Yeni sezonla beraber yeniden birlikteyiz. Finale son sezon kaldı. Umarım bu sezonu da beğenirsiniz. Ki beğeneceğinizi düşünüyorum. Güzel ve kalbinizi eritecek cinsten bir romantizme daha hazır olun gençler. Hadi bismillah.🙃🤗🤭
Bu arada Oya - Bora sevme zamanı klibiyle dinlerseniz daha çok etkileneceğinizi düşünüyorum.
Ey sevgili, sen bana bir nefes kadar yakın fakat kaf dağının ardı kadar uzaksın.
3 Mart 2024
"Evet sevgili misafirlerimiz. Mehir Karaca hanımın umutlu düşler sergisine hoş geldiniz. Bugün başta Mehir hanım olmak üzere diğer sanatçılarımızın sanat tablolarını müzayede sergisine açmış bulunuyoruz. Müzayeden çıkacak olan gelir yetimler için yeni bir ev ve eğitimlerine katkı sağlayacak."
En arka sırada yardımcımın açıklamasını dinlerken insanların pür dikkat dinleyişini izliyordum. Aradan bir yıl geçmişti. İstanbulda yaşıyordum artık. Kızımı bulana kadar burada kalmaya karar vermiştim. O sırada Beren'in ısrarıyla bir sanat galerisi açtım. Bu son üç yılda kendimi resme vermiştim. Bazı resimlerim çatı katında kenarda köşede duruyordu. Beren de ortak bir galeri açıp bir şeylerle meşgul oluruz diye düşündü. Hem bana da iyi geleceğine inanmıştı. Haklı da çıkmıştı aslında. Resim yapmak daha çok iyileştirmeşti beni.
Aslı bizimle İstanbula geldikten bir kaç ay sonra Tuncay ile evlenmişti. Tuncay'ın ve Aslı'nın burada çok arkadaşı vardı. Tabii Tuncay'ın ailesi de vardı. Dört yıllık ilişkileri evlilikle sonuçlandı. İki yıl önce Tuncay'ın ailesi arasında nişan takmışlardı. Sonra da İstanbul'da dünya evine girmeye karar verdiler. Emin ise hâlâ Beren'den hoşlanıyordu. Fakat bunu dört yıl boyunca söylememişti. Savaş'ın ölümü onu öyle üzmüştü ki aşka olan inancını kaybetmişti. Savaş'ı bir ağabey olarak gördüğü kadar bir rol model olarak da görürdü. Şimdiye yirmi yedilerinde daha olgun bir genç oldu. O da istanbulda yaşamaktan büyük zevk alıyordu. Mardin ona sadece kötü anıları hatırlatıyordu. Tıpkı bana hatırlattığı gibi. Oraya sadece Savaş'ı özlediğim için gidiyordum. Ona da bir söz vermiştim. Kızımızı bulacağıma dair bir söz vermiştim. Kızımla yeniden başlayacaktım.
"Mehir hanım her zaman ki gibi yine kimliğini açıklamak istemedi. Ama onunla ilgili merak ettiklerinizi bana sorabilirsiniz. Mehir ve Hira hanımın ortak olarak açtığı bu serginin birinci yılına özel çok özel bir tablo satışa sunulmaktadır. Bu yüzden sona kalacak."
Herkes dikkatle yardımcı danışanıma bakarken ben ise insanların tepkilerini izliyordum. Kim olduğumu bilmiyorlardı. Herkes gibi sıradan biri olarak görünüyordum. Böyle daha rahattı benim için. Kendimi güvende hissediyordum. Çünkü tanındıkça daha çok tehlikeyi çekecek gibi hissediyordum.
Örtüyü çekerek ilk tabloyu ortaya çıkartırken hüzünle tabloya baktım. Çölün ortasında dans eden iki çift ve tıpkı rüyamda Savaş'ı ilk defa gördüğümde giydiğim rengarenk elbise. Tıpkı o üstümdeki elbise gibi karma karışık bir hayat geçirmiştim. Bazen mutlu ve tatlı heyecanlar yaşarken eteğe doğru gittikçe koyulaşan ve siyaha yaklaşan renkler gibi hayatımız kötüye gitmişti. Savaş'ın ise sadece beyaz gömleği yüzündeki kefiye ile gizemli bir hava katmıştı. Sadece gözleri görünüyordu. Onun kim olduğunu merak ettiğim zamanlardı. Hemen ardından çöl rengine uyum sağlamaya çalışan bir dağ. Daha çok tepe vardı. Çölün ortasında dağın ne işi var diye sorarsak bir nefes kadar yakın, ama bir kaf dağının ardı kadar uzak bir aşk hikayesi onlarınkisi. Yani bizimkisi.
İkimiz birbirimize çok yakın olduğumuz kadar bir o kadar da uzaktık. Ölüm gelip beni bulmayana kadar da böyle olacaktı.
Hepsi de soyut ve sulu boyanın akıntısı gibi darmadağındı. Fakat uyumlu ve güzel bir manzaraya sahipti. En azında sanat severler için öyle. "Bu resmin çok özel bir hikayesi var." Dedi yardımcım. Hemen dikkatimi toplayıp ona döndüm bunu derken. "Sanatçımız buradaki kadının rüyalarında gördüğü adamın ilk bakışta aşık olmuş. Yüzüne pek seçemediğim için kefiye ile tanınmaz halde bir şekle bürünmüş olduğunu söylüyor. Çölün ortasında dans etme sebepleri ise hayatın acıları ve dikenli yollarında susuz kalmış sevgilerini yansıtmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilem (Kitap Olacak)
RomanceSavaş ağa adlı hikayem ÇİLEM olarak değiştirilmiştir haberiniz olsun. Bir de yeni okuyanlar için kitap olma ihtimali vardır. Şimdiden söylemek istiyorum. Berdel'e kurban gitmiştim. Hiç tanımadığım, bilmediğim bir adamla evlendiriliyordum... "1 yıl...