Deel 1

1.5K 35 3
                                    

Eva:
ik zit samen met Wolfs en mijn inmiddels 1,5 jaar oude dochtertje in de auto naar Frankrijk. Lotte lijkt veel op Wolfs. hetzelfde mooie blonde haar en dezelfde ogen waar ik bij Wolfs keer op keer in verdrink. 'Eef' komt er een hand op mijn bovenbeen. ' uh ja'. ' We gaan over een minuutje stoppen kunnen we Lotte even haar flesje geven' zegt hij met zijn lieve stem. Ik had geen lievere vader voor Lotte kunnen hebben Wolfs houd net zoveel van haar als ik. Eigenlijk was Lotte een ongelukje geweest. Na de verjaardag van fleur was ik een beetje te dronken en zijn we met elkaar naar bed geweest. Maar ik ben wel blij dat dat ongelukje is gebeurd en  Wolfs ook. De auto komt tot stilstand en ik pak het flesje voor Lotte en wat te drinken  en te eten voor mij en Wolfs. ' heey schatje van me' haalt Wolfs Lotte al uit haar zitje zachtjes drukt hij een kusje op haar hooft. Lotte begint zachtjes te giechelen. Wanneer ik aan kom strekt ze haar armpjes al naar me uit. ' wil je naar mama' zegt Wolfs elke keer als hij dat zegt smelt ik gewoon van binnen. Ik neem Lotte over van Wolfs en Wolfs pakt de tas aan. ' mama' giechelt mijn kleine schatje weer. De woorden mama en papa kon ze al goed zeggen. De eerste keer toen ze dat zij waren we zo trots op  haar. We lopen naar een bankje met mooi uitzicht op de bergen om haar daar haar flesje te geven. wolfs zit dicht tegen me aan en samen genieten we van het uitzicht.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu