheen en streel een aantal keer met mijn duim over mijn eikel. Al snel vind ik het perfecte ritme, niet te snel, maar zeker ook niet te traag. Druppels voorvocht vermengen zich al snel met het stromende water. Terwijl het hete water over mijn rug loopt, geniet ik van het lekkere gevoel. In mijn gedachten vormt zich een beeld van een verleidelijke metgezel, die met mij in de douche zou staan en langzaam door haar knieën zou buigen om haar lippen verleidelijk om mijn pik te sluiten. Ik sluit mijn ogen en een paar groene ogen verschijnen in mijn verbeelding. De gedachte aan Sofie, die in de kamer hiernaast is, dringt mijn bewustzijn binnen en doet me beseffen hoe riskant deze situatie is. Een kort moment van twijfel wordt al snel gevolgd door een intensivering van mijn verlangen. Ik stel me voor hoe mijn lul haar mond inglijdt. Dat beeld, samen met haar geur die me omringt, doet mijn opwinding verder ontvlammen. Mijn duim glijdt teder over het gevoelige stukje voorhuid terwijl mijn vuist steviger om mijn pik heen en weer schuift. Een ingehouden zucht ontsnapt en ik leun met mijn vrije arm tegen de douchewand aan. Ik versnel mijn ritme en klem mijn tanden opeen om een kreun te onderdrukken wanneer ik hevig schokkend klaarkom. Dit is echt te gek voor woorden. Ik kan amper geloven dat ik dit net gedaan heb, met Sofie zo dichtbij. Het idee alleen al is absurd en opwindend tegelijk. Ik hoop maar dat ze me niet kan horen.
Nadat ik mijn sporen van extase van de wand weggespoeld heb en mezelf weer onder controle heb, realiseer ik me dat ik beter die deur had kunnen dubbelchecken. Ik maak mezelf snel nog een keer schoon voor ik de kraan dichtdraai. Daarna poets ik mijn tanden en trek een pyjamabroek aan. Met een zucht van opluchting verwijder ik het slot van Sofie 's deur - dat gelukkig vastzat. De warmte van de douche begint te vervagen. Ik voel me uitgeput, zowel fysiek als mentaal, door de intense ervaring van zojuist. Met een loomheid in mijn ledematen begeef ik me naar mijn kamer en met een gevoel van bevrediging laat ik me in het bed zakken. De zachte dekens omhullen me als een warme omhelzing terwijl ik me overgeef aan de slaap.
JE LEEST
Fire (NL)
RomanceNa een gewelddadige break-up ziet Sofie (23) geen andere uitweg dan te vluchten. De enige plek waar haar ex haar niet zal kunnen vinden, is Waterdijk, het kustdorpje waar haar moeder woont. In het kleine dorpje wacht haar echter meer dan alleen een...