Jejich příchod

5 2 0
                                    

Probudili se o půlnoci že zlých snů plném strachu a spálených dětí. A hned pocítili, že se něco děje.

Vrabčák zvedl hlavu, ale v rohu u nohou jeho postele stálo spálené dítě. Černé, jen bělmo oči vlhce zářilo do tmy.
Opatrné ulehl zpatky. Je tu hma. Překryl si hlavu peřinou. A když se nebude hýbat, je skryt. Alespoň on tomu věřil.

Medvídek vyskočil z postele a přeběhl k oknu. Nad Mordorem se vznášel stín. Stoupal k nebi jako černý mastný kouř, ale hadovitě se při tom svijel. Netvor, cosi jako obrovská larva vážky s dlouhým hadovitým ocasem.
Černý hmyzí drak.
Medvídek rychle zavřel okno a přeběhl do obýváku, aby i tam zkontroloval okna. V nejtmavším rohu tam stálo spálené dítě. Rychle vycouval zpět a zavřel dveře svého pokoje. Už to začínalo. Morozov vypustil své lovce.

Kavka se snažila zase usnout. Ale mezi přivezenými víčky zahlédla spálené dítě. Přímo ve svém pokoji. U její postele!
Co tu má co lézt? Tohle je jejich pokoj! Ona mu ukáže! Hned jak se pořádně probudí!
Rozhlédla se. Nebyla v posteli, ale ve staré tovární hale a hleděla na cestu do sklepení, do království Morozova U schodiště stálo spálené dítě.
A ona byla jen ve spodním prádle, co ji sloužilo za pyžamo.
"Co je zase kurva tohle!" Proč by tu byla v pyžamu?
Protože ji šmírovalo až do jejich pokoje.
Vztekle se po něm vtrhla. Vyhnula se střele z pistole, sotva ji uneslo a skočila na něj. Přimáčkla ho pod sebe a plnou silou mu vrazila pěst do obličeje. Věřila své pěsti. A ta pronikla hluboko do zuhelnatělé lebky kde byli jen žhavé žhnoucí uhlí. Vytrhla popálenou pěst a ucítila jak se ji pálí kalhotky a stehna. Odkulila se stranou z nehybného těla a spadla z postele.
"Něco tam létá! V mracích!" oznámil ji Havran od okna.
"Hmmm" zavrčela ospale a zvedla se. Mudi fo koupelny, dát si ruku pod studenou vodu. Spálila se.

Nina cítila že přichází, ale o to hlouběji se zavrtala pod přikrývku. Ve své posteli, nízké polici. byla v bezpečí.

Jenže ráno to nebylo lepší. Slunce už nevyšlo!
No možná vyšlo, ale za těžkými mraky nebylo vidět. A v těch mracích se při troše fantazie něco skrývalo. Něco nebezpečného co obcas vyklouzlo a shlíželo dolů, hkedalo.
Liška prošla bezovím a zastavila se.  V Sodomě stálo několik přízračných černých strážců. Dvakrát vyšší, než těch několik dospělých, co je vůbec nevnímali. Nevšímavě procházeli okolo.
Pak se přízračné postavy daly do pohybu. Klativým krokem na svých nepřirozeně chůdovitych nohách se pohybovaly rychle za něčím.
Liška spatřila Odru, Kavku, jak v dlouhém kabátu běží přes sídliště. A ty přízraky k ní zvedaly své dlouhé pařáty ve snaze ji chytit.
Liška spatřila Havrana, jak čeká přikrčený u plotu na Alisu.
Podél plotu se rozeběhla k němu. Nechtěla být sama.

Jakmile se dostal poslední z nich, Smíšek, na schodiště dolů k městečku, pětice přízračných postav zůstala nehybně stát nahoře nad schody.
"To bylo o fous!" zašklebil se.
"Chlape, jsem rád, že tu jseš,!" oddechl si Vrabčák. "Měl jsem strach, zda tě unesli spálené děti už v noci!"
"Proč zrovna mně?" nechápal Smíšek.
Vydali se dolů po schodech
"Mám takovou teorii. Spálené děti nás hledají že? A pak střelí, ale kulkou co nás nezabije! Myslím že si nás značí! Něco jako barva, nebo hůře, lokátor!"
"Ty máš fantazii?" uchechtl se Smíšek pobaveně a poplácal ho po zádech.

Ale i ve škole se vše zhoršilo. Poslední světla na chodbě to vzdala a ta teď tonula ve tmě. Strach už dolehl na všechny. Žádné obvykle pokřikování a běhání, jen nejisté ploužení a vystrašené ohlížení. Každý jejich spolužák cítil neurčitou obavu, i když neviděli to, co Sodomští. I když jim ukazovali  oknem k obloze, proplouvající stín larvy žádné z nich nezahlédlo.
Učitelé si jich přestali všímat úplně. Při kontrole docházky nečetli jejich jména. A když se Elis připomněla, učitelka jen přikývla a pokračovala v seznamu dál. Mohli se hlásit,ale nikdo je nevyvolal. A při písemce malém nedostáli ani zadání. A i pak si nikdo nevšímal, zda opisují.
Kavka dostala dvě jedničky a na konci vyučování zašla za Omegou, zda by se mohla přidat k nim. Když bude mezí šprty, třeba se jí to vyhne. Šprti jsou miláčci učitelů. Ale vyhodili ji s tím, že se uvidí na konci měsíce. To bylo za dalších deset dní. Ale jim jich zbývalo už jen sedm.

Děti Mordoru (Little fears)Kde žijí příběhy. Začni objevovat